Gå till innehåll

Både Party & Empire account?


Insom

Recommended Posts

Jag ställde den frågan till dem för ett tag sedan och fick detta svar.

 

Dear Peter,

 

Thank you for contacting us.

 

We apologize for the incorrect information sent in the previous E-mail. However we would like to inform you that, you can have both PartyPoker.com account and EmpirePoker.com account. If you wish to play at EmpirePoker.com you need to logout of the PartyPoker.com lobby and login to the EmpirePoker.com and vise versa. You will not be able to login to the PartyPoker.com when you are playing at the EmpirePoker.com.

 

Så det är bara att lira på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag provade nämligen att skapa ett konto på EmpirePoker och då stod det:

Error creating account: EmpirePoker shares tables with a few other online poker rooms. We have detected that you have an active account with one of these poker roomes. Due to security reasons, yada yada yada bla bla bla. You suck.

 

(Detta trotts att jag inte använde samma email eller användarnamn)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag provade nämligen att skapa ett konto på EmpirePoker och då stod det:
Error creating account: EmpirePoker shares tables with a few other online poker rooms. We have detected that you have an active account with one of these poker roomes. Due to security reasons, yada yada yada bla bla bla. You suck.

 

(Detta trotts att jag inte använde samma email eller användarnamn)

 

skapa på en fräsch dator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lånar denna tråd lite.

 

Är så att jag för länge sedan hade ett playmoney account på party.

 

Hade nu tänkt börja spela på PP och ta del av sign-up bonusen för nya spelare, går detta?

 

Tycks ha läst att man kan göra ett nytt account om ens gamla bara var playmoney men inte fått detta bekräftat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan göra singup bonusen, men emaila supporten för säkerhets skull. (Hello, I'm göring my först deposit now. However I skapade my account a long tid sedan. Can I still använda the 20% skriv up bonusen?)

 

Skrev du bra in "blaj"-uppgifter på namn/adress osv. så rekommenderar jag att du gör ett nytt account.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...