migge65 Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 hej en liten fundering bara, har träffat på ett par asstjuriga spelare idag, som när jag chattar och försökte vara socialt bara bad med och dra och helvete typ. Har också upplevt att de är villaga att sattsa hela stacken på middelpar eller topppar när jag floppar stege eller nåt bara för att de vill att jag ska hålla tyst, det verkar som en ny bra vapen i mitt artilleriet, flera som har upplevt samma sak? Citera
migge65 Postad 17 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2006 precis vad jag menar, och ursäkta min svenska, jag är fransk Citera
kfluffie Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Disable chatten på det bordet alt. låt bli att prata med dem. Vissa spelare är bara idiotiska av naturen. Du kan även skriva en kommentar när du drar ut deras äss eller deras triss med färgdrag eller dy. så du sätter dem på tilt och snor deras stack/-ar. MVH //KF Citera
baller Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Om man kan behärska det och inte tar åt sig allt för mycke så skall man definitivt använda det som ett "vapen", få motspelarna påt tilt om det går... Citera
tamtaram Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Håna dem funkar allra bäst: "How does it feel to get owned" Citera
migge65 Postad 17 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2006 poker är ett ganska fullt spelt när man tänker efter Citera
sten666 Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 precis vad jag menar, och ursäkta min svenska, jag är fransk nuff said! Citera
Sagge Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Om man kan behärska det och inte tar åt sig allt för mycke så skall man definitivt använda det som ett "vapen", få motspelarna påt tilt om det går... Är det inte så att detta är en myt? Är det inte så att när "chattbråken" drar igång så tror många att man kan få någon på tilt, därför fortsätter det, fler lägger sig i och i slutändan sitter det ett gäng och skrattar hemma bakom sina skärmar och tror att alla andra blivit arga. För ärligt talat, hur kan man bli arg, upprörd eller ta åt sig av något som skrivs i en chatt där uppsåtet är just att göra någon arg? Citera
poker_oscar Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Sagge: Du har aldrig blivit utdragen va? Citera
Sagge Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Sagge: Du har aldrig blivit utdragen va? Men nu handlar det ju om att bli upprörd över vad någon skriver i chatten. Det har ju inget med korten att göra. Men jag förstår vad du menar, och svaret är att jag faktiskt inte blir speciellt förbannad av utdragningar. Det är en del av spelet. Jag har dock ett annat problem som kostar mig mycket ibland. Jag blir helt likgiltig och betar, synar på allt, inte för att jag är upprörd eller förbannad utan snarare för att jag är uttråkad. Men diciplinen är något jag jobbar på Citera
emilio_15 Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Håna dem funkar allra bäst: "How does it feel to get owned" pwned Citera
granath Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Det räcker med att någon vid är semidryg vid något tillfälle för att jag skall vara på honom resten av tiden.... Och jag gillar det. Bra spelare startar sällan tjaffs i chatten är min erfarenhet. Citera
Sagge Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Håna dem funkar allra bäst: "How does it feel to get owned" pwned eller så tar jag inte åt mig för att jag inte fattar vad dom skriver För vad faan betyder pwned? Citera
emilio_15 Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Håna dem funkar allra bäst: "How does it feel to get owned" pwned eller så tar jag inte åt mig för att jag inte fattar vad dom skriver För vad faan betyder pwned? Som owned fast värre Citera
Sansrom Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Håna dem funkar allra bäst: "How does it feel to get owned" pwned eller så tar jag inte åt mig för att jag inte fattar vad dom skriver För vad faan betyder pwned? http://en.wikipedia.org/wiki/Pwned Citera
stockdum Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Jag har dock ett annat problem som kostar mig mycket ibland. Jag blir helt likgiltig och betar, synar på allt, inte för att jag är upprörd eller förbannad utan snarare för att jag är uttråkad. Men diciplinen är något jag jobbar på Rakt på. Har samma trassel. Måste skärpa mig med det. PS. Signaturen blir aningen större i en textbrowser DS. Citera
tamtaram Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 "You want some cheese with that whine" brukar funka bra också. Citera
Sagge Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 "You want some cheese with that whine" brukar funka bra också. Den torrisen kör min sambo med när jag är gnällig Skulle jag få den i en chatt skulle jag bara bli glad för då skulle jag tänka på henne Citera
migge65 Postad 17 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2006 nu var det inte så att jag tjafsars, jag försökte bara vara trevlig och socialt, men en del spelare var dumma mot mig och det kan räknas som bra information heller hur? visste i vilken "mood" dom var och utnjyttade det för min fördel Citera
Sagge Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 nu var det inte så att jag tjafsars, jag försökte bara vara trevlig och socialt, men en del spelare var dumma mot mig och det kan räknas som bra information heller hur? visste i vilken "mood" dom var och utnjyttade det för min fördel Men det är det där jag ställer mig tveksam till. (Kanske inte just i detta fall, men generellt). Är det inte så att de som är otrevliga är det för att dom har fått för sig att dom kan få andra på tilt? Inte för att dom är förbannade själva. Dom använder chatten som ett verktyg, inte som en "utloppskanal". Citera
Jansa Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Most gamers hold the view that to "own" someone is to defeat them well, but to "pwn" them is to hand them a decisive defeat in which one clearly triumphed, and thus, the word "pwn" is seen as the next step above "own". Citera
migge65 Postad 17 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2006 nu var det inte så att jag tjafsars, jag försökte bara vara trevlig och socialt, men en del spelare var dumma mot mig och det kan räknas som bra information heller hur? visste i vilken "mood" dom var och utnjyttade det för min fördel Men det är det där jag ställer mig tveksam till. (Kanske inte just i detta fall, men generellt). Är det inte så att de som är otrevliga är det för att dom har fått för sig att dom kan få andra på tilt? Inte för att dom är förbannade själva. Dom använder chatten som ett verktyg, inte som en "utloppskanal". jo säkert finns det sånna spelare med men jag tror att man kan skilja på äkta tilt och falsk. man får gå efter känsla och tidigare information av motståndaren Citera
MajkTheBike Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Håna dem funkar allra bäst: "How does it feel to get owned" pwned eller så tar jag inte åt mig för att jag inte fattar vad dom skriver För vad faan betyder pwned? Som owned fast värre ååååååååååå, lägg ner bebisspråket. Citera
Recommended Posts