Gå till innehåll

SAJT: ParadisePoker.com


NoSense

Recommended Posts

Ngn som vet när peak time är för PP. Spelar nu och det finns 4 st NL25 bord öppna :?

 

Det här problemet undrar jag också över. Jag sitter ibland på bord som inte syns i listan. (OBS! Jag har testat både med och utan bocken "Hide full tables" i Lobbymenyn.) Sen kan jag ibland inte sätta mig på väntelistan till ett bord. Där är 0 i väntelistan, men det poppar upp en ruta som säger att listan är full.

 

Är det någon mer som upplever det här eller har svaret på vad som händer?

 

Precis samma skit för mig + kompisar oxå. Ibland ser jag bord i listan som inte polaren ser och tvärsom. Nog dax att maila paradise o fråga vad fan det är frågan om.

 

Jag gjorde det och här är svaret jag fick:

In order to address the problems that you have been experiencing we would ask that you please take the following measures:

 

1) Please ensure that your operating system is as up to date as possible. The first thing I'd suggest is to visit http://www.microsoft.com and select "Windows Update" from the tab selection at the top titled "Downloads". Then select "Product Updates" -- and update all critical and suggested upgrades.

 

2) Please ensure that you are running Internet Explorer 6.0 as your default web browser. Please visit the following link to download the Internet Explorer 6.0:

 

http://www.microsoft.com/windows/ie/default.asp

 

3) Finally we would suggest that you uninstall and then reinstall a new version of the Paradise Poker software on your system:

 

1) Jag lyckades inte uppgradera mitt windows helt och hållet p g a en påstått felaktig produktnyckel (jag jobbar på det här med microsoft, men det har inte löst sig ännu)

 

2) MSIE vill jag inte ha som default webbrowser

 

3) Efter avinstallation och nyinstallation så kvarstår problemet.

 

Testa det här ni också och berätta ifall ni lyckas lösa det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 128
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ngn som vet när peak time är för PP. Spelar nu och det finns 4 st NL25 bord öppna :?

 

Det här problemet undrar jag också över. Jag sitter ibland på bord som inte syns i listan. (OBS! Jag har testat både med och utan bocken "Hide full tables" i Lobbymenyn.) Sen kan jag ibland inte sätta mig på väntelistan till ett bord. Där är 0 i väntelistan, men det poppar upp en ruta som säger att listan är full.

 

Är det någon mer som upplever det här eller har svaret på vad som händer?

 

Precis samma skit för mig + kompisar oxå. Ibland ser jag bord i listan som inte polaren ser och tvärsom. Nog dax att maila paradise o fråga vad fan det är frågan om.

 

Jag gjorde det och här är svaret jag fick:

In order to address the problems that you have been experiencing we would ask that you please take the following measures:

 

1) Please ensure that your operating system is as up to date as possible. The first thing I'd suggest is to visit http://www.microsoft.com and select "Windows Update" from the tab selection at the top titled "Downloads". Then select "Product Updates" -- and update all critical and suggested upgrades.

 

2) Please ensure that you are running Internet Explorer 6.0 as your default web browser. Please visit the following link to download the Internet Explorer 6.0:

 

http://www.microsoft.com/windows/ie/default.asp

 

3) Finally we would suggest that you uninstall and then reinstall a new version of the Paradise Poker software on your system:

 

1) Jag lyckades inte uppgradera mitt windows helt och hållet p g a en påstått felaktig produktnyckel (jag jobbar på det här med microsoft, men det har inte löst sig ännu)

 

2) MSIE vill jag inte ha som default webbrowser

 

3) Efter avinstallation och nyinstallation så kvarstår problemet.

 

Testa det här ni också och berätta ifall ni lyckas lösa det.

Har bockat av punkterna och det hjälpte inte ett skit. Inga nya uppdateringar och jag hade 6.0. Ominstalleringen var oxå helt värdo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nytt svar från Paradise

 

Thank you for your email. Please attempt to solve the problem by first logging out of Paradise and logging back in. If the problem persists, go to the Options menu in the Paradise lobby and un-check Optimize Graphics. Please reboot your computer to allow the change to take effect.

