Gå till innehåll

Cleburne - blivande massmördare


Cleburne

Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?  

402 medlemmar har röstat

  1. 1. Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?

    • Ja, dö din fan!
      131
    • Ja, men jag vet hur det känns.
      35
    • Nej, allt är ju riggat.
      79
    • Nej, finns många som är värre.
      35
    • Jag jobbar för en pokersajt och hatar alla som ifrågasätter.
      14
    • Vem bryr sig?
      108


Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men den senaste månaden har jag spelat 15k rejkade händer på Unibet. Om vi räknar med att en av tre händer blir rejkad så har jag lirat 45k händer (wow!)

 

Antar att det är ovanligt mycket pga din egen reaktion, men hur mkt spelar du egentligen? Tycker att du verkar få in väldigt många händer, trots att du jobbar heltid, är gift, och "bara" fyrtablar? Bara nyfiken. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att det är ovanligt mycket pga din egen reaktion, men hur mkt spelar du egentligen? Tycker att du verkar få in väldigt många händer, trots att du jobbar heltid, är gift, och "bara" fyrtablar? Bara nyfiken. :)

 

Just den här månaden har det ju blivit extra mycket spel p.g.a. bonusen, men visst spelar jag mer än jag borde. Frugan gnäller en del att jag alltid sitter framför datorn, men samtidigt så är hon glad att jag ägnar mig åt saker som drar in pengar - jobb och spel. Man kanske skulle införskaffa PT bara för att ha koll på hur mycket man verkligen spelar, men dels så spelar det inte SÅ stor roll och dels så är jag inte särskilt förtjust i hjälpprogram av ren princip (och så ser jag det som en onödig utgift).

 

Unibet: $404

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var de andra stegen i bonusen "utgångna". Egentligen är det väl fel, men eftersom jag inte har någon pågående bonus längre så borde jag ju få ta del av forumets erbjudande för befintliga kunder - $500 för 6k VIP. Halvdryga villkor och så är jag inte så förtjust i upplägget att man ska skriva sitt användarnamn i en allmän tråd. Ingen moderator som vill ta tag i det? Vi får se hur det blir...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var de andra stegen i bonusen "utgångna". Egentligen är det väl fel, men eftersom jag inte har någon pågående bonus längre så borde jag ju få ta del av forumets erbjudande för befintliga kunder - $500 för 6k VIP. Halvdryga villkor och så är jag inte så förtjust i upplägget att man ska skriva sitt användarnamn i en allmän tråd. Ingen moderator som vill ta tag i det? Vi får se hur det blir...

 

PM:a Sajt-representanten så går det nog säkert bra ...

 

PS. Jag kommer ej göra några ansträgningar i att styra upp det! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, vad blir det, typ 3000 kr limpan? Jag bakar för halva det priset, så att du vet! =)

 

Nja, säg att den var värd 1k SEK. Det blev det 500 kr per bröd. För dyrt? Kanske, men det var inte värt besväret att sälja den.

 

Jag lirade lite till, men gjorde ett uselt spel och stängde ned klienten direkt efteråt. Back $20 blev det. Plus drygt $60 i dag och drygt 152,5k sammanlagt nu.

 

Unibet: $385 (funderar på att plocka ut lite som straff)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PM:a Sajt-representanten så går det nog säkert bra ...

 

PS. Jag kommer ej göra några ansträgningar i att styra upp det! :)

 

Vad jag menade var att man borde kunna sköta det hela via PM i stället för att låta alla skriva sina användarnamn i en allmän tråd. Varför underlätta för hackers? Det var det som jag ansåg att någon borde ta tag i. Få se om jag orkar PM:a sajtrepresentanten, men vad kan han göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gjorde ett nytt försök hos Unihomos, men efter att ha backat 200kr så insåg jag att det är lönlöst att spela där just nu. Den härliga motriggen är återigen påslagen - och det är rätt komiskt hur uppenbart det är. Nåja, om de inte vill ha mina pengar så slipper de. Mer komplicerat än så är det inte. Få se om jag bojkottar dem i ett halvår till eller om jag försöker igen senare. Fortfarande kvar över 152k och som ni vet så avskyr jag att backa och vill inte åka ned under det om det går att undvika. Vi får se hur det blir nu... Det kanske är dags att hitta en fin bonus någonstans.

 

Unibet sucks dead dicks! :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du någon gång backat några inköp på grund av normal varians?

