Machista Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Detta är den sämsta form av produktion jag sett, till och med Strip Poker Invitational höl högre standard, och hade även gjort det UTAN tjejerna !!! Hmm...vad är detta? Finns det nån länk? Citera
Bateman Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Det är ZTV vi talar om, har de någonsin haft hög kvalitet på sina program? njeet. Citera
eurythmech Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Det är ZTV vi talar om, har de någonsin haft hög kvalitet på sina program? njeet. jo, men inte hög budget Citera
matze42 Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 OMG vilka stringbet av Sofia!!!! Fast jag brukar inte klaga på Sofia och string Detta måste vara årets kommentar. Jag ska maila till ZTV så att de tar in Matteprof som kommentator. Citera
kidkurry Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Vilka är de störtsa mupparna egentligen? De som producerade/deltog i detta eller de som satte sig med rynkad analys-panna för att ta del av ett ZTV-program och sedan irriterade sig på att soff-i-proff spelade dåligt post-flop.... LLLLLLOOOOOOOLLLLLLLL Citera
dropbass Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Vilka är de störtsa mupparna egentligen?De som producerade/deltog i detta eller de som satte sig med rynkad analys-panna för att ta del av ett ZTV-program och sedan irriterade sig på att soff-i-proff spelade dåligt post-flop.... LLLLLLOOOOOOOLLLLLLLL Jag bryr mig inte så hårt om spelet - de är ju bara kändisar som spelar för välgörenhet, men produktionen var så usel att det gick inte att titta på. Basta! Citera
kidkurry Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Produktionen var så usel så att det blev lysande underhållning. När något som är pretto blir pannkaka så är det oslagbar humor. Välgörenhet...Hmm..Han som vann (för övrigt sportkommentator inom samma koncern som producenten av programmet) skänkte pengarna till sin egen sons handbollslag......no shit Sherlock Citera
Sparven Postad 5 Januari , 2005 Rapport Postad 5 Januari , 2005 Hade kanske blivit småskoj om det varit lite kändare personer än Åke Unger, Soffipropp och några danskar man aldrig hört talas om. Startfält: Carl Bildt Kungabumlingen Zlatan Clark Olofsson Ector Inte helt realistiskt kanske, men det hade varit roligare Ha ha, det startfältet hade varit kul att se Bildt: "Jag synar" Clark Olofsson: "Nej, det gör du inte" Bildt: "Öhh...nä, jag lägger mig nog istället" Citera
GsusSWE Postad 5 Januari , 2005 Rapport Postad 5 Januari , 2005 Något liknande kan nog hända när Paulo" Kungen av Kungsan" Roberto lirar.... Citera
Hjort Postad 5 Januari , 2005 Rapport Postad 5 Januari , 2005 Något liknande kan nog hända när Paulo" Kungen av Kungsan" Roberto lirar.... Du menar: Paolo: "Jag synar" Clark Olofsson: "Nej, det gör du inte" Paolo: "Öhh...nä, jag lägger mig nog istället" Citera
MGRacing Postad 5 Januari , 2005 Rapport Postad 5 Januari , 2005 Sicken tur att man även har Kanal 5, Viasat samt Discovery T/A. Citera
Mr Zero Postad 5 Januari , 2005 Rapport Postad 5 Januari , 2005 "String-bet av Sofia" Känns som att det hade varit en betydligt intressantare fras om det hade varit klädpoker.... Citera
Torna Postad 6 Januari , 2005 Rapport Postad 6 Januari , 2005 Missade tyvärr detta spektakel. Nå´n som vet om det går i repris? Av tidigare inlägg att döma verkar det vara ett kanonprogram Citera
anth Postad 6 Januari , 2005 Rapport Postad 6 Januari , 2005 Nå´n som vet om det går i repris? Det är totalt 5 program, även om du missade det första så har du ytterligare 4 till att avnjuta. Citera
freeman Postad 6 Januari , 2005 Rapport Postad 6 Januari , 2005 det västa är att detta är "prime time" och wpt sänder dom mitt i natten illa...illa Citera
Matteprof Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 Weeeeeee!! Ikväll kl 21 är det dags för del 2. Vilka pokerhjältar kommer spela ikväll. Nån som har koll? Citera
anth Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 Ikväll kl 21 är det dags för del 2 Tack för på minnelsen, jag som precis förträngt förra veckans trauma... Sedan vill jag se djupa inlägg om skillnader i strategier/taktik mellan gårdagens WPT och dagens Celeb... Citera
Papa Kubo Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 Jag tycker Celeb känns mycket mer hedervärt, här spelar man för ett gott syfte (sonens handbollslag!) - i WPT är de ju bara ute efter pengarna. Citera
Torna Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 Weeeeeee!! Ikväll kl 21 är det dags för del 2. Vilka pokerhjältar kommer spela ikväll. Nån som har koll? kollade z-tv´s hemsida nyss, står fortfarande att del 1 ska komma. Men, men; vilken uppdatering kräver man egentligen.... en gång per vecka? Njae, det kan man väl inte kräva av TV3 o c:o Citera
Papa Kubo Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 Nu visar de Fear Factor istället. Haha! Har de lagt ner Celebpoker efter första avsnittet eller? Citera
rolle123 Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 Katastrof! Jag som missade det förra veckan! Citera
Che Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 va, var har deras pokerprogram tagit vägen? Citera
Matteprof Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 Nu visar de Fear Factor istället. Haha! Har de lagt ner Celebpoker efter första avsnittet eller? Föga förvånande Citera
Rubicon Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 Haha! vilken flopp!! ZTV i toppform Klockan 20:59:50, reklam för.. "Simpson ikväll klockan 20:00" Klockan 21:00:00 Fear Factory??? En sak vore ju om det står fel sak på text-tv och i diverse tvguider men på http://www.ztv.se, "21:00 Celeb Poker" Ja... vilken underbar kanal, har de ångrat sig i sista sekund och byter ut sitt "prime time" program eller vad?? Citera
Recommended Posts