svint0 Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 1 Jamie Gold............32,440,0002 Richard Lee...........16,730,000 3 Allen Cunningham..12,980,000 4 Erik Friberg.............6,055,000 Fel! Doug Lee har 7,6kk typ Detta är vad ESPN PPV visade när det var paus!! Ja, men på 5 plats låg Doug Kim med 7,6miljoner som sagt. De sa det klart och tydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strykis Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 hur långt break? Det är 20 min break. Sista OffTopic: Funka toppen med laptoppen så måste vara min stationära som inte är riktigt uppdaterad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granberger Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 LirarErik måste spela sitt spel mer tycker jag. Dags att spela sitt nätspel med vilda chansningar. Då tar han hem det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 hur långt break? nån som vet ? edit: vad seg jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Sitter och lider nu när man ser Farha förlora mot Moneymaker på ESPN. Do or die för Erik. Skulle vara fint med en svensk WSOP ME seger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 LirarErik måste spela sitt spel mer tycker jag. Dags att spela sitt nätspel med vilda chansningar. Då tar han hem det. Troligtvis blir han fuckad av Gold då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
me_too Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 on my ppv espn they show moneymaker farha - is it because of break? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granberger Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 LirarErik måste spela sitt spel mer tycker jag. Dags att spela sitt nätspel med vilda chansningar. Då tar han hem det. Troligtvis blir han fuckad av Gold då. sant. det är ju en stor chans. Men tror ändå det är hans chans. Han är väl ingen som ska lira snor-taight. Hoppas han lirar sitt game. Då kan finalbordet bli en klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 LirarErik måste spela sitt spel mer tycker jag. Dags att spela sitt nätspel med vilda chansningar. Då tar han hem det. Han kommer när det blir shorthanded, synd att det inte är cashgame blinds bara. Nu är han en vithaj i sötvatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 on my ppv espn they show moneymaker farha - is it because of break? Yes, Yes EDIT: Alla är fruktansvärt sega :] Nu börjar det snart, GO ERIK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xovelono Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Yes, it's because of a break. Nu börjar det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 on my ppv espn they show moneymaker farha - is it because of break? Yes sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 on my ppv espn they show moneymaker farha - is it because of break? yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
O Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 on my ppv espn they show moneymaker farha - is it because of break? yes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 on my ppv espn they show moneymaker farha - is it because of break? Yes thats why, and did you lose your swedish? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Indrivaren Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 hur får ni igång det gratis? har skapat ett konto men de kräver ju fortfarande betalning ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Erik är 6:a med 5 125 000. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 5125000 eriks chips. fel förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcus016 Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 går det att ha fullskärm, jag har bara bild på 1/4 av min skärm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Painman Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 hur får ni igång det gratis? har skapat ett konto men de kräver ju fortfarande betalning ? prova med länken nån på forumet posta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 hur får ni igång det gratis? har skapat ett konto men de kräver ju fortfarande betalning ? prova med länken nån på forumet posta.. troligen borttaget då det tydligen är en piratsida och därför no-no. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alexagu Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 hur får ni igång det gratis? har skapat ett konto men de kräver ju fortfarande betalning ? prova med länken nån på forumet posta.. Den funkade ett tag men inte nu längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Frestelsen att bara blinda bort sig måste vara ganska stor. Jag hade nog inte velat göra några spektakulära moves när det är 2,5 miljoner kronor för varje högre steg i placeringen man hamnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 nån som vet om det finns livebetting på detta nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
me_too Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 hur får ni igång det gratis? har skapat ett konto men de kräver ju fortfarande betalning ? prova med länken nån på forumet posta.. Den funkade ett tag men inte nu längre. Jag loggade in 5 min sen och då funkade det Great picture and commentators by the way! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts