Gå till innehåll

Cleburne - blivande massmördare


Cleburne

Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?  

402 medlemmar har röstat

  1. 1. Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?

    • Ja, dö din fan!
      131
    • Ja, men jag vet hur det känns.
      35
    • Nej, allt är ju riggat.
      79
    • Nej, finns många som är värre.
      35
    • Jag jobbar för en pokersajt och hatar alla som ifrågasätter.
      14
    • Vem bryr sig?
      108


Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

När man en gång har provat på NL1k så får man aldrig någonsin igen spela NL50 eller lägre, så är reglerna. Upp och kör NL100 nu iaf med dig. ;)

 

Kör två bord NL100 och två bord NL200 nu. Om det går bra kanske jag dubbellevlar och hoppar över NL100. ;-) Helt ärligt så lär jag vara en av de bäst förberedda spelarna som provar på NL100 och NL200. Att jag kan slå spelet är jag helt övertygad om, men jag ska inte bli kaxig. Om det skiter sig hoppar vi ned igen. En intressant sak är att jag faktiskt lyckats anpassa mitt spel ganska bra. Jag höjer mer preflop och CB:ar mer - även om jag gör det alldeles för lite fortfarande.

 

Europest: $1100

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör två bord NL100 och två bord NL200 nu. Om det går bra kanske jag dubbellevlar och hoppar över NL100. ;-) Helt ärligt så lär jag vara en av de bäst förberedda spelarna som provar på NL100 och NL200. Att jag kan slå spelet är jag helt övertygad om, men jag ska inte bli kaxig. Om det skiter sig hoppar vi ned igen. En intressant sak är att jag faktiskt lyckats anpassa mitt spel ganska bra. Jag höjer mer preflop och CB:ar mer - även om jag gör det alldeles för lite fortfarande.

 

Europest: $1100

 

Wtf! Omg,Omg! nej men härligt att du tog språnget till sist, även om jag älskar ditt whinande så hoppas jag ärligt att det inte kommer upp nåt sånt nu på ett tag.

Bara en undran, vad fan hände i din skalle som fick dig att ta språnget från freerolls på prima upp till 5/10 ?? blev det något annat kopplingsschema i skallen helt plötsligt eller vad?

Jao,Jao All lycka Cleb..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wtf! Omg,Omg! nej men härligt att du tog språnget till sist, även om jag älskar ditt whinande så hoppas jag ärligt att det inte kommer upp nåt sånt nu på ett tag.

Bara en undran, vad fan hände i din skalle som fick dig att ta språnget från freerolls på prima upp till 5/10 ?? blev det något annat kopplingsschema i skallen helt plötsligt eller vad?

Jao,Jao All lycka Cleb..

 

Jag vet inte riktigt vad som hände. Jag antar att det var någon sorts "kontrollerad tilt", för att jag spelade inte direkt vårdlöst (förutom JJ-handen på NL1000 kanske, men det var väl inte superfel att trycka där?).

 

Det har knappt blivit något spel i dag, men man måste ju få sin sil så jag har kört en timme nu. Jag fortsätter med två bord NL100 och två bord NL200, och det är fortfarande på NL200 som jag plussar. På NL100 verkar jag mest blöda marker. Man kan ju undra varför...

 

Europest: $1284

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, dags att summera maj på riktigt (inget mer spel i kväll). Det blev till slut plus 7k, och vi ligger nu på 159k sammanlagt. Inget jättebra resultat, men jag har som sagt inte spelat särskilt mycket och jag är ändå nöjd eftersom jag har plussat 5k det senaste dygnet. Jag har nu som mål att nå upp över 200k före årets slut (men helst före den 1 november).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mer standard är väl en x3 eller x4 reraise, men det är väl inte så jäkla kul om han synar med ett eller 2 överkort och lyckas träffa just då.

Har han en bättre hand så torskar du allt ändå.

 

Grejen är ju den att jag var shortstackad och det var min första hand vid bordet. Folk hatar ju shortstacks så jag trodde att jag skulle kunna få syn av en ganska bred HD. Höjer jag till $150 så måste jag ju ändå ställa in på typ alla floppar (urk!), och om han har ett överpar så torskar jag allt eftersom jag knappast kan vika JJ med 30BB där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Go Cleburne!

 

Fan... nu får jag inte vara sämre jag heller... känner mig tvingad att hoppa upp några snäpp när du gör det.

 

Lycka till!

