malte8000 Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Hur fasen gör man mot sådan här galningar? Hela bordet har helt sjuka stats 70-80% flop på dom värsta och helt sjukt aggresiva. Maniacs med andra ord. Kan man släppa nånstans? Känner att jag betalade lite för mycket för att ta till showdown. Party Poker 0.50/1 Hold'em (6 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) Preflop: Hero is BB with 7, 8. UTG calls, MP raises, 1 fold, Button calls, SB calls, Hero calls, UTG 3-bets, MP caps, Button calls, SB folds, Hero calls, UTG calls. Flop: (18 SB) 9, T, 4(4 players) Hero checks, UTG bets, MP calls, Button raises, Hero calls, UTG 3-bets, MP calls, Button calls, Hero calls. Turn: (15 BB) A(4 players) Hero checks, UTG bets, MP raises, Button calls, Hero calls, UTG calls. River: (23 BB) 7(4 players) Hero checks, UTG checks, MP bets, Button calls, Hero calls, UTG folds. Final Pot: 26 BB Citera
ampixo Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 folda river. Ja precis. Vad hoppas du slå på river? Citera
weeid Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Allt ser bra ut förutom rivern ! Citera
malte8000 Postad 17 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Min enda tanke där var att potten var så sjukt stor och med tanke på motståndet så hade jag kanske en minimal chans att ta hem potten. Ganska korkad syn men ska man verkligen lägga sig med träffat par i en så sjukt stor pott ? Citera
Stahl Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Min enda tanke där var att potten var så sjukt stor och med tanke på motståndet så hade jag kanske en minimal chans att ta hem potten. Ganska korkad syn men ska man verkligen lägga sig med träffat par i en så sjukt stor pott ? Button har dig slagen alla gånger i veckan på river. Översynen med 7an där är dååååååååååligt Citera
Recommended Posts