Gekko Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Kan någon bidra med lite intell om vad som händer på crypto? Folk snackar om något som har hänt med betfair, jag fattar ingenting.. Saxat ifrån chaten: XXXX: Why is everyone sitting out at the other 5*10 table's? J.B.Rebel: no idea Eight8: they are scared of me Bertram3: in protest kuramh4xx: cause betfair snapped 2 sec ago XXXX: ??? Dealer: Game #2224262313, kuramh4xx wins pot ($88) Eight8: site went down Eight8: its like a graveyard out there XXXX: ok... * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AsiaCarrera Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Sittstrejkar de vid borden eller skanderar de slagord i kör i chattarna? Förstår inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gekko Postad 17 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 sittstrejkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mannen Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 lol det va nått nytt sittstrejk i poker HETT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Kan de inte bara regga sig i en dyrare SnG och sittstrejka så kan jag passa på att sno ihop lite blinds? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sagge Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Jag tyckte att det var ont om folk på Crypto igår (NL $ och £ 5/10) så låg det ngt i detta? Har det hänt ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trelkovsky Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 sittstrejkar Lol betfair gick ner en stund igår -> betfairspelarna blev "sitting out". Ingen strejk således. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Candell Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Hela klienten krånglade igår eftermiddag iaf. Spelade en turnering och vi hade precis kommit ITM när allt plötsligt dog. Lyckades komma in typ en timme senare och då satt det endast en snubbe online och snodde blinds. Jag började självklart knycka blinds också. När det kom till FT var jag och han stora chipleaders - då pausades turneringen helt plötsligt och ca 5 min senare så avbröts den. Har mailat supporten ang detta men inte fått nått svar än... EDIT: vet nån förresten vad man kan kräva i ett sånt läge - är det bara insatsen tillbaka eller borde man inte få en del av prispengarna? (typ split mellan oss 16-17 som var kvar när allt kraschade) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 EDIT: vet nån förresten vad man kan kräva i ett sånt läge - är det bara insatsen tillbaka eller borde man inte få en del av prispengarna? (typ split mellan oss 16-17 som var kvar när allt kraschade) Brukar stå i villkoren för respektive sajt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts