Gå till innehåll

SNG - Hur förbättra spel på bubblan och Heads up?


Max Cady

Recommended Posts

Hahahaha! Jag vet inte hur många timmar om dagen man måste SNG'oa för att vara en hora men om typ 1-2 timmar varannan dag räcker så är jag där! Blir sämre om nån vecka när terminen startar (kriminologi vid sthlms univ) och i mitten av september när det tydligen ska komma nån sorts bebis hit till vår lägenhet! :D Dessa saker i kombination med att min sambo hatar när jag sitter och spelar gör kanske att jag blir mindre hora framöver... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag hade en ROI på 28% skulle jag jubla av glädje, det var längesen jag hade såna fina siffror. Skyller på en bad streak som jag lyckligtvis är på väg ur nu känns det som.

 

Själv är jag definitivt s'n'g-hora. Varför torska pengar på cash game när man kan vinna på s'n'g liksom? Har inga planer på att överge the whoring business.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag hade en ROI på 28% skulle jag jubla av glädje, det var längesen jag hade såna fina siffror. Skyller på en bad streak som jag lyckligtvis är på väg ur nu känns det som.

 

Själv är jag definitivt s'n'g-hora. Varför torska pengar på cash game när man kan vinna på s'n'g liksom? Har inga planer på att överge the whoring business.

 

Jag har spelat 68 SNG's så det finns inte så mycket att jubbla över, än... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var väl själva faaan! Jag spelar på den lägsta nivån på Svenska Spel och har endast spelat 68 SNG's. Ett ROI på 28% och 45% ITM är ingenting att hetsa upp sig för! Hade det varit ROI på 5% och typ 5% ITM, då hade det varit något att hetsa upp sig över! Klonkade rätt ordentligt ett tag i början (de första 5 spelade ITM) så det påverkar ju en del. Men tack för att du/ni tycker det ser fint ut! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...