Gå till innehåll

Cleburne - blivande massmördare

Cleburne

Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?  

402 medlemmar har röstat

1. 1. Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?

• Ja, dö din fan!
      131
    • Ja, men jag vet hur det känns.
      35
    • Nej, allt är ju riggat.
      79
    • Nej, finns många som är värre.
      35
    • Jag jobbar för en pokersajt och hatar alla som ifrågasätter.
      14
    • Vem bryr sig?
      108

Recommended Posts

Jag var ju tvungen att grinda ihop dagens VIP-skörd och det märks att man har fått rejält med respekt från vissa som autoslänger allt utom nöten när jag bettar. Och nu har jag faktiskt även kunnat utnyttja det ett par gånger.

Unibet: $857

Party: $576

VIP: 3,35k (av 6k)

Så länge som jag kan spela så här disciplinerat och inte åker på mer än den rimliga skörden av utdragningar så ska jag försöka undvika att gnälla. Det löftet kan jag säkert hålla i flera timmar.

Över 135k sammanlagt nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag vet inte om det är något fel på mig, men jag tror inte att jag kan lira på Party mer. Av någon anledning så känner jag mig tiltad så fort jag öppnar klienten. Eftersom de tar $1 för uttag så sätter jag gränsen där på $551. Jag ska ge dem en sista chans, men jag har noll marginaler så det krävs att jag har lite flax de första händerna.

Unibet: $933

Party: $560

Länk till kommentar

Roligt att det går bra igen :D

Tack!

Jag tog det säkra före det osäkra och plockade ut pengarna från Party. Jag tror helt enkelt att jag har svårt att lira där eftersom jag har blivit bränd så många gånger att jag har svårt att släppa det. Vi säger att det blev 1k plus där - satte in $400 och fick ut $559. Med växlingsavgiften blir det drygt 1k plus.

Nu har jag bara pengar på Unibet och ska verkligen försöka spela klart bonusen. Det känns skönt att jag har spelat så stabilt där på sistone. Jag ska även fundera på ett nytt och "fräscht" ställe att dunka in pengarna från Party på.

För övrigt kan jag säga att det är förjävla skönt att jag äntligen har lyckats bryta mig fri från Ongay. Free at last, praise the Lord! Det är antagligen därför som jag har kunnat hitta plusset igen.

Länk till kommentar

Härligt att du är tillbaka igen och att det flyter på.

appropå var du skall flytta party pengarna, testat prima? finns många enkla 100-200 $ bonusar där att plocka.. kan tipsa om några enkla som ja gjort om intresse finns..

Återigen Fantastiskt roligt att du är tebax, det är nästan bättre än att våren kommit, hojåkare som man är så har man ju väntat ett tag nu. Eller nja det står väl i paritet med varandra kanske, hursomhelst fortsatt lycka vid borden cleb.

Länk till kommentar

För övrigt kan jag säga att det är förjävla skönt att jag äntligen har lyckats bryta mig fri från Ongay.

Inväntar själv HeyPokers bonus som de har utlovat (vet ej vad det är för bonus än dock) och då kanske man ska lira lite där. Frågan är om man vågar dock efter dina upplevelser och erfaranheter därifrån! =)

Ska du lira ParBet f.ö. och grinda ihop en TV eller dy.?

Pröva Crypto lite, ett nytt nätverk isf. right?

Mvh, KF!

Länk till kommentar

Jag har kört på ganska bra under eftermiddagen, men måste lägga av nu. Dels så är jag så trött att jag knappt ser skärmen längre och dels så har jag fått nog av set som blir utdragna. Ren jävla tortyr när färgkortet landar på rivern varje gång och fi knappt har något kvar i stacken. Fy fan för att stirra in i färger som folk drar in efter att ha synat bort hela stacken!

Nåja, det blev ett hyfsat plus i dag också så jag ska inte klaga för mycket, och jag grindade även ihop hyfsat med VIP.

Unibet: $1217

VIP: 3,9k (av 6k)

Över 137k sammanlagt nu.

