Gå till innehåll

Cleburne - blivande massmördare

Cleburne

Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?  

402 medlemmar har röstat

1. 1. Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?

• Ja, dö din fan!
      131
    • Ja, men jag vet hur det känns.
      35
    • Nej, allt är ju riggat.
      79
    • Nej, finns många som är värre.
      35
    • Jag jobbar för en pokersajt och hatar alla som ifrågasätter.
      14
    • Vem bryr sig?
      108

Recommended Posts

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blir inte det svårt att gå runt?

Du lär ju minst behöva ett 1000-tal kunder för att täcka dina förluster iom motriggen?

Men jag tecknar gärna!

Jo, det kan väl stämma, men jag ser det mer som en tjänst som jag skulle göra konsumenterna=pokerspelare. Det skulle ju absolut inte vara för personlig vinning... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så körde vi lite på Unibet – och det började precis som på Party. Utriggad och bortklonkad i parti och minut. Jag började med $290 och inom kort var vi nere på $190. Inte alls kul eftersom jag ”måste” köra NL50 om jag över huvud taget ska ha en chans att få tillräckligt med VIP-poäng. Dock så lyckades jag även den här gången komma tillbaka ganska fint, och när vi stänger affären för i dag så ligger vi på drygt $600 på Unibet.

Så det blev en ganska fin dag – plus $310 på Unibet och plus $170 på Party. Plus $480 i dag alltså, vilket inte är illa alls med tanke på att jag inledde dagen med en rulle på $700. Jag har skrapat ihop cirka 2,2k VIP hittills, så det är LÅNGT kvar, men man kan ju alltid hoppas.

Länk till kommentar

Det kostar att vara kortkall... Back $95 på Unibet och back $1 på Party. Ingen kul dag, det här... Det börjar bli dags att fundera på stoploss. När ska jag casha ut? Uppe i nästan 2,5k VIP nu - 3,5k VIP kvar. Världshistoriens trögaste bonus att cleara, men det vore ju för jävla härligt om det går. Ska jag vara uppriktig så tror jag att jag har ungefär 30% chans att faktiskt cleara den. Risken är överhängande att jag får nog av Unikräken långt innan jag hinner klart - om jag ens hinner lira tillräckligt många händer.

Länk till kommentar

Förlåt mig men jag är lite efter, vad händer om du får 6k vip?

Om jag lirar in 6k VIP före den 22 april så har Uniscum lovat mig en hel månad utan rigg - inte för att jag verkligen tror att de tänker stänga av den. Vem ska då bekosta deras heroinmissbruk? Polska ärkepundare som brukar ligga utslagna under en bro i centrala London är vad de är. Men Storbritannien har ju problem med inhemska terrorister. Man får hoppas att de levererar lite schyst nervgas till kräken.

Back $150 i dag. Det är fan inte sant vad skiten haglar - och jag tiltar inte ens. Jag la till och med ett set på floppen eftersom jag insåg att jag var slagen. Det händer inte ofta. (Jo då, jag var översettad).

Länk till kommentar

Idag är jag lite semitiltad och då är det förbannat skönt att veta att du är precis lika übergnällig på alla jävla riggsajter som vanligt. Det gör min egen olycka lättare att ta. Tack.

Jo, det är väl så att många som läser här vill att det ska gå dåligt så att jag ska spy galla och få alla andra att må bättre. Själv ser jag ju helst att det går bra...

Länk till kommentar

Vi med, sålänge det inte går FÖR bra så vi blir avundsjuka på dig :-D;-)

Öh, du vet väl att jag lirar NL50 och har ett totalplus som motsvarar en månads rakeback för dig? Om jag ska kunna göra någon norr om Sahara avundsjuk så måste jag dra in 20-30 inköp om dagen, och det klarar jag inte ens om de stänger av riggen.

Länk till kommentar

Floppar set två händer i rad - utdragen av samma kille bägge gångerna, runner-runner stege och runner-runner färg. Och han hade bara runner-runner-drag för att vinna bägge gångerna. Varför försöker man ens? Folk spelar sjukt kasst, men man har noll försvar mot riggen... :evil:

Länk till kommentar

Lägger ner för i dag, back $150. Det suger verkligen hästpung... Funderar allvarligt på att casha ut och lägga ned ett tag. Men om jag gör det så ger jag upp bonusen, för några fler insättningar hos Uni-bedragarna blir det inte. Blä för riggade pokersajter!

Länk till kommentar

Jag kan tillägga att bonusvillkoren hos Unibet är bland de sämsta i branchen. $1000 för 6k VIP=ren skit. Jag antar att jag fortfarande var van vid hur pass fort man drog in VIP-poäng på B2B, men sedan flytten till Prima får man bara 0,5 VIP för varje rejkad hand (rejk över $0,25). Hur det än blir så lär jag inte bli kvar hos dyngskallarna efter den 22/4.

Jag har inte fått min iPod från Party än. Faktiskt lite dåligt med tanke på att det har gått två veckor nu.

Länk till kommentar

Okej, då har vi passerat 3k VIP. Nedförsbacke mot slutmålet nu? Hoppas, hoppas... Körde NL40 och plussade fyra inköp, så backet från i går är inhämtat.

Jag tror att de flesta som över huvud taget har någon koll ser mig som en weaktajt syntomte - finns rätt många som verkar autoslänga så fort jag betar. Tyvärr är det svårt att utnyttja eftersom det oftast är andra med i händerna, så dumbluffar funkar inte.

Unibet: $609

Party: $572

Vet inte riktigt hur jag ska göra med Party. Det lär ju inte bli särskilt mycket spel där medan jag försöker cleara Unikräk-bonusen, men det kan ju vara bra att ha lite pengar där om jag behöver omväxling.

Länk till kommentar

Jag klämde in några händer till när jag lirade en freeroll som jag bustade i rätt snabbt, men trots antiklonk med höga par så lyckades jag faktiskt hålla nere förlustpotterna och maximera vinstpotterna. Drygt ett inköp plus blev det. Jag kör NL40 och NL50 lite blandat nu. Det är ju i stort sett samma sak ändå.

Unibet: $654

Länk till kommentar

Jag har spelat sjukt stabilt i dag och är därför riktigt nöjd. Jag hamnade på en mardrömsplats och fick se fem QQ-AA i rad bli förvandlade till pappersmassa på låga floppar. Jag lyckades släppa allihop på floppen eller på turn – förutom den gången vi var all-in preflop och fi turnade set. Men så klonkade jag in ett fyrtal i en fin multiwaypott och fångade en tre-barrel-bluff med set.

3,15k VIP nu – 2,85k kvar.

Unibet: $758

Över 134k sammanlagt för första gången. Ingen svacka nu!

Länk till kommentar

Jag ville bara lira upp mig över 3,2k VIP innan jag la av för dagen, och fortsatte att lira snortight. En kass syn blev det dock, med topp två vs stege, men det blev inte så dyrt. Jag har bara kört NL40 i dag och plussat fina nio inköp.

Unibet: $804

3,2k VIP (av 6k)

Länk till kommentar

Jag tänkte försöka grinda in lite VIP innan jag sover ett tag, men tyvärr är det ju så uselt med action på Unibet så här dags. Jag provade att köra lite på Party, men har svårt att få någon riktigt feeling för spelet där. Räknar man bort bonusar så ligger jag nog runt +-0 där sammanlagt. Nåja, jag kliver av nu efter att ha plussat hela $4. Få se om jag hinner spela lite i kväll, annars får det vänta till i morgon.

Unibet: $804

Party: $576

VIP: 3,2k (av 6k)

Länk till kommentar