Bladet__ Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Om jag har A234 och det ligger AAKK8 på bordet räknas min hand som triss i A eller ingenting eftersom jag bara kan använda ett kort från min hand?? Haha jag vet att jag är en fisk. Citera
Basselito Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Du har triss i A med en 5 kicker. Edit, 4a hög hade du visst Citera
FeelingThis Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Ett av de vanligaste problemen omahanybörjare har. Finns ett visst underhållningsvärde när de förlorar mot färg och tror de har kåk dock. Omaha regel #1: Man MÅSTE använda TVÅ kort från sin egen han och kombinera med TRE kort på bordet. I ditt fall har du AAAK4 Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.