Gå till innehåll

Ta bort mig :)


Djens

Vem av de? de sid 95  

45 medlemmar har röstat

  1. 1. Vem av de? de sid 95

    • Christie
      31
    • Helena
      14


Recommended Posts

Seat 2: 300s4fun ($1,085.55)

Seat 3: didalo ($148)

Seat 4: sana11 ($300.40)

Seat 5: RBDB44 ($480.20)

Seat 6: Djens222 ($386.70)

300s4fun posts the small blind of $2

didalo posts the big blind of $4

The button is in seat #6

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Djens222 [Qd 9c 7s Tc]

sana11 calls $4

RBDB44 folds

Djens222 raises to $18

300s4fun calls $16

didalo folds

sana11 raises to $76

Djens222 calls $58

300s4fun folds

*** FLOP *** [7d 9h Ts]

sana11 has 15 seconds left to act

sana11 checks

Djens222 bets $174

sana11 has 15 seconds left to act

sana11 calls $174

*** TURN *** [7d 9h Ts] [Ac]

sana11 bets $50.40, and is all in

Djens222 : I got 2pair..

Djens222 has 15 seconds left to act

77dave sits down

Djens222 folds

 

När ajg såg hans kort visste jag att jag skulle förlora.

JAG HATAR FULLTILT, VAD FAN ÄRE MED SAJTEN!!!!

 

Seat 1: 77dave ($543)

Seat 2: 300s4fun ($1,046.75)

Seat 3: didalo ($313)

Seat 4: sana11 ($136.80)

Seat 6: Djens222 ($369.90)

sana11 posts the small blind of $2

Djens222 posts the big blind of $4

The button is in seat #3

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Djens222 [Ad As Tc 6d]

77dave folds

300s4fun calls $4

didalo folds

sana11 calls $2

Djens222 raises to $16

300s4fun calls $12

sana11 folds

*** FLOP *** [4c 9h Th]

DerKartoffel has 15 seconds left to act

Djens222 bets $36

300s4fun calls $36

*** TURN *** [4c 9h Th] [Td]

Djens222 bets $108

300s4fun raises to $216

Djens222 raises to $317.90, and is all in

300s4fun calls $101.90

Djens222 shows [Ad As Tc 6d]

300s4fun shows [Jc 3h Js 2h]

*** RIVER *** [4c 9h Th Td] [5h]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur går spelandet, kommit ur svackan?

 

Spelet känns faktiskt väldigt bra :)

Jag plussar inte så jättemycket just nu, men jag spelar väldigt bra, så det kan man nog säga. Hade väldigt fina stackar ett tag på varenda bord o var 1-2k upp, sen förlorade jag varje pott ett tag, började tilta..och sen gick det som det gick, slutade back idag :(

 

Men det är mitt eget fel eftersom jag tiltade.

Det rök 2 burkar majs, en burk makrill och en hel del ost i tröstätandets tecken!! :D

 

Imorgon åker jag till kläppen i några dagar för festande och snowboardåkande, ska bli skönt att slippa grinden i några dagar, förhoppningsvis. Dock bävar jag för den 7 timmar långa tågresan.

 

Synd bara att man inte åkt bräda på 2 år, jag kommer slå ihjäl mig! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajdå! att han ska syna med KQ och klonka Q. Fick iaf bra kommentarer av Ken :lol:

 

Btw visst mötte du Ken i nå Baltic open, ni hamnade HU va? visst vare före scandinavian masters? Tänkte så kanske Ken kände igen dig.

 

Ja, det var väl därifrån han kände igen mig.

Har typ inte internet häruppe, men ska åka hem imorgon. Sitter på kläppens personaldator just nu :-)

 

Så dålig snö i backen idag, svåråkt!

 

Jag har själv inte sett programmet, men jag ser fram emot att se det när jag kommer hem, men ja, jag var lite bitter över KQ som han sedan satte =(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur vet man när man spelar bra?

 

Jag är inte säker, men det känns som jag spelar bättre än de andra på nivån och får in degen som favorit så gott som alla gå¨nger utom de jag går in so m dog fast med sjukt fina odds.

