Biffbison Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Efter allt gnäll på PP av bla mig själv SÅ måste jag ändå få lov att berömma Mr Partypoker här på forumet. Tycker du gör ett mycket bra jobb! Får jag någon slags superbonus nu? Citera
PartyPoker Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Tack, det där värmer alltid att höra. Självklart! Vi skickar en pall med marker till dig Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
ludomir Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Jodå herr PartyPoker gör ett bra jobb här på forumet.. men en sak skulle jag vilja be om.. du kan väll kolla dina PM iaf en gång i veckan? Citera
PartyPoker Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Att ni har fått vänta på svar på era PM beror på att jag har varit på lite semester. Under morgondagen kommer alla att få svar på sina frågor. Jag ber om ursäkt för att ni har fått vänta. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
illerrre Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Håller också med om att partypoker gör ett bra jobb... Där är så mycket strul och skit på partypoker och mailar man info@partypoker.com så är det inte ofta man får svar, eller så får man något nonsenssvar. PP här på forumet svarar alltid, ger ersättning och ja håller oss uppdaterade... Keep up the good work. Citera
Largo-Sama Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Partypoker har gjort ett lysande jobb som siterepresentant hittils, trots allt gnäll. Hälsa dina chefer att vi tycker att du ska få en löneförhöjning! Citera
Recommended Posts