Gå till innehåll

Längsta good-streak ni haft?


Champion

Recommended Posts

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bästa jag varit med om va första månaden på SS.

Satte in 700 kr och plockade ut 35K efter 5 veckor.

 

Nu sitter jag på PP och undrar varför ibland.

Efter några dagars förlust har jag gått från 3/6 - 2/4 - 1/2 och igår och idag har jag multitablat 0,5/1 PL på PP och har gått sjukt bra. Vä längesen man spelade på den nivån.

Men funkar sjukt bra, även om det inte är så givande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Räknas det här som en good streak?

 

http://img175.imageshack.us/img175/3296/bpw8.gif

 

 

(ingen valutakonvertering i grafen)

http://img175.imageshack.us/img175/6189/arb7.gif

 

:shock: öööööhhh.... JA!!!!!

mycket bra statistik!! 8-)

 

Jag satte in 20$ på Eurobet bara för att "kolla motståndet" (FR sng´s)

har nu 100 sng´s (5,5$ till 33$) senare drygt 1K$ (35% vinster) det är jag nöjd med :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dubbelt så lång streak som myssion, vann 2 händer en dag.

 

nä men det är väl som vanligt.

går skitbra ett par veckor, sen är det stora dra-ut-med-any-two helgen, backar de ja gått plus och lite till. grindar tillbaka skiten så är det dags igen... konstigt att man är ett vrak som ständigt funderar på om man inte borde låta bli å svänga i nästa kurva, eller kanske "råka" hamna på fel sida vägen när man möter jättelångtradaren.

 

(nej ja är inte i nån slags depression och behöver hjälp, de är bara som jag är o ja tror inte jag är ensam o fundera på om man inte ska ta å klippa den där björken när man kommer i 140 å vägen svänger)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en riktigt good streak ikväll på SvS. Startade med 60:- på 0,5/1 NL och sitter med 640:- efter tre timmars spel. 580/3 ~ 193bb/tim...weee

 

I övrigt så har jag haft en 5månaders good streak på SvS....mumma :)

Nästan exakt samma för mig, 50 kr till ungefär 500 på lite drygt två timmar.. sen börjar fiskarna träffa.. sanna mina ord : )

 

Min fruktsammaste streak var på cdpoker när man fick $50 gratis (no deposit bonus), körde sng och var efter mindre än en vecka uppe i över 400 dollar.

På party för några månader sen gick jag $600 plus under 48h, NL50..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

som någon skrev tidigare, man förlorar fan så mycket mera i en downswin än man vinner i en uppswing... brukar gå bra att spela i 5-7 dagar i rad, allt flyter på, sen smäller det och på 2-3 dagar är allt borta igen.

sen helt plötsligt från ingenstans, börjar man vinna tokmycket dagen efter, precis som om party poker vill att man ska stanna kvar. så fortsätter det såhär :D

och jag kommer aldrig någonsin bli rik på poker :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...