 

Som jag skrev någonstans tidigare i dagboken: Du får inte ställa så komplicerade frågor. Då blir jag bara förvirrad. Om jag vinner så har jag tur (vet att jag inte är duktig och det menar jag faktiskt), men om jag förlorar så har jag motrigg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderar seriöst på att pausa månaden ut. Det är inte direkt kul att lira när man inte har en chans att vinna. Visst klagar jag för mycket ibland, men ibland blir det lite FÖR mycket rigg. Vi håller oss precis flytande över 152k så månaden i stort har gått riktigt bra. Synd bara att man ska åka på en lång breakeven-period nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag skrev någonstans tidigare i dagboken: Du får inte ställa så komplicerade frågor. Då blir jag bara förvirrad. Om jag vinner så har jag tur (vet att jag inte är duktig och det menar jag faktiskt), men om jag förlorar så har jag motrigg.

 

Ärlighet varar längst. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderar seriöst på att pausa månaden ut. Det är inte direkt kul att lira när man inte har en chans att vinna. Visst klagar jag för mycket ibland, men ibland blir det lite FÖR mycket rigg. Vi håller oss precis flytande över 152k så månaden i stort har gått riktigt bra. Synd bara att man ska åka på en lång breakeven-period nu.

 

Ibland?? ;-)

 

Har följt din dagbok ett tag, riktigt trevlig läsning...

För övrigt så skulle jag vilja teckna en sån där antirigg-försäkring du pratade om för nån vecka sen...

 

Anyway, lycka till vid borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försöker och försöker, men blir utsatt för så många set-ups och utdragningar att jag känner mig som en spinkig frimärkssamlare som hamnat i en fängelsedusch med Bubba och pojkarna... Fan, om det fortsätter så här så kommer ingen proktolog i hela världen kunna återskapa min ringmuskel. Marginellt plus i dag, tack vare MTT-klonken. 151k är "säkrade" och jag har $226 kvar hos Unihomos. Så 152,5k sammanlagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det ville sig inte. Ut med pengarna medan det finns några kvar. Jag backade 350kr och plockade ut det som fanns kvar - 1 150kr. Rent komiskt hur överjävligt kortkall man har varit de senaste dagarna. Visst blir det några dåliga tiltspel ibland, men... Jaha, inga pengar kvar online längre. Vi får se vad nästa drag blir nu.

 

Sammanlagt: 152,15k

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag vinner så har jag tur (vet att jag inte är duktig och det menar jag faktiskt), men om jag förlorar så har jag motrigg.

Jag tror du underskattar dig själv. Visst är det så att du antagligen besitter begränsade kunskaper i poker (vilket jag själv och många andra också gör), men du besitter ju en annan kunskap. Du väljer ju faktiskt att hålla dig kvar på en nivå där du är bättre än många spelare och är då faktiskt duktig (jämförelse vis). Den kunskapen är ju väldigt viktigt för att bli en vinnande spelare. Så underskatta dig inte. Du vet dina begränsningar och det är ju det som gör att du vinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har knappt blivit något spel alls den senaste tiden. Jag provade lite i går, men gick typ breakeven (minus 70kr) och cashade ut igen. Jag känner att jag inte har den rätta skärpan just nu och har även varit rätt så kortkall på sistone. Det blev nog så mycket spel i början av månaden att jag tappade sugen en del. Vi tar det lugnt och återkommer när lusten kommer tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, fortfarande motriggad till döds. Vi kan avrunda månaden här för nu blir det inte någon mer poker på ett tag. Som sagt, jag klagar en del, men om ni hade suttit framför min skärm så skulle ni också ana ugglor i mossen. Back en del och nu ligger vi på 151k, plus 600kr som "sitter fast" hos Unifnasken. Jag fick någon sportsbettingbonus (som jag inte ville ha) och måste omsätta en viss summa (vet ej hur mycket) innan jag får ta ut pengarna. Jävla puckon! :evil:

 

Nåja, vi räknar bort pengarna hos fnasken för de lär jag torska, så sammanlagt landar vi på 151k efter april. Plus 21k vilket känns bra. Vad som känns mindre bra är att motriggen har haft orkanstyrka under den andra halvan av månaden. Återigen, jag hoppas innerligen att kräken dör snart. :evil:

 

Jag har ingen aning om när det blir mer poker för min del. Note to self: Nöj dig med vad du har dragit in och lägg ned det här nu. Varför ge pengar till genomusla brottslingar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...