PlayTeen Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Halloj alla pokerdiggare ! Jag letar febrilt efter en mycket skön stol som gärna låter en sitta 12-14 timmar per dygn utan nämnvärd träsmak. Jag har idag en stol jag köpte från Kinnarps för ca 10 år sedan. Den kostade då 3850 kr och var antagligen den största investering jag gjort i mitt då 20-åriga liv. Den är idag lika skön som dagen då jag köpte den (nej, den är inte till salu) men jag tänkte häromdagen, helt spontant faktiskt, att utvecklingen kanske gått framåt även inom "stolindustrin" och jag började leta. Jag har varit runt lite i butiker och provat alla deras bästa modeller, men har inte funnit någon jag ens skulle byta jämnt med den stol jag redan har. Det slog mig då att jag faktiskt har suttit i en riktigt bra stol flera gånger, men hörde i mitt huvud hur samtalet skulle låta när jag ringde för att beställa den: "Tjena försäljningsavdelningen, jag skulle vilja byta ut min stol mot den där ni har med värme, kyl-ventilerande fläktar, 8-vägs elmanövrerad och i läder/Alcantara." "Jaha, kör du Ghia eller Titanium?" "Varken eller..." "Men vi har dem bara till de modellerna" "okay men... ehh, jag vill ha den till kontoret" Kanske går att ordna iofs, men det skulle bli svårt att få med sambon på det hela. Jag söker hur som helst något för finsmakare inom sitt-eliten. Gärna något som går att luta mycket djupt, nästan till horisontalläge. Väldigt tacksam för tips. P&K Citera
baller Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 borde väl gå att köpa och sedan montera på en bas av något slag... Citera
rosen Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 kanske köpa en laptop o spela i bilen om den nu är så skön... klart det finns, testa några massagestolar som var riktigt sköna i usa. benstöd o mkt tilt (lut) på dem. tror du föredrar ngt sådant mer än en kontorsstol. kan se lite gubbiga ut, men sköna o sitta i plus massagen var inte helt fel. Citera
StoffeT Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Ett tips är toalettstolen, sen ha en bra anordning för en laptop där inne. Det är nog det ultimata! Citera
hocer Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 har funderat på att också investera i en "lyxstol" kan denna vara ngt? länk till importfabriken.se Citera
DaPine87 Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 har funderat på att också investera i en "lyxstol"kan denna vara ngt? länk till importfabriken.se Kommer restan av mitt liv att sträva efter den stolen Citera
Watoz Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 hahr också tänkt mkt på de. men man vill ju även ha nå slags bord som man kan ha lappen på. nån som har nå förslag? Citera
PlayTeen Postad 14 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2006 har funderat på att också investera i en "lyxstol"kan denna vara ngt? länk till importfabriken.se Den däringa såg ju inte så tokig ut, får kanske bli en provtur i deras utställning på lördag. Bra tips, tackar !! Citera
emilio_15 Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 har funderat på att också investera i en "lyxstol"kan denna vara ngt? länk till importfabriken.se Dom där är faktist inte så bekväma som man kan tro. Citera
Ekenstar Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 I den här tråden nämns några kontorsstolar: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=26879&highlight= Citera
OrkarInte Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 den här borde vara rätt ok http://www.rhform.se/servlet/ProductServlet?id=418&action=show Citera
DaPine87 Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 har funderat på att också investera i en "lyxstol"kan denna vara ngt? länk till importfabriken.se Dom där är faktist inte så bekväma som man kan tro. testat? Citera
emilio_15 Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 har funderat på att också investera i en "lyxstol"kan denna vara ngt? länk till importfabriken.se Dom där är faktist inte så bekväma som man kan tro. testat? Japp Citera
DaPine87 Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 har funderat på att också investera i en "lyxstol"kan denna vara ngt? länk till importfabriken.se Dom där är faktist inte så bekväma som man kan tro. testat? Japp vad var det som inte var skönt? Fan du krossar ju mina drömmar nu Citera
emilio_15 Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 har funderat på att också investera i en "lyxstol"kan denna vara ngt? länk till importfabriken.se Dom där är faktist inte så bekväma som man kan tro. testat? Japp vad var det som inte var skönt? Fan du krossar ju mina drömmar nu Haha, sorry ! Den är hårdhänt Iaf den jag har provat, på den fanns "vadklämmare", och en sak som "durrade" underifrån ^^, och så huvudgrejen med ryggen. Och så varen ju höj och sänkbar på lite olika sätt. Citera
Bluwajt Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Ett tips är toalettstolen, sen ha en bra anordning för en laptop där inne. Det är nog det ultimata! Grymt +EV ändå med tanke på att min slipper "sit outa" när man ska skita. Citera
Recommended Posts