Gå till innehåll

Cleburne - blivande massmördare

Cleburne

Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?  

402 medlemmar har röstat

1. 1. Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?

• Ja, dö din fan!
      131
    • Ja, men jag vet hur det känns.
      35
    • Nej, allt är ju riggat.
      79
    • Nej, finns många som är värre.
      35
    • Jag jobbar för en pokersajt och hatar alla som ifrågasätter.
      14
    • Vem bryr sig?
      108

Recommended Posts

Usch!

Extra mycket påskrigg idag känner jag.

Skit, skit, skit!

Ingen som känner till en enda sida som faktiskt är riggfri?

Tyvärr... Men sen är ju nätpoker inte direkt en "ren" bransch. Seriöst tror jag knappast att det finns en enda aktör på marknaden som kör med rent spel. Man har helt enkelt alldeles för mycket att vinna på att fiffla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag gör ett "sista" försök att cleara bonushelvetet, men det känns rätt hopplöst när det enda man kan lira är nötterna efter rivern. Har fi outs så kommer de varenda gång. Jag har lirat upp mig några $ sen i går och ska verkligen försöka. Det känns så dumt att ge upp nu när man har clearat nästan 80%. 1,3k VIP kvar nu - alltså 2,6k rejkade händer (rejk över $0,25).

Unibet: $283

VIP: 4,7k (av 6k)

Länk till kommentar

Jag vet inte om man ska skratta eller gråta, men riggen håller på att ta knäcken av mig. Ongay ligger fortfarande etta på min lista, men när jag är klar med dem lär jag ge mig på Unifraud. Eller Party - det är jämnt skägg mellan dem just nu... Någon måste tyvärr dö för att jag ska bli glad igen.

Länk till kommentar

Samma här.

Tog ut alla pengar idag från Expekt och ska stoppa in dem på Expekt men kommer nog avvakta lite, låta de ligga på NetEller ett tag.

Ska kolla på lite pokerfilmer samt spela Tiberium Wars, spelar man bra där, så vinner man! Tänk om poker vore så lätt! :)

Glad Påsk Cle!

Mvh, KF!

Länk till kommentar

Haha, jag har fått in pengarna på turn med nötstege fyra gånger i dag. Alla fyra gångerna har fi haft set - och alla fyra gångerna har rivern parat bordet. Jag SKA försöka spela klart bonusen, men sen lär det bli en längre paus igen. Nu måste jag även lägga ut pengar på en resa till London och avlägga ett besök hos några mindre önskvärda element. Är det någon här som vet hur man får tag på lite "hårdvara" i London? Det känns toppkört att försöka få med något på flygplan nu för tiden...

Länk till kommentar

röker du på clebbish`?

Jag har provat det en gång i mitt liv och det var bland det värsta som jag någonsin varit med om. Först kände jag ingenting, sen fick jag någon sorts anfall och låg och sparkade och slog på golvet i kanske tio minuter. Sen spydde jag i kanske tio minuter. Aldrig mer!

Länk till kommentar

Okej, det blev MYCKET grind i motvind i dag, men jag lyckades hålla mig lugn och tog igen gårdagens förlust. Nu är jag nästan säker på att jag verkligen kommer att kunna cleara bonusen. Om jag vill så kan jag folda varenda hand tills jag är klar, så om jag misslyckas nu så får jag verkligen skämmas. De erbjuder två likadana bonusar till - $1k till vid 12k VIP och $1k vid 18k VIP, men dels lär jag inte ha tid att ta mig an dem och dels så vill jag inte försöka mig på en sån här dryg bonus igen.

Lite kuriosa: När jag lirade hos Unibet i höstas såg jag 49% av alla floppar. Nu är vi nere på 45%, och då är händerna i höstas medräknade. Jag har tightat till mig en del sedan dess.

Unibet: $417

VIP: 5,25k (av 6k)

Om och när jag väl blir klar med bonusen så kommer jag ju ha en del VIP att spendera, så då lär jag belöna mig själv genom att lira en ”dyr” turnering. 6k VIP motsvarar $60 när man lirar turneringar.

Länk till kommentar

Varför har ingen talat om för mig att det här är internationella hålpips- och tvåoutarveckan? Man tycker att sajterna åtminstone kunde göra ett utskick så att man vet vad man har att vänta sig. Vi börjar närma oss mållinjen och nu spelar jag i stort sett fold’em, vilket inte är svårt när man är utriggad och kortdöd…

Jag inledde dagen med att backa 1,5 inköp på NL40, så jag hoppade upp till NL50 och tog igen det, dels tack vare en uselt spelad TPTK där jag synade ned en kille som bluffade med en hand med showdownvärde, och dels tack vare ett toppset där jag fick in ett helt inköp på floppen mot en regular som ”måste” ha haft KK eftersom både turn och river var ess och jag vann handen.

Tyvärr är det mycket segare att plocka in VIP på NL50 än på NL40, vilket beror på tightare spel och en något mysko rejkstruktur, så jag hoppade ned till NL40 igen och blindar i stort sett bara bort mig eftersom det är rätt aggressivt spel och eftersom jag inte får några kort.

Unibet: $520

VIP: 5,5k (av 6k)

Länk till kommentar