Gå till innehåll

Cleburne - blivande massmördare


Cleburne

Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?  

402 medlemmar har röstat

  1. 1. Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?

    • Ja, dö din fan!
      131
    • Ja, men jag vet hur det känns.
      35
    • Nej, allt är ju riggat.
      79
    • Nej, finns många som är värre.
      35
    • Jag jobbar för en pokersajt och hatar alla som ifrågasätter.
      14
    • Vem bryr sig?
      108


Recommended Posts

Jag är världens största idiot. Började lira igen och backade rakt ut. QQ på floppen Q99 - torsk när den tredje 9:an faller. AK vs A7 allin preflop mot en halvstack – 7:a på rivern. Och så fortsatte det hela tiden. Helt overkligt oflyt och vips hade man torskat typ $700. Självmordstankarna fyller skallen och man vill bara sjunka genom jorden.

 

Egentligen borde jag ha plockat ut stålarna i det läget, men i stället fick jag ett idiotryck och gick upp och körde NL400 och NL600. Smart, va? Jag har absolut inget att göra på de nivåerna. Som tur är hade jag en del flax och lyckades ta mig tillbaka till breakeven.

 

Min största pott hittills:

 

Table: $6-$6 No Limit HE (Real)

Seat 2: Hero ($508 in chips)

Seat 3: Fi1 ($951,50 in chips)

Seat 5: Fi2 ($467,40 in chips) (on the button)

Seat 6: Fi3 ($592,10 in chips)

Seat 8: Fi4 ($338,60 in chips)

*** Blind Bet Round *** :

Fi3 : Post Blind ($3)

Fi4 : Post Blind ($6)

Dealt to Hero: Jc

Dealt to Hero: 9c

*** Pre-Flop *** :

Hero : Call ($6)

Fi1 : Bet ($30)

Fi2 : Fold

Fi3 : Fold

Fi4 : Fold

Hero : Call ($24)

*** Flop *** : 9s 10s Jh

Hero : Check

Fi1 : Bet ($53)

Hero : Raise ($150)

Fi1 : Call ($97)

*** Turn *** : [ 9s 10s Jh ] 3d

Dealt to Hero: Jc

Dealt to Hero: 9c

Dealt to Fi1: 10h

Dealt to Fi1: Qd

Hero : Bet ($328)

Hero : All In ($328)

Fi1 : Call ($328)

*** River *** : [ 9s 10s Jh 3d ] 2d

Dealt to Hero: Jc

Dealt to Hero: 9c

Dealt to Hero: Jc

Dealt to Hero: 9c

Dealt to Fi1: 10h

Dealt to Fi1: Qd

Hero : Show Cards

Fi1 : Show Cards

*** SUMMARY ***

Pot: $1 022 | Rake: $3

Board: [ 9s 10s Jh 3d 2d ]

Hero bet $508, collected $1 022, net $514 Shows [ Jc 9c ] (two pairs, Jacks and nines)

Fi1 lost $508 Shows [ 10h Qd ] (a pair of tens)

Fi2 lost $0

Fi3 lost $3

Fi4 lost $6

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Där sprack det. Jag visste att det inte skulle hålla i längden. Back en jävla massa och ut med resterna - 10k SEK. Nåja, plus 8k sen i fredags och det räcker till ett helt gäng brandbomber som ska levereras till Klarabergsviadukten 82. Burn in hell, retards! 197k totalt nu. Det suger rätt hårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försöker lira igen, men det är ju rätt toppkört.

 

Table: $0,50-$0,50 No Limit HE (Real)

Seat 1: Fi1 ($61,10 in chips)

Seat 2: Hero ($95,25 in chips)

Seat 3: Fi2 ($50,45 in chips)

Seat 4: Fi3 x ($61,75 in chips)

Seat 5: Fi4 ($23,15 in chips)

Seat 6: Fi5 ($12,65 in chips)

Seat 7: Fi6 ($81,45 in chips) (on the button)

*** Blind Bet Round *** :

Fi1 : Post Blind ($0,25)

Hero : Post Blind ($0,50)

Dealt to Hero: Kd

Dealt to Hero: Kh

*** Pre-Flop *** :

Fi2 : Fold

Fi3 x : Fold

Fi4 : Fold

Fi5 : Fold

Fi6 : Bet ($2)

Fi1 : Fold

Hero : Raise ($8)

Fi6 : Call ($6,50)

*** Flop *** : 9h 4s 10s

Dealt to Hero: Kd

Dealt to Hero: Kh

Dealt to Fi6: 6c

Dealt to Fi6: 8c

Hero : Bet ($15)

Fi6 : Raise ($72,95)

Fi6 : All In ($72,95)

Hero : Call ($57,95)

*** Turn *** : [ 9h 4s 10s ] 7s

*** River *** : [ 9h 4s 10s 7s ] 8s

Dealt to Hero: Kd

Dealt to Hero: Kh

Dealt to Fi6: 6c

Dealt to Fi6: 8c

 

