Gå till innehåll

Två olika inloggningsnamn till samma konto?


Nojjby

Recommended Posts

Upptäckte precis en konstig sak när jag kommit hem efter sommaren och loggade in på min gamla dator igen.

 

På datorn hemma hos föräldrarna har jag hela tiden loggat in med ett inloggningsnamn som är detsamma som mitt "screen name", medan jag på datorn här hemma har använt ett lite annorlunda inloggningsnamn. Jag har med andra ord två inloggningsnamn till samma konto.

 

Det första inloggningsnamnet vet jag att jag skapade precis när Multipoker och Partypoker gjorde slut med varandra, och det jag har på datorn använde jag till Multipoker (fast med ett annorlunda "screen name"). Sedan blev ju MP och PP ihop igen en kort stund innan MP försvann helt, så därför undrar jag om det har nåt med saken att göra?

 

Självklart har jag (inte medvetet åtminstone) INTE skapat ett dubbelkonto, då hade jag inte varit så dum att jag postar frågan här... Skulle däremot villja ha hjälp med detta innan nån på PP får för sig att det är ett dubbelkonto och låser mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...