deadfish Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 det fungerar inte längre att titta gratis de har tagit bort den möjligheten. Dock kan de som klickade på länken innan de tog bort den fortfarande titta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Paul Wasicka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Sista varningen: Sluta snacka hur man ser gratis PPV. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Paul Lasica (?) dubblar. Wasicka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Min vanliga otur altså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Sista varningen: Sluta snacka hur man ser gratis PPV. (Okej, nu kan jag inte hejda min nyfikenhet längre...) Varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Men syna med A9 när man just överlevt en rätt jobbig allin... Trodde bara det var jag som var så usel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bluffsyn Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 mm håller med fisherman.....VARFÖR? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Sista varningen: Sluta snacka hur man ser gratis PPV. (Okej, nu kan jag inte hejda min nyfikenhet längre...) Varför det? Can you say Bye bye!! Därför denna tråd handlar om WSOP - Finalbordet Och man skall hålla sig inom ramen för vad tråden handlar om. Finns en PPV tråd redan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 *dubbelpost* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Sista varningen: Sluta snacka hur man ser gratis PPV. (Okej, nu kan jag inte hejda min nyfikenhet längre...) Varför det? För att tråden handlar om finalbordsSPELET, inte hur man utnyttjar ett kryphål på ESPNs website. Det fattar väl vilken tomte som helst att det inte är meningen att det ska gå att se PPV gratis, mao är det likställt med piratsnack att tipsa om det. Vill nån diskutera detta vidare gör ni det via PM eller på något annat sätt, inte i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cvendel Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 mm håller med fisherman.....VARFÖR? Trodde väl att knappen bluffade och kände att han hade flyt nu eller något kanske? Sån jävla idiotsyn var det ju knappast. Sämre spel har väl förekommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Hur långa är perioderna idag? Grattis på födelsedagen till Doyle Brunson om han läser här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Painman Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Sista varningen: Sluta snacka hur man ser gratis PPV. (Okej, nu kan jag inte hejda min nyfikenhet längre...) Varför det? jag respekterar beslutet men det kanske skulle underlätta om nu öppnar denna: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=31554&start=105 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pendse Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 - Jag är väldigt besviken. När jag såg knektarna gjorde jag mitt bästa för att få in markerna före floppen och jag blev givetvis nöjd när synen kom från Gold. När han lägger upp damerna blev jag helt sänkt. Med det flytet han har haft var det klart att jag inte skulle hitta en knekt. Vad ska du göra med de 1 979 189 dollarna du vunnit? - Jag ska väl gambla