Rotoroberts Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Hej! En kort och (enkel) fråga; Någon som har någon lista över alla svenskar som var med i WSOP -06, och varifrån de kommer? Eller om någon från Kalmar län var med och spelade. Har nämligen i uppdrag att fixa fram en liten lista till ett radioprogram, över pokerspelare som var med i årets VM. Tack på förhand! Citera
Matteprof Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Jag är också intresserad av en sådan lista. Mvh /Skattmasen i Stockholms län Ok, seriöst då. Vad ska radioprogrammet handla om? Lät intressant men varför vill de gå ut och namnge alla som varit med i radio? Citera
Rotoroberts Postad 16 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Reportern som skulle hålla i programmet ringde mig på morgonen, (när man fortfarande inte hunnit med och vakna och när man fortfarande har whiskeyröst), och undrade om jag möjligtvis kände någon som hade varit med i poker-VM och som kom från Kalmar län. Jag ska inte ge ut en hel lista på namn till SR, utan fixa fam ett nummer till någon/några som deltagit i årets VM. "Först till kvarn" alltså... Citera
Lans Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Finns en tjej som heter Michaela Johansson som åtminstone på förhand skulle vara med, hon är från Nybro från början. Vet dock inte om hon bor här nu. Citera
Rotoroberts Postad 17 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Tack för tipset! Finns hon med på forumet? Hur visste du om det? Vad heter du på riktigt Lans? Tack på förhand! Citera
Lans Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Tack för tipset! Finns hon med på forumet? Hur visste du om det? Vad heter du på riktigt Lans? Tack på förhand! Antagligen finns hon väl med på forumet, vad vet jag =). Har hennes ämmessen så kan ge dig den, om det inte är för sent. /Stef Citera
Haggi_ Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 niklas kihl från torslanda, göteborg, va oxå me. om det är till någon hjälp, hehe Citera
b0bb4n Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 niklas kihl från torslanda, göteborg, va oxå me. om det är till någon hjälp, hehe Du har hittat denna tråd lite för sent Citera
jfk73 Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Tror Jamie Gold hade en svensk farfars farfars fars kompis om det raknas. Citera
Weedobooty Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Greg Raymer från Byxelkrok också. Han står i telefonkatalogen. Citera
Recommended Posts