Länk till kommentar

Härligt att du är tillbaka igen och att det flyter på.

appropå var du skall flytta party pengarna, testat prima? finns många enkla 100-200 $ bonusar där att plocka.. kan tipsa om några enkla som ja gjort om intresse finns..

Återigen Fantastiskt roligt att du är tebax, det är nästan bättre än att våren kommit, hojåkare som man är så har man ju väntat ett tag nu. Eller nja det står väl i paritet med varandra kanske, hursomhelst fortsatt lycka vid borden cleb.

Tack för uppmuntran! :-D

Länk till kommentar

Inväntar själv HeyPokers bonus som de har utlovat (vet ej vad det är för bonus än dock) och då kanske man ska lira lite där. Frågan är om man vågar dock efter dina upplevelser och erfaranheter därifrån! =)

Ska du lira ParBet f.ö. och grinda ihop en TV eller dy.?

Pröva Crypto lite, ett nytt nätverk isf. right?

Mvh, KF!

Nej, fly undan Ongay! Du anar inte vad du ger dig in i! Vad gäller andra sajter så får det nog vänta tills jag har clearat Unibet-bonusen (eller till jag lackar snett och cashar ut därifrån).

Länk till kommentar

Jaha, då var man vaken igen. Tyvärr går det inte att spela eftersom det inte finns några bord så här dags. Jag har lite jobb inplanerat i eftermiddag, men är ledig det mesta av dagen och ska försöka grinda in lite fler VIP senare. Måste dock åka och jobba i morgon. Jag får väl tvinga frugan att skjutsa mig.

För en gångs skull kan jag väl skriva något positivt om en pokersajt. Jag antar att det är standard inom Prima med en timebank vid CG-borden och det är en lysande idé. Ett par gånger under gårdagen hamnade jag i situationer där jag var tvungen att fatta beslut som gällde hela stacken och då var det jävligt skönt att veta att man har ett par minuter på sig att studera brädan ordentligt och analysera hur handen har spelats. Att jag lyckades fatta rätt beslut de flesta gångerna gör ju mig ännu mer positivt inställd.

Hittills har det varit en riktigt bra vecka spelmässigt och jag har plussat nästan $1,1k sedan i söndags – eller drygt 27 inköp på NL40. Och då backade jag ändå fyra inköp i tisdags. Jag hoppas att jag kan fortsätta spela stabilt ett tag till.

Länk till kommentar

Jag har kört lite nu, men maken till jobbig motrigg får man leta efter. Som tur är känner jag mig fortfarande harmonisk och har haft disciplin nog att dra mig ur många trubbelhänder. Lite plus blev det. Nu blir det jobb någon timme och så mer grind efteråt.

Unibet: $1292

VIP: 4k (av 6k)

Länk till kommentar

Äh, jag får nog lägga av för i dag. Motriggen är helt störd. Man ska fan inte bli utdragen fyra gånger av fem! Men det positiva är att jag fortsätter att spela bra. Jag är lack som fan och tiltad, men jag låter det inte påverka spelet. Nu börjar jag nästan tro att det ska gå att cleara bonusen, men bara nästan...

Unibet: $1302

VIP: 4,3k (av 6k)

Över 138k sammanlagt nu.

Länk till kommentar

Äh, jag får nog lägga av för i dag. Motriggen är helt störd. Man ska fan inte bli utdragen fyra gånger av fem! Men det positiva är att jag fortsätter att spela bra. Jag är lack som fan och tiltad, men jag låter det inte påverka spelet. Nu börjar jag nästan tro att det ska gå att cleara bonusen, men bara nästan...

Unibet: $1302

VIP: 4,3k (av 6k)

Över 138k sammanlagt nu.

19 av 20 för mig nu, men det som tiltar mig ändå mer är att de först drar ut sen skriver de nåt helvete i chatten som TY sen har de inte hjärna enog att stanna kvar och uttnyttja faktumet att de fått mig på Tilt heller utan sticker så fort de nyttjat min motrigge en gång. För att citera dig Satans Ärkenötter.. men,men har börjat söka upp de jävlarna igen nu när de byter bord..