Jaja, det spelar ju ingen större roll. Moraliskt sett har alla som är ansvariga för Ongame förverkat sin rätt att leva. Jag skulle tippa att det är runt 50 procents chans att jag någon gång kommer att åka in till deras kontor i Stockholm och ** ***** ** ** ***** *** *******. Jag vet att Gud skulle förstå och jag tror faktiskt att Han vill det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, det blev ju lite poker i går också. In med 4k och så började jag grinda NL50. Handen ovan är bara ett exempel på skiten man fick ta. Fan vad man blir utdragen hela tiden. Jag KAN inte vinna flips eller preflopallins när fi har tre outs. Händer som AK vs KQ och AK vs Ax innebär autotorsk för min del. Som tur är är motståndet på NL50 inte så där jättevasst och jag plussade typ fyra inköp där innan jag gick upp och började köra NL200 i stället. I början lirade jag snortight (lirade faktiskt ett par FR-bord också), men ju längre kvällen led, desto tröttare och slaskigare blev jag. Till slut satt jag och tryckte slumpmässigt på knapparna och höjde i stort sett varje hand. När jag hade varit vaken i typ 36 timmar och var så trött att jag knappt såg skärmen längre insåg jag att det var dags att lägga av.

 

Det blev till slut ett helt okej plus på drygt $800. Det innebär att jag lyckades ta igen mitt tiltback från i onsdags. Känns skönt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ju rabiat motståndare till hjälpprogram, men på sätt och vis är det synd att jag inte har PT. Det skulle faktiskt vara väldigt intressant att se vad man själv har för stats när man lirar. Jag hade ju en del stats från Prima, men jag har förändrat mitt spel en del sedan jag gick upp i nivå. Jag har faktiskt ingen aning om hur mina stats skulle se ut nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jaja, det spelar ju ingen större roll. Moraliskt sett har alla som är ansvariga för Ongame förverkat sin rätt att leva. Jag skulle tippa att det är runt 50 procents chans att jag någon gång kommer att åka in till deras kontor i Stockholm och ** ***** ** ** ***** *** *******. Jag vet att Gud skulle förstå och jag tror faktiskt att Han vill det.

 

Jag har flera gånger stött på ongames grundare i Uppsala. Smyg bort till Uppsalas Beachvolleyhall så har du en bra möjlighet att begå lustmord i sanden på diverse ongamemedarbetare...

 

%7BA00703E2-C674-4601-B587-44CF8A977DA6%7D.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har flera gånger stött på ongames grundare i Uppsala. Smyg bort till Uppsalas Beachvolleyhall så har du en bra möjlighet att begå lustmord i sanden på diverse ongamemedarbetare...

Va, finns det en beachvolleyhall i Uppsala? Var? Kan man hyra en bana och vad kostar det? Och när är du i Uppsala så man kan stalka dig? Gissar att exempelvis en förfest kan bli ganska mycket intressantare om den inkluderar Hata.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man måste ju stilla spelbegäret och det blev en del grind även i dag. Det började som vanligt med tre sura utdragningar inom fem minuter (på NL50) och $100 back. Men sen började det rulla på och efter lite uppvärmning på NL50 och NL100 gick jag över till NL200 helt och hållet. Vettefan om jag någonsin har spelat lika bra som jag gjorde i dag. Det kändes hela tiden som om jag hade full kontroll på borden och jag verkade få sjukt mycket respekt. Plus $1100 i dag och det innebär att jag har plussat drygt 20k SEK på en vecka sedan omstarten.

 

Man ska ju inte skryta, men jag är faktiskt ganska stolt över att ha kunnat lira in så pass mycket som jag har gjort. Jag började ju med $50 en gång i tiden och har nu plussat en bit över $30k. Hyfsad avkastning får man säga. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag saknar ord för hur mycket jag vill döda varenda person som arbetar för Ongame. Jag hoppas innerligt att "någon" utplånar Klarabergsviadukten 82 och alla som arbetar där. De jävlarna ska brinna länge! Dagen slutar breakeven eftersom den förbannade doomswitchen är påslagen igen. Få se om jag är smart nog att plocka ut stålarna innan det är för sent. Förbannade jävla enoutarparadis! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

 

Har inte kikat här på ett tag, men du har svikit din älskade livspartner unibet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Unibet dog för mig när jag upptäckte att de skimmar stålar varenda gång som man för över pengar mellan olika delar av kontot.

 

Jo det är en fin funktion, men jämnar inte det ut sig eftersom dom inte tar någon avgift för uttag? Tror aldrig jag sett en sajt som inte har avgift på något håll. Det sjukaste på unibet är väl om man sätter in med visa, dom smäller på med typ 4% på insättningsbeloppet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Av alla sajter jag har lirat på är Unibet den enda som tar ut en insättningsavgift. Man får pröjsa 2,5 % extra om man sätter in med Visa. Bara det är ju helt stört. Att de sedan skimmar flera miljoner från kundernas konton med hjälp av smygavgifter innebär att det borde vara skottpengar på alla ansvariga där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orka Gaygame… Men det spelar ju inte så stor roll i slutändan. Betala kommer de ju att få göra. Om det blir med pengar eller ”något annat” struntar jag i.

