Kristoffer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Båda har KK! Trist. Då blir det nog chop. Citera
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 dealern verkar ha såsiga sköna tuttar och porrig röst. Lite ot men blev lillpilsk Hörrö... Det är inte tuttarna jag är intresserad av Citera
Kristoffer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Lee säger att han la AQ, eftersom ett A kom på turn skulle han ha slagit ut Binger om inte Gold höjt. Citera
PianoPer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 KK mot KK. Gold fick inte färgen. Citera
MilfHunter Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 KK mot KK. Gold fick inte färgen. Måste kännas som ett badbeat för honom. Citera
MajkTheBike Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Yesssssssss nu blir det WSOP LIVE FÖR MIG! Äntligen! Fan vilken hög GOLD har. Hata honom! Citera
Bikern Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Yesssssssss nu blir det WSOP LIVE FÖR MIG! Äntligen! Fan vilken hög GOLD har. Hata honom! Tog ett tag, vad var problemet? Citera
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Hmma... De behöver höja blinden ännu mera för att det skall hända något. Citera
Kristoffer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 När såg vi senast en showdown, förutom KK-handen? En timme sen? Citera
bluffsyn Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Hmma... De behöver höja blinden ännu mera för att det skall hända något. ja för fan vi gör en turbo sitngo av wsop main final table...lysande idé Citera
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Tror det är det tråkigaste event jag sett... alla sitter och småfiser.. Ingen direkt som vågar göra något drastiskt Citera
MilfHunter Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Tur att dom fick in en gäst, håller på att dö av tristess. Citera
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Hmma... De behöver höja blinden ännu mera för att det skall hända något. ja för fan vi gör en turbo sitngo av wsop main final table...lysande idé *asgarvar* Citera
Kristoffer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Å andra sidan får vi nog aldrig se alla händer när turneringar sänds i efterhand på tv. De klipper bort allt sånt här trist pre-flopspel. Citera
MilfHunter Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 ser fan fram mot sten sax och påse tävlingen Citera
MrGargamel Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Vad var det Phil Gordens kompanjon frågade honom som gjorde honom så arg då han sa: WHAT THE HELL DO I KNOW, IM JUST A COMMENTATOR ?? Citera
PianoPer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Cunningham mot Kim. Flop KQJ. Cunningham betar och då hör man kommentatorerna säga att "GOld hade A10. Eller hör jag i syne? Kan han ha sagt det när floppen kom? Verkar ju lite..dumt. Kim foldade för övrigt. Citera
Bikern Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Publik: http://www.pokervoice.com/pics/crowdwsop.jpg Bordet: http://www.pokervoice.com/pics/ft1.jpg http://www.pokervoice.com/pics/ft2.jpg (Thanks to Robert @ http://www.thehendonmob.com for taking these pictures at location) Citera
MajkTheBike Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Cunningham mot Kim. Flop KQJ. Cunningham betar och då hör man kommentatorerna säga att "GOld hade A10. Eller hör jag i syne? Kan han ha sagt det när floppen kom? Verkar ju lite..dumt. Kim foldade för övrigt. Ja, Gold råkade visa AT när han folda. Han hade floppat nötstegen Citera
PianoPer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Cunningham mot Kim. Flop KQJ. Cunningham betar och då hör man kommentatorerna säga att "GOld hade A10. Eller hör jag i syne? Kan han ha sagt det när floppen kom? Verkar ju lite..dumt. Kim foldade för övrigt. Citera
Sylwester Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Å andra sidan får vi nog aldrig se alla händer när turneringar sänds i efterhand på tv. De klipper bort allt sånt här trist pre-flopspel. Kan alla tomtar som föredrar klippta versioner gå och lägga sig? Citera
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Å andra sidan får vi nog aldrig se alla händer när turneringar sänds i efterhand på tv. De klipper bort allt sånt här trist pre-flopspel. Har du koll om denna event kommer att eftersändas typ på 6:an eller typ Intersport, eller någon annan kanal? Citera
Filip Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Tror det är det tråkigaste event jag sett... alla sitter och småfiser.. Ingen direkt som vågar göra något drastiskt Du vet att de andra eventsen du sett har varit klippta? Hmmmm ska man sova nu o stiga up vid 10 eller fortsätta titta. Synd att Gold inte spela sin AT. Citera
goodguy Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Tror det är det tråkigaste event jag sett... alla sitter och småfiser.. Ingen direkt som vågar göra något drastiskt Riktigt kul att se riktig poker tycker jag! Tycker inte spelarna "småfiser" - händer ju saker hela tiden. Okej, är man van med highlight-TV som WPT så känns det kanske segare. Men det är ju mycket mer intressant att se alla händer. Och det är faktiskt nyttigare att inte se spelarnas kort. På det här sättet kan man lära sig nåt - att sätta spelarna på händer, se hur rätt man har. Bra TV helt klart! Citera
Recommended Posts