 

Gör det, än så länge har motståndet inte direkt imponerat på mig. Och jag tycker inte att jag har haft flyt med korten. Hålstegarna haglar, men jag har kunnat hålla tilten i styr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå ner i nivå, så här får det ju inte fortsätta, då rasar ju hela min världsbild.

 

Så länge som allt inte skiter sig så lär jag anpassa mig efter dagsformen. Om det av någon anledning inte känns rätt att lira NL200 eller NL100 kan jag mycket väl hoppa ned till NL50 eller NL25 ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev bara NL100 i dag och det är dags att lägga ned för i dag. Jag har varit kortkall i stort sett hela dagen och nu börjar det sätta sina spår i psyket. Jag har torskat två inköp den senaste halvtimmen och då måste man säga STOPP! Nåja, jag lyckades plussa lite ändå i dag.

 

Europest: $1571

Över 160k sammanlagt nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har mina tvångsmässiga beteenden och jag kände mig tvungen att casha ut. De två torskade inköpen gjorde mig arg och jag hade inget val. Jag plockade ut 10k och nu har vi "säkrat" 160k. Kvar blev det $124. Vi får se om det kan bli något av det, men inte i kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har mina tvångsmässiga beteenden och jag kände mig tvungen att casha ut. De två torskade inköpen gjorde mig arg och jag hade inget val. Jag plockade ut 10k och nu har vi "säkrat" 160k. Kvar blev det $124. Vi får se om det kan bli något av det, men inte i kväll.

 

Haha härligt, ibland önskar jag att det där beteendet fanns hos mig oxå, skulle nog göra en del för månadsresultatet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du börjar bli lite väl normal med normalgnäll.

 

Vi vill ha sjuka beteenden, (Dock inte så mkt mordhot då det känns overkill).

 

Typ:

 

"Idag bestämde jag mig för ett enbart äta enbärssylt i en vecka samtidigt som frugan enbart får äta äppelpaj"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket Spel: 5CD

Antal Spelare: 1961

Antal Platser Betalda: 130

Inköp: Freeroll

Placering: 9

Pris: $1,70

Site: Prima

 

 

Den här gången ska jag vara smart och låta bli att skotta bort vinsten på FLT 0,05/0,10. Jag bluffade ut mig, men tycker faktiskt att killen som synade gjorde en ruskigt dålig syn och är faktiskt riktigt lack just nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, då var vi med i matchen igen. Efter en Kafka-liknande jobbupplevelse i går (allt sket sig, men jag var helt oskyldig) kände jag mig sugen att lira igen i dag. Efter en liten frirullevinst på Prima dunkade jag in 2k ($290) på Eurobet och har kört allt från NL25 till NL200 (inga tokskottningar den här gången). Jag har mest kört två bord NL25 och två bord NL100 och det har gått hyfsat. Nu är det dags att sluta efter att ha plussat $470. Fan vad trött jag är…

 

Eurobet: $761

Unibet: $1,70

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket Spel: 5CD

Antal Spelare: 2101

Antal Platser Betalda: 130

Inköp: Freeroll

Placering: 6

Pris: $4

Site: Prima

 

Vilket Spel: NLT

Antal Spelare: 3000

Antal Platser Betalda: 130

Inköp: Freeroll

Placering: 46

Pris: $0,30

Site: Prima

 

Jag har även kört lite CG på Eurobet – tre bord NL50 och ett bord NL100. Det har dock blivit ganska få händer.

 

Eurobet: $842

Unibet: $6

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att ge upp för i dag. Jag har varit ruskigt kortkall i dag och det är ett rent mirakel att jag faktiskt lyckats hitta miniplusset. Det blev mest NL50 och NL100. Man kanske borde lira mer NL200 i stället.

 

Eurobet: $912

Unibet: $6

Över 164k sammanlagt

 

Nu ska jag stoppa i mig ett par bagels och försöka sova lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hann gula mina $6 på Unibet innan jag gick och la mig. Nu lägger jag av med att försöka fixa en rulle där med hjälp av frirullar. Jag kan inte låta bli att försöka lira CG när jag har vunnit ett par dollar, och Prima hatar mig så det känns rätt meningslöst. Jag har raderat klienten, förhoppningsvis för gott. Att sätta in pengar där känns inte alls hett. Jag tycker fortfarande att det är riktigt grisigt att ta ut en avgift på insättningar. Varför i hela friden ska jag betala för att få betala för en tjänst? Puckon...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...