 

Table: $2-$2 No Limit HE (Real)

Seat 0: Fi1 ($82 in chips)

Seat 2: Hero ($312,85 in chips)

Seat 8: Fi2 ($584,30 in chips) (on the button)

Seat 9: Fi3 ($257,75 in chips)

*** Blind Bet Round *** :

Fi3 : Post Blind ($1)

Fi1 : Post Blind ($2)

Dealt to Hero: Ah

Dealt to Hero: Ac

*** Pre-Flop *** :

Dealt to Hero: Ah

Dealt to Hero: Ac

Dealt to Fi3: Qh

Dealt to Fi3: Qd

Hero : Bet ($7)

Fi2 : Fold

Fi3 : Raise ($24)

FI1 : Fold

Hero : Raise ($150)

Fi3 : Raise ($232,75)

Fi3 : All In ($257,75)

Hero : Call ($100,75)

*** Flop *** : 5d 8s 3d

*** Turn *** : [ 5d 8s 3d ] Jd

*** River *** : [ 5d 8s 3d Jd ] 4d

Dealt to Hero: Ah

Dealt to Hero: Ac

Dealt to Fi3: Qh

Dealt to Fi3: Qd

Dealt to Fi3: Qh

Dealt to Fi3: Qd

Fi3 : Show Cards

Hero : Show Cards

*** SUMMARY ***

Pot: $515,50 | Rake: $2

Board: [ 5d 8s 3d Jd 4d ]

Fi1 lost $2

Hero lost $257,75 Shows [ Ah Ac ] (a pair of Aces)

Fi2 lost $0

Fi3 bet $257,75, collected $515,50, net $257,75 Shows [ Qh Qd ] (a flush, Queen high)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NOIQ. De flesta på B2B (fast med begränsat antal uttag). Många siter är avgiftsfria till och från Neteller, nämnda Stars, Titan och FullTilt bl a.

 

Inte bara många. Alla.

Enda nätverk jag känner till som tar betalt för uttag till neteller är crypto, men där ligger den bara på 1$.

 

Är ni säkra på att det är sajten som plockar avgifterna vid insättningar/uttag och inte visa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch, jag blev förbannat tiltad efter ett halvdussin raka utdragningar på NL200 och gjorde återigen något riktigt korkat. Jag gick upp till NL400 och NL600 och började tilta loss rejält. Jag hade droppat drygt ett halvt inköp på ett annat NL400-bord när den här handen kom. Hyfsat riggad hand och en ny rekordpott för min del.

 

 

Table: $4-$4 No Limit HE (Real)

Seat 1: Fi1 ($327 in chips)

Seat 2: Hero ($401,60 in chips)

Seat 3: Fi2 ($280,25 in chips) (on the button)

Seat 6: Fi3 ($390 in chips)

Seat 9: Fi4 ($400 in chips)

*** Blind Bet Round *** :

Fi3 : Post Blind ($2)

Fi4 : Post Blind ($4)

Dealt to Hero: As

Dealt to Hero: Ac

*** Pre-Flop *** :

Dealt to Hero: As

Dealt to Hero: Ac

Dealt to Fi2: Ad

Dealt to Fi2: Kd

Dealt to Fi3: Kh

Dealt to Fi3: Ks

Fi1 : Call ($4)

Hero : Bet ($20)

Fi2 : Raise ($40)

Fi3 : Raise ($160)

Fi4 : Fold

Fi1 : Fold

Hero : Raise ($381,60)

Hero : All In ($401,60)

Fi2 : Call ($240,25)

Fi2 : All In ($280,25)

Fi3 : Call ($228)

Fi3 : All In ($390)

*** Flop *** : 5c 5s Qd

*** Turn *** : [ 5c 5s Qd ] Jd

*** River *** : [ 5c 5s Qd Jd ] 4c

Dealt to Hero: As

Dealt to Hero: Ac

Dealt to Fi2: Ad

Dealt to Fi2: Kd

Dealt to Fi3: Kh

Dealt to Fi3: Ks

Hero : Show Cards

Fi2 : Show Cards

Fi3 : Show Cards

*** SUMMARY ***

Pot: $1 077 | Rake: $3

Board: [ 5c 5s Qd Jd 4c ]

Fi1 lost $4

Hero bet $401,60, collected $1 077, net $675,25 Shows [ As Ac ] (two pairs, Aces and fives)

Fi2 lost $280,25 Shows [ Ad Kd ] (a pair of fives)

Fi3 lost $390 Shows [ Kh Ks ] (two pairs, Kings and fives)

Fi4 lost $4

 

I fortsättningen måste jag hålla huvudet kallt. Jag hör inte hemma på NL400 eller NL600. Skärpning, rikspucko!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...