 

Nej, typ som att spelet stämmer känns det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är snöläget i Kläppen, det har väl snöat en del där va?

 

Hur mycket lirar du på FullTilt, är på väg att flytta över till FTP, kommer då lira PLO på samma nivåer som du. Eftersom jag vet hur du spelar så räknar jag med att panka dig på 1-2 veckor ;)

 

Kläppen har mest snö i sälen, hyggligt många pister öppna, helt klart åkbart och underbar personal, skönare människor får man leta efter :h:

 

Jag lade ner FTP, klarar inte av den sajten, speciellt inte deras rigg .

Inte spelat en hand senaste veckan, har varit sängliggande, spyendes hostandes och sovit i snitt 2-3 timmar/natt samtidigt som jag gått runt med feber, nej ngen höjdare för poker.

 

Inte frisk än, kanske kan ta upp spelandet lagomt ills efter helgen. Funderar på att göra b2b comeback :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, januari kommer sluta runt 8k back.

 

Jag kommer inte kunna spela mer då jag hostar konstant så fort jag sätter mig vid ett pokerbord.

Har märkt att jag har min rulle lite väl utspridd, så feb kommer jag att bygga rulle på mina smårullar på de olika sidorna. Spelet kommer alltså ske på :

Prima, b2b, stars, crypto, UB , nya tribeca/tain/ipoker?

Djens83 - X - Djens007 - X - xxxxzxx - ?

 

Målet är att dubbla 2 av smårullarna och plussa på de andra (1-4k) genom 1/2-2/4 PLO samt spela mitt vanliga upp till 5/10 spel på standardsidan.

 

25k+ för januari spräcktes ju totalt tydligen, så jag sätter upp $10k för Februari, borde kunna gå.

 

Har även gått upp runt 3kg i fläskvikt(Förståeligt, först sälen, sedan så äter jag KONSTANT när jag e sjuk), så ett av projekten nu för 2 månader är att rippa mig igen, Ligger väl på runt 15-20 bf% nu och tänkte gå ner till runt 10% till slutet av mars, det är väl runt 4-5 kg rent fett som ska bort, absolut inte omöjligt, (inget klagandes på, du väger ju bara si o så, jag ser tjockare ut än jag väger)

 

Ska jag lägga upp före/efterbilder samt dokumentera träningen? Jag e som sagt inte tjock nu, en vanlig svensson typ, men i slutet av mars tänkte jag se rippad ut. Har läst mkt näringslära och har gymkort samt hemmagym så det borde inte va så svårt.

 

En viktig sak som jag vill ha feedback på

Kommer ju ha feb-augusti och ha en massa tid över där jag inte pokrar, så jag tänkte börja med en hobby till, då e frågan vad?

Lära mig spela Nåt instrument? nån kampsport? Nån dans? Yoga?

VAD?! :-D

 

Jag inser att jag tappat läsare, rätt förklarligt med att jag spelar PLO, lägre, whinar konstant och har uppdaterat dåligt på sistone. Jag ska försöka skärpa mig, när jag blir frisk så rullar livet igång igen!

Räknade lite iaf, och min snittmånadslön under 2006 var runt 15k/mån.

Det kommer jag nog inte kunna hålla 2007.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En viktig sak som jag vill ha feedback på

Kommer ju ha feb-augusti och ha en massa tid över där jag inte pokrar, så jag tänkte börja med en hobby till, då e frågan vad?

Lära mig spela Nåt instrument? nån kampsport? Nån dans? Yoga?

VAD?!

 

Yoga får mig att spy mer än allt annat här i världen, välj för guds skull inte det.

I valet mellan instrument/dans/kampsport skulle jag välja det du har mest talang för. Det är mycket roligare att lära sig något när man lär sig fort istället för att gneta långsamt och knappt märka att man utvecklas. Är du en idrottstyp så välj kampsport. Är du en musikbegåvning välj instrument, är du en blandning välj dans. Kom nu inte bara för guds skull och säg att du är värdelös på allt för då blir det riktigt jobbigt att välja:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...