 

Thank you for your patience.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nytt svar från Paradise

 

Thank you for your email. Please attempt to solve the problem by first logging out of Paradise and logging back in. If the problem persists, go to the Options menu in the Paradise lobby and un-check Optimize Graphics. Please reboot your computer to allow the change to take effect.

 

Thank you for your patience.

Kul att de verkar tro att deras spelare är mentalt efterblivna eller nått. Om det inte hjälpte att ominstallera hela skiten, hur fan ska det då hjälpa att bara logga ut och in igen!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nytt svar från Paradise

 

Thank you for your email. Please attempt to solve the problem by first logging out of Paradise and logging back in. If the problem persists, go to the Options menu in the Paradise lobby and un-check Optimize Graphics. Please reboot your computer to allow the change to take effect.

 

Thank you for your patience.

Kul att de verkar tro att deras spelare är mentalt efterblivna eller nått. Om det inte hjälpte att ominstallera hela skiten, hur fan ska det då hjälpa att bara logga ut och in igen!?

 

Ja, det kan nog bara Paradise Pokers supportteam svara på. Jag skickade ett nytt mejl och sa att jag hade försökt göra som dom sa, men det funkar fortfarande inte. Dessutom så kan jag aldrig ställa mig i kö till rätt bord utan jag hamnar alltid i kön till ett fixed limit $10/$20-bord. Det är ju bra om man vill spela på det bordet, men jag lirar helst NL200. Jag fick det här svaret

 

Hello,

 

Thank you for your email. Please note that with so many players online it is important that you sit in on a table as soon as possible. The system allows up to ten players to wait on a waiting list and then it is full.

 

We have seen with so many players online that you may see some lag in the refreshing of the table lists, which would account for the discrepancies in the available tables.We would advise that you keep refreshing paradise poker by minimizing and then re-opening the paradise window itself.

 

Our technical team is aware of the issue and a fix should be forthcoming shortly.

 

Please let us know if we can be of any further assistance.

 

Regards,

 

 

Eventuellt är de medvetna om problemet. Jag frågade runt på borden igår och alla som svarade hade samma problem som jag. Den fetstilta raden betyder kanske att de jobbar på det stora problemet, kanske att de jobbar på nåt annat. Vi får väl se...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Provade ett av deras tips igår kväll. Att logga ut o sedan in igen. Massor av gånger. Till slut så gick det faktiskt måste jag erkänna :shock: , och jag fick upp en komplett lobby med alla bord.

 

Men om man varje gång först ska behöva logga in o ut 14 gånger innan man kan börja spela på sajten så får det nog vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Provade ett av deras tips igår kväll. Att logga ut o sedan in igen. Massor av gånger. Till slut så gick det faktiskt måste jag erkänna :shock: , och jag fick upp en komplett lobby med alla bord.

 

Men om man varje gång först ska behöva logga in o ut 14 gånger innan man kan börja spela på sajten så får det nog vara.

 

Nähä!?! Jag ska genast testa.

 

Edit: Nu fungerade när jag loggade in direkt. Även när jag startade om klienten. Jag tror att det fungerade iaf. Visserligen finns det färre NL100 bord än NL200 och så brukar det aldrig vara, men för en gångs skull så ser jag många bord med 10 respektive 5 spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Någon som vet om det är möjligt att casha ut med VISA? Får bara upp Neteller/Firepay/Check som alternativ. Har frågat supporten eftersom det faktiskt står att man bör kunna casha till VISA om man satt in därifrån, men inte fått svar på över en vecka.

 

Edit:

Hello,

 

Thank you for your email. We apologize for any confusion caused regarding this issue but our Cashier is currently unable to forward cashouts to your Visa Card. Please direct your cashout to one of the three other options available to you. Again we apologize for any inconvenience.

 

 

Please let us know if we can be of any further assistance.

 

Regards,

 

Nikolaos

Paradise Poker Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Falcy

InläggSkrivet: 2005-12-28 12:48:08 Tråd:

Någon som vet var Paradise ligger, alltså är det skattefritt att Cashout sina dollares ?

