Gå till innehåll

SAJT: ParadisePoker.com


NoSense

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svars 128
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Finns det något (smidigt) sätt att hålla reda på när man spelat 100 händer? Eller går det kanske att beställa historik över fler än de senaste 100 händerna?

 

De står i cashiern hur många points du har för tillfället. Så fort du når 100, så betalas $10 av din bonus ut och points:en nollställs.

 

Kanske ska tillägga att man får poäng även för turneringar på Paradise.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser inte riktigt problemet.

 

Nej, om alla händer automagiskt mailades till mig skulle inte jag heller se problemet. Nu verkar det tyvärr vara så att man i paradise-klienten manuellt måste begära detta, och att man som mest kan få de senaste 100 händerna.

 

Problemet är alltså att man själv måste hålla reda på när man ska begära historik och att klienten inte innehåller någon handräknare förutom den för rakade händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, om alla händer automagiskt mailades till mig skulle inte jag heller se problemet. Nu verkar det tyvärr vara så att man i paradise-klienten manuellt måste begära detta, och att man som mest kan få de senaste 100 händerna.

Det går att automagiskt beställa händerna genom poker tracker.

 

Antingen klickar du på den lilla handen i raden med ikoner eller så går du till utilities -> auto request hand histories

 

PT kör helt enkelt igenom knappsekvenserna för att hämta hem HH:er var n:te minut, där du väljer n.

 

Om du inte märkt det än, så går det dessutom att få PT att kolla ditt mejlkonto (om det är POP3) och automatiskt läsa in HH-filerna där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag cashade ut från Paradise för tre dagar sedan till mitt VISA kort, men pengarna har inte kommit in. Hur lång tid brukar Paradise ta på sig att föra över pengarna till VISA kortet.

Kan ta ett tag, runt en vecka eller så. Enklast är att du mejlar supporten och frågar. De brukar ge rätt snabba svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej. har spelat på paradise ett tag och tänkte nu ta mina pengar och dra. det var dock inte så lätt så jag måste ha svar på några frågor. detta kan bli svårt att formulera men jag ska försöka så gott jag kan.

 

Satte in $14 (100kr) och fick bonusen på 3.50

För att få denna bonus måste man ha 100 raked hands. Jag är uppe i 90 nu.

Men tydligen så tar man ut $10 åt gången från sin pending bonus. Alltså saknar jag 6.50 och får inte mina 3.50 när jag ändå spelar 100 rakes.

 

Gick upp till $60 och rasade sakta ner till $17. Då tänkte jag att jag skiter i den där bonusen och tar bara mina pengar och drar. Då fick jag detta :

 

Checks issued must be for at least $50.00. $17.81 has been returned to your account

 

Vafan? Ska jag måste spela upp alla pengar eller, jag tror inte jag kommer ta mig upp till 50 igen, eller det kommer ta ett bra tag.

 

Ok här kommer själva frågan jag var ute efter..

Finns det nån depositbonus som skulle göra så att jag får t ex 25% på det jag sätter in? Skulle jag då kunna sätta in $26, få bonus på 6.50, ha totalt 10 i bonus, spela 10 till rakade händer, få totalt över $50 och casha ut?

 

Och om det inte finns nån bonus, kan jag bara sätta in de pengar som saknas till $50 och ta ut allt direkt?

 

 

riktigt less på den där siten speciellt när jag läser att det är minst fisk där. Jag var ju så nöjd med mig själv att gått ~50 + iom att jag bara kör 0.05/0.1 NL :) , så det kanske gå bättre på pacific eller party

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in $14 (100kr) och fick bonusen på 3.50

För att få denna bonus måste man ha 100 raked hands. Jag är uppe i 90 nu.

Men tydligen så tar man ut $10 åt gången från sin pending bonus. Alltså saknar jag 6.50 och får inte mina 3.50 när jag ändå spelar 100 rakes.

 

Gick upp till $60 och rasade sakta ner till $17. Då tänkte jag att jag skiter i den där bonusen och tar bara mina pengar och drar. Då fick jag detta :

 

Checks issued must be for at least $50.00. $17.81 has been returned to your account

 

Vafan? Ska jag måste spela upp alla pengar eller, jag tror inte jag kommer ta mig upp till 50 igen, eller det kommer ta ett bra tag.

 

Ok här kommer själva frågan jag var ute efter..