Länk till kommentar

Suck, jag tänkte försöka köra lite till, men det är bara sjukt, sjukt, sjukt. Det är nästan så att man tror att de inte vill att man ska kunna spela in bonusen. Marginellt plus i dag och bestulen på kanske $300... Nåja, de får skylla sig själva. Om det går helt åt pipan så cashar jag ut och även om jag lyckas cleara bonusen så plockar jag ut stålarna. Fattar de inte vad de sysslar med? Allt de gör är att tvinga ut pengar ur systemet. Har någon receptet på saringas?

Unibet: $1251

Länk till kommentar

Det blir inte något spel förrän senare i eftermiddag, vilket känns rätt skönt eftersom jag måste hinna glömma gårdagen. 1,7k VIP kvar, så nu räcker det om jag lirar in drygt 100 VIP per dag. På sätt och vis känns det korkat att jag inte satsade på Expekt-bonusen i stället, men dels så hade den säkert varit väl dryg att cleara på NL50 och dels så hade det säkert varit jobbigt att lira mot supertighta bonusjägare. Man får bara hoppas att riggen från i går inte håller i sig även i dag.

Länk till kommentar

Om jag lirar in 6k VIP före den 22 april så har Uniscum lovat mig en hel månad utan rigg - inte för att jag verkligen tror att de tänker stänga av den. Vem ska då bekosta deras heroinmissbruk? Polska ärkepundare som brukar ligga utslagna under en bro i centrala London är vad de är. Men Storbritannien har ju problem med inhemska terrorister. Man får hoppas att de levererar lite schyst nervgas till kräken.

Back $150 i dag. Det är fan inte sant vad skiten haglar - och jag tiltar inte ens. Jag la till och med ett set på floppen eftersom jag insåg att jag var slagen. Det händer inte ofta. (Jo då, jag var översettad).

Eh? En månad utan rigg endast för dig?

Länk till kommentar

Eh? En månad utan rigg endast för dig?

Nej, om jag når 6k VIP så clearar jag en bonus på $1k. Jag trodde nästan att det skulle gå, men nu är jag skeptisk. Jag droppade ett inköp nästan direkt när jag började spela i dag, så jag tog och cashade ut 6,1k SEK eller knappt $900. Vem vet, nu kanske de inser att om de stjäl från mig så tvingar de bort pengar ur systemet. Just nu har jag kvar $328 hos kräken och ska "försöka" grinda in bonushelvetet, men vi får se hur det blir...

Jag har "säkrat" drygt 135k nu efter uttaget, så även om jag skulle torska det jag har kvar så har det varit en ganska fin vecka.

Unibet: $328 - hoppas på en nytändning nu...

Länk till kommentar

Jaha, det gick fort. Ännu ett inköp åt helvete. Man får ju inte göra mer än ett uttag per dag - men jag flyttade i alla fall pengarna från pokerkontot till sportkontot. Förhoppningsvis kan jag låta dem vara till i morgon och plocka ut dem då. Jag har 2k kvar där nu, så vi ligger på 137k sammanlagt nu. Jobbigt att ha motrigg två dagar i rad, men de vill väl helt enkelt inte att man ska stanna... Jag önskar tjuvarna och avskrädet på Unikräk en utdragen död - helst så plågsam som möjligt.

Länk till kommentar

Jag försökte spela igen, men antiklonken sitter så hårt att det är meningslöst. Det känns bara hopplöst just nu. Jag har kvar 1,3k hos Unibet, så sammanlagt ligger vi på 136,4k nu. Jag kom upp till 4,5k VIP, så jag har 1/4 kvar, men jag är ganska säker på att det inte blir något av det hela. Jag borde aldrig ha försökt cleara en så dryg bonus. Nåja, plus 6,4k sedan i söndags är alltid något. Vi får se hur det blir nu. Som vanligt känner jag bara för att lägga av för gott.

Länk till kommentar