 

Najn. Du får betala skatt på vinsterna, står någonstans på hemsida vart de är registrerade dock ej i EU. Fast det är nog upp till dig själv, sannolikheten att du får skatterverket på dig(såvida du inte är en riktig pokerhaj och tar ut hundratusentals kronor i veckan) är väldigt låg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försökte idag ta ut pengar från Paradise... och märker att det inte går med MasterCard längre...ok tänkte jag, då jag har VISA oxå...MEN MEN.... Då måste man ha satt in pengar nyligen(???) för att det ska gå att ta ut oxå.... hmm... nån som spelar ofta som har bra koll??

 

Hur gör man??

 

Vitsen med att ta ut är ju inte att jag ska behöva sätta in samtidigt men det är ju tydligen det dom vill...*sucka*

 

Börjar bli less på alla satans sajter som ska göra det så krångligt som möjligt för att få ut pengarna...

 

Man bör väl kunna cashout allt man har till sitt NETeller konto (även om man bara gjort deposit via VISA) eller ?

 

Jag vill inte ha nån jävla check...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fler än jag som har / har haft problem att cashout från Paradise ?

Casha ut till VISA den 28:e Dec, nu är det den 5:e Jan och fortfarande inga pengar.

Konstigt att pengarna inte kan gå lika fort båda vägarna, ska jag sätta in så kommer mina dollares direkt...

 

peace :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fler än jag som har / har haft problem att cashout från Paradise ?

Casha ut till VISA den 28:e Dec, nu är det den 5:e Jan och fortfarande inga pengar.

Konstigt att pengarna inte kan gå lika fort båda vägarna, ska jag sätta in så kommer mina dollares direkt...

 

peace :heart:

 

Jag har också två pending VISA-cashouts som tar sin lilla tid.

Får se hur lång tid det tar, kanske blir att klaga lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ahh fick mina pengar precis nu.

Dem kom egentligen in den 3:e ser jag på bankutdraget, men banken har hållt på dem tills nu, jävla räntesugare :twisted:

 

Gud vad skönt, jag var rätt short på mitt konto, så detta kom perfekt till helgen. 10 loppor sitter alltid bra.

 

Peace :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Är det någon här som regelbundet spelar på Paradise?

 

Jag har en del pengar innestående där och brukar lira en del MTT och SnG med varierande framgång. Det vore kul att höra kommentarer kring struktur och motstånd från någon annan, personligen gillar jag skarpt deras SnG och brukar ligga långt upp även på deras stora MTT's.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Spelar deras MTT en del och gillar sitenoch upplägget, motståndet bukar var varierat både på MTT och sit and go, har placerat mig 2 och 3 på 40K guaranteed, men man brukar kunna plocka ut ganska bra med chips med bra kort, många brukar gå med Pre flopp, har man stålet där så brukar man kunna plocka ganska bra, många som vägrar släppa topp pair många chansningar, även på de högre borden 100 o 50 dollars sit and go, upplever nog att man spelar mycket efter vilka händer man har på låga bord och mer post flopp, på de högre,

 

övrigt en många duktiga spelare men chansnings benägna spelare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du spelat nå cashgames på siten? Ja spelar en del låglimit FL och tycker att de flesta bara har en call-knapp pre-flop... Konstigt nog så accepterar en del en raise ändå och jagar inte ända in i väggen som på t.ex. Pacific Poker.

 

MTT är dock klar favorit på Paradise...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat en del Cash men på NL 200 dollar , 100, 50,

ganska många callare pf, sen är det mycket spel efter flopp, är man bra på att spela efter flopp har man mycket att vinna, många som spelar dåligt efter flopp många bluffare, callare med mellan par, o lägsta par på bordet, helt sanslöst ibland, men spelar man tight går det ganska bra.

 

spelar mycket på sh bord något tightare på 10 manna bord, men en å ,annan förlust får man ta, i längden plus,

 

men som ovan gillar tuneringarna skarpt, de är riktigt bra snabba, och flyter ganska bra , hela tuneringarna, åter ansluter bra, om man tappar uppkopplingen, osv,

 

spelarna är ofta väldigt aggresiva, på paradise.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...