Finns det nån depositbonus som skulle göra så att jag får t ex 25% på det jag sätter in? Skulle jag då kunna sätta in $26, få bonus på 6.50, ha totalt 10 i bonus, spela 10 till rakade händer, få totalt över $50 och casha ut?

 

Och om det inte finns nån bonus, kan jag bara sätta in de pengar som saknas till $50 och ta ut allt direkt?

 

 

riktigt less på den där siten speciellt när jag läser att det är minst fisk där. Jag var ju så nöjd med mig själv att gått ~50 + iom att jag bara kör 0.05/0.1 NL :) , så det kanske gå bättre på pacific eller party

 

Om jag vore du och hade en bankrulle på $14 skulle inte jag oroa mig för bonusar. Spela vidare på Paradise eller hosta upp mer stålar. Tänk inte ens på att flytta ditt spel till partyskins med så där lite pengar, lägsta nivån där är 0.25/0.5 NL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in $14 (100kr) och fick bonusen på 3.50

För att få denna bonus måste man ha 100 raked hands. Jag är uppe i 90 nu.

Men tydligen så tar man ut $10 åt gången från sin pending bonus. Alltså saknar jag 6.50 och får inte mina 3.50 när jag ändå spelar 100 rakes.

 

Gick upp till $60 och rasade sakta ner till $17. Då tänkte jag att jag skiter i den där bonusen och tar bara mina pengar och drar. Då fick jag detta :

 

Checks issued must be for at least $50.00. $17.81 has been returned to your account

 

Vafan? Ska jag måste spela upp alla pengar eller, jag tror inte jag kommer ta mig upp till 50 igen, eller det kommer ta ett bra tag.

 

Ok här kommer själva frågan jag var ute efter..

Finns det nån depositbonus som skulle göra så att jag får t ex 25% på det jag sätter in? Skulle jag då kunna sätta in $26, få bonus på 6.50, ha totalt 10 i bonus, spela 10 till rakade händer, få totalt över $50 och casha ut?

 

Och om det inte finns nån bonus, kan jag bara sätta in de pengar som saknas till $50 och ta ut allt direkt?

 

 

riktigt less på den där siten speciellt när jag läser att det är minst fisk där. Jag var ju så nöjd med mig själv att gått ~50 + iom att jag bara kör 0.05/0.1 NL :) , så det kanske gå bättre på pacific eller party

 

Om jag vore du och hade en bankrulle på $14 skulle inte jag oroa mig för bonusar. Spela vidare på Paradise eller hosta upp mer stålar. Tänk inte ens på att flytta ditt spel till partyskins med så där lite pengar, lägsta nivån där är 0.25/0.5 NL.

 

jag oroar mig inte för mycket för bonusen, jag vill bara få ut mina pengar. om jag kan få ut bonusen när jag ändå kommit upp i kraven för att få den varför skulle jag inte göra det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Tycker det tar ganska lång tid att plocka ut sina pengar.

 

Horade där den fjortonde, plockade ut den femtonde (morgonen). Har ju inte gått särskilt lång tid sedan dess, och de säger upp till tio arbetsdagar, men det känns ändå långsamt jämfört med andra sidor.

 

Det brukar ta en vecka för mig.

 

Har fortfarande inte fått dem. Ska kolla med deras kundsupport om de inte är på kontot i morgon bitti.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående Paradise Masters:

 

Elvis skrev:

Det är en $600-turnering på Paradise nu på söndag som kommer att avbrytas när det är tio spelare kvar. Dessa får sedan spela klart turneringen live i Karibien någonstans ("in paradise") den 3 april. Finalbordet kommer dessutom att spelas in på tv.

 

Vore lite lustigt om man kom till finalbordet med en mikrostack (typ 1/2 BB) och "blev tvungen" att åka till Karibien för att åka ut efter tio minuter. Men visst, jag skulle inte klaga. Wink

 

Det går hur mycket satelliter som helst till söndagsturneringen.

Låter ganska coolt. Man kanske skulle ge sig in i striden...

 

Hickmot skrev:

Om du vet att du gör fel, varför gör du det då?

Jo, därför att om man skriver ett inlägg i en site-tråd, så syns bara site-trådens namn i "senaste 10-listan" och inte ens egen rubrik. Inget drar till sig uppmärksamheten och ingen läser inlägget. (nu åker väl man på en smäll till här) :P

 

QoS; Borde man inte kunna ändra så att ens egen rubrik syns istället för site-trådens namn?

 

 

/G

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...