Gå till innehåll

Vem av de? de sid 95  

45 medlemmar har röstat

1. 1. Vem av de? de sid 95

• Christie
      31
    • Helena
      14

Recommended Posts

• Svars 2,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Så mkt för rush, allin med Q3 på QJ3 brädan mot KK, turn J.

kul i 2k potten.

samma bord 1k i potten när han rivrar sin färg och tänker checkraisa mig.

back 2k på det borde tpå 10 min.

Postad

Har pluggat, praktiskt taget färdig kemiingenjör, just nu har jag studieuppehåll och spelar endast poker, men i lkpg bor jag =)

ska vi spela lite 1/2 krs HU HU nån dag Jessica? :D

Nu har jag oxå fått se mig ifrån WSOP, synd att de fokuserar på black o inte mig !

Postad
Har pluggat, praktiskt taget färdig kemiingenjör, just nu har jag studieuppehåll och spelar endast poker, men i lkpg bor jag =)

ska vi spela lite 1/2 krs HU HU nån dag Jessica? :D

Nu har jag oxå fått se mig ifrån WSOP, synd att de fokuserar på black o inte mig !

åhfan nice :) Jepp jag är upp för lite livespel, HU eller annat :P Vart i lkpg bor du? Skulle gissa på att du inte bor i ghettot där jag bor (ryd)..

Postad

Ghettoryd eller människoryd? :D

Ny månad, nya dagar, nytt spel! Var ruskigt riggat igårkväll så resultatet hoppade ner till +$1k, men det är inte helt fel det heller!

Sammanfattningsvis plussade jag runt 11-12k förra månaden, vilket jag anser vara ruskigt bra då det gått som det gått innan! :D:D:D

Postad

Jag säger inget, jag håller bara klaffen, fy fan , klart att man inte ska få vinna mer än några dagar innan reverseriggen slås på och man inte kan vinna en enda hand!!!!!!!!

Edit:

Okej, jag erkänner att ajg tiltade rejält på slutet. men det är en annan sak :)

Postad
Då struntar jag i att spela idag, för din rigg har varit synkad med min tidigare.

:D:D:D

ghettoryd ala 20m^2, holla!

Snacka om klaustrofobivarning, centralt ska d va! ;)

Postad

jag delade lägenhet med 2 kompisar, 100m^2.. vet inte om det var ghettoryd.. var inte bland "studentbostäderna" iaf

sen blev man rik pokermiljonär och kunde flytta från slummen, kändes bra

:)

Postad
Då struntar jag i att spela idag, för din rigg har varit synkad med min tidigare.

haha jo hade tänkt de. Blir juh att man vill bo på en 50-60m^2 sen när tjejen (jessica) flyttar ner. Vad får man lägga för en 50-60m^2 lägenhet nära universitetet? Smärtgränsen går väll på ca 350k-400k..

Postad

hey inte snacka skit om ryd nu va, är inne på fjärde året i ghettot å trivs preciiis lika bra (eller var det dåligt) nu som när jag flyttade in. Finns det något underbarare än att vakna av fulla studenter mitt i natten och att trängas med alla "väluppfostrade" ungar i centrum? Vet inte hur jag skulle överleva utan mina vackert storblommiga studentbostädertapeter, halleluja ryd is da shit :P

ps. fin tvåa centralt belägen i sommargröna ryd bytes mot lägenhet i centrala linköping, alternativt en bätte begagnad barack i tornby. Allt är av intresse :roll:

Postad

Grovtilten, jätteutköpt och spelade en hand jättedåligt, fy vilken jobbig dag.

AA vs KK allin pre torsken säger väl det mesta.

+700

Borde varit minst +2500

En lurig hand när ajg spelade 10/20 idag, nyfiken på hur jag ska spela turn:

Fi har 2200 och jag täcker.

Min image är troligen ganska Weaktight.

Jag har K :spade: K :diamond: i BB, 2 limpare.

Ena limparen är rätt riskig och min note säger:

"Synar stora raisar pre om han limpat"

jag slår upp till 110, endast Tidigare nämnda Fi synar.

Floppen 4 :spade: 7 :spade: T :spade:

betar 180 in i runt 230 potten, Fi kallsynar.

Turn K :heart:

Vad gör jag nu? Är rätt säker på att jag har bästa handen.

Postad

Fått dina Vätternkräftor än? Skiter det sig eller du vill ha fler så kan jag bistå mot att du ngn gång kollar mitt spel på SS och ger mig tips och råd! Själv välja storlek på kräftor, har allt från 7st/kg till 20-25st/kg, fast bara i 10 dagar till.

/Patfor

Postad
Fått dina Vätternkräftor än? Skiter det sig eller du vill ha fler så kan jag bistå mot att du ngn gång kollar mitt spel på SS och ger mig tips och råd! Själv välja storlek på kräftor, har allt från 7st/kg till 20-25st/kg, fast bara i 10 dagar till.

/Patfor

Åh, kan de levereras norröver?

Postad

Antal spelade händer idag : 0

Jag har varit ruskigt bakis hela dagen, det tog mig 6 timmar att ta mig upp ur sängen för första gången, förutom när jag gick och hämtade en hink runt 30 minuter efter jag vaknat.

Jag har bara varit mer bakfull en enda gång i hela mitt liv. Det kommer nog inte bli mer partajande på flera veckor nu alltså. Men desto mer grind kommer det nog bli, om 1,5 vecka smäller det ! :heart:

Ska också försöka tåla swingsen mer, då jag måste inse att varians och tilt påverkar mitt spel mycket mer än jag hittills trott.

En sak som jag funderat mycket över är helt klart tvåpar som inte är topptvå, det känns som att när man får motstånd med ett sådant så är man nästan alltid slagen, ska försöka implementera i mitt spel att jag ska spela de mycket försiktigare.

Tror du han bettar? Checkställ isf?

Jag valde den absolut sämsta vägen och bettade ut 475, med en så stark hand känns det som man kan slowspela lite, jag är ju praktiskt taget inte rädd för att enda riverkort!

Postad

Uhhhh..justdet.... :shock:

Vilket salladshuve man är som sätter sig och spelar även fast man känner att man inte är klar i huvudet för fem öre.

Suck

Verkar också som att min nya dator verkar komma idag, tror jag om jag tolkat dells och schenkers listor, kommer också att åka till boxohlm och klippa mig idag :)

edit:

Imorrn förmiddag kommer den! 8-)

• Skapa nytt...