roppi Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Hej alla. Finns det nån som vill spela poker i Åkersberga, turneringar eller Cash-games. Hör jätte gärna av er på mail: Roseipa@hotmail.com Citera
garpen Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Hej alla. Finns det nån som vill spela poker i Åkersberga, turneringar eller Cash-games. Hör jätte gärna av er på mail: Roseipa@hotmail.com Vad för nivå hade du tänkt dig/hur gammal är du? Vet att det finns ett gäng som kör 2-4 gånger i veckan hyfsat seriöst, bara lirat med dom en gång. Citera
dominator Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Vill du ha ett lätt game, hör om du får spela med Scottparsley och jackbalsam. Bara att skicka ett PM till någon av dem. Citera
roppi Postad 16 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Jag är 27 år och jag spelar på ganske små nivå, typ max 500-1000kr per person och kväll. Jag skal kolla med dom personerna som du nämner, tack för svaren. Robban Citera
Recommended Posts