Gå till innehåll

Cleburne - blivande massmördare


Cleburne

Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?  

402 medlemmar har röstat

  1. 1. Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?

    • Ja, dö din fan!
      131
    • Ja, men jag vet hur det känns.
      35
    • Nej, allt är ju riggat.
      79
    • Nej, finns många som är värre.
      35
    • Jag jobbar för en pokersajt och hatar alla som ifrågasätter.
      14
    • Vem bryr sig?
      108


Recommended Posts

Hehe, jag har en ganska lång lista med namn att välja mellan, men jag kan ju inte droppa namn här. Jag har redan två aktiva varningar och vill helst inte bli permabannad. Om man har läst i dagboken är det dock rätt uppenbart...

 

Okej monsieur, jag trodde det fanns något slags sjukligt besatt hat mot exempelvis rödhåriga prostituerade, bockskäggiga kulturvetare eller haltande gamla tanter med sjal. :twisted::twisted::twisted::twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad sägs om några klassiska Bill Maher-klipp så här på juldagen?

 

http://www.youtube.com/watch?v=R68z1o6V43M&feature=related

 

 

Och så dagens Ron Paul-klipp:

 

http://www.youtube.com/watch?v=trAiCwzSVho

 

Back en tusing på poker i går kväll. Känns rätt hopplöst när man hela tiden stoppar in cash som stor favvo men ändå alltid torskar. :evil: Ligger på 221k totalt nu. Back på spelet i december, men marginellt plus tack vare ni vet vad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är totalnoob vad gäller Omaha. Vad gör jag på rivern? Jag har cirka $12 kvar.

 

Table: $0,25-$0,25 Pot Limit OH (Real)

Seat 1: Fi1 ($10,25 in chips) (on the button)

Seat 2: Hero ($24,40 in chips)

Seat 6: Fi2 ($27,40 in chips)

Seat 7: Fi3 ($26,15 in chips)

Seat 8: Fi4 ($40,40 in chips)

*** Blind Bet Round *** :

Hero : Post Blind ($0,25)

Fi2 : Post Blind ($0,25)

Dealt to Hero: Js

Dealt to Hero: 9s

Dealt to Hero: Kd

Dealt to Hero: Kc

*** Pre-Flop *** :

Fi3 : Call ($0,25)

Fi4 : Fold

Fi1 : Call ($0,25)

Hero : Bet ($0,90)

Fi2 : Fold

Fi3 : Call ($0,90)

Fi1 : Fold

*** Flop *** : Kh 2d 6c

Hero : Bet ($2,80)

Fi3 : Call ($2,80)

*** Turn *** : [ Kh 2d 6c ] 10d

Hero : Bet ($8,40)

Fi3 : Call ($8,40)

*** River *** : [ Kh 2d 6c 10d ] Jh

Hero: ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi måste ju klämma in dagens dos av Ron Paul. Det är ju så jävla uppfriskande med en politiker som faktiskt talar sanning och säger vad han tycker i stället för att dra till med en massa intetsägande floskler. Han är inte ett dugg karismatisk och påminner mest om en arg liten smurf, men det är en sån här person som man vill ska styra landet. Kan någon säga "genuin"?

 

Alternativ 1: En timme mys med dr Ron Paul hos Google.

 

 

Alternativ 2: Ännu ett Ron Paul-hopkok (typ sex minuter).

 

 

Alternativ 3: Politisk bondkomik a la USA. De här typerna är rätt sköna. Kolla gärna på de andra klippen från samma användare.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Free at last, praise God Almighty, I'm free at last! Jag har ÄNTLIGEN sagt upp mitt Eurofnask-konto och känner mig oerhört fri. Deras skuld tll mig kvarstår självklart och den kommer att tas ut in natura. Får man erbjuda skottpengar här? Det kvittar iofs, jag vill ta hand om kräken själv.

 

Hur som helst, i morgon fälls avgörandet i Iowa och jag skulle tippa att vår älskade Ron Paul kniper tredjeplatsen. Förhoppningsvis leder det till att man får upp ögonen för honom så att han kan bli nominerad.

 

Några myslänkar:

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahopp, jag är på tredje (ev. fjärde) groggen samtidigt som jag och SvS försöker bli kompisar. Det går halvbra kan jag säga.

 

Fan, det här är rena politikerbloggen nuförtiden, spelar du inte inte längre?

 

Tja, jag spelade bort min rakeback i går och avslutade Eurowhores-kontot. Se ovan. Har inga stålar online för tillfället och vet inte riktigt när jag lär dunka in mer. Mitt spelande har ju blivit väldigt sporadiskt det senaste halvåret, men jag är knappast stark nog att lägga ned helt.

 

Mmm, mycket Ron Paul här på sistone och det börjar ju dra ihop sig nu. Ett dygn kvar till avgörandet i Iowa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ska jag skämmas eller vara stolt över att jag tycker att, i princip, alla låtar du postar är bra?

 

Det enda som fattas är lite Dylan, men jag gissar mig till att du inte alls delar min passion för honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska jag skämmas eller vara stolt över att jag tycker att, i princip, alla låtar du postar är bra?

 

Det enda som fattas är lite Dylan, men jag gissar mig till att du inte alls delar min passion för honom.

 

Skämmas. :mrgreen:

 

Nej, inte alltför förtjust i Dylan. Jag har svårt för musik som inte är melodiös. Men den här Dylan-låten går an, mest på grund av filmen som den skrevs för:

 

http://www.youtube.com/watch?v=A-op0vyUhkE&feature=related

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg precis att Ron Paul: Never voted for gun controll, det är faktiskt nåt han skulle behöva göra, känns som att det finns lite för mycket vildhjärnor i det landet och för lite restriktioner kring deras skjutvapen, verkar för övrigt vara en alldeles för klok/vettig politker, man börjar direkt misstänka att det måste vara nåt skumt på G

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...