Gå till innehåll

"No service to your geographical area"?

Recommended Posts

Postad

Efter registrering fick jag följande meddelande:

"An error has been encountered

We do not provide service to your geographical area at this time. We have your information on file and will contact you if service becomes available.

Thank you for your patience."

Wtf...WTF?! Det finns ju massor med personer i Sverige som har Neteller? Någon annan som råkat ut för det också?

EDIT: Läst i en annan tråd att det tipsades om att kontakta lajvsupporten. Undrar dock fortfarande om någon med detta problem fått det löst?

EDIT2: Lajvsupporten sade någon i stil med: "Did you know if you lick the electricity outlet it taste like candy!" Så inte så mycket hjälp där, tror jag skiter i Neteller verkar som mer krångel bara.

• 4 weeks later...
Postad

Jag får också detta medelande när jag försöker logga.

An error has been encountered

We do not provide service to your geographical area at this time. We have your information on file and will contact you if service becomes available.

Thank you for your patience.

Postad

Nu funkar det igen för mig, gick in på "hjälp chatten" dom har å fick prata med en kille.

Det hade blivit spärrat för det såg ut som ja hade försökt logga in från ett annat land ellernå, säkerhetsåtgärd.

puh...