Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

En kort och (enkel) fråga; Någon som har någon lista över alla svenskar som var med i WSOP -06, och varifrån de kommer? Eller om någon från Kalmar län var med och spelade. Har nämligen i uppdrag att fixa fram en liten lista till ett radioprogram, över pokerspelare som var med i årets VM.

Tack på förhand!

Postad

Jag är också intresserad av en sådan lista.

Mvh

/Skattmasen i Stockholms län ;)

Ok, seriöst då. Vad ska radioprogrammet handla om? Lät intressant men varför vill de gå ut och namnge alla som varit med i radio?

Postad

Reportern som skulle hålla i programmet ringde mig på morgonen, (när man fortfarande inte hunnit med och vakna och när man fortfarande har whiskeyröst), och undrade om jag möjligtvis kände någon som hade varit med i poker-VM och som kom från Kalmar län. Jag ska inte ge ut en hel lista på namn till SR, utan fixa fam ett nummer till någon/några som deltagit i årets VM. "Först till kvarn" alltså...

Postad
Tack för tipset!

Finns hon med på forumet? Hur visste du om det? Vad heter du på riktigt Lans?

Tack på förhand!

Antagligen finns hon väl med på forumet, vad vet jag =). Har hennes ämmessen så kan ge dig den, om det inte är för sent.

/Stef

• 3 months later...