Revenge Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Nu kan man inte connecta via mjukvaran. Den verkar funka när den vill. Om Era tekniker är inkompententa så skaffa nya. När jag kollar networkstatus så är det OK, trace är OK, får upp er sida som säger att play money och real money table är OK men ändå går det inte att logga in. Jag tycker chefen era tekniker ska få ett kännbart straff som att sluta som chef eller mindre lön. Ni är ju de stora förlorna. Fixa era grejer man börjar bli trött på detta. Be mig inte maila Er indiska support de har bara standardsvar som de skickar ut och inget personligt. Jag jobbar inom IT så det är inte min brandvägg har provat utan. Jag har inte gjort några updates på varken virusskydd eller winxp sen det fungerar imorse. Ta tag i detta nu för i helv*te! Ni borde ändra när man loggar in från The World´s largest poker room till The World´s largets connection prolem. Citera
Sansrom Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Jag kommer in liksom 25000 andra. Citera
Revenge Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Du verkar vara fler som har problem, om man kollar in de andra trådarna som jag skapade. Häromdagen när jag satt och spela och kollade på borden så stod det att det fanns lediga platser men vilket bord jag än klickade på så var den full. Även de bord som det stod att inga spelade på, så sluta smöra för dem. Ska jag ta en sceenlock på hur det ser ut, jag har försökt logga in en timma nu. Citera
Revenge Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Vem har du som ISP ? Jag har comhem, borde ju inte vara sånt knas. Citera
Sansrom Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Jag smörar inte, jag bara konstaterade att jag kunde logga in. Jag har BBB. Citera
Revenge Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Ok, sorry är inte arg på dig utan allmänt förbannad på detta ständiga knas utan att någon får ta ansvar för det. Citera
madbroiler Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 jag kan inte heller logga in, var likadant igår kväll en stund Citera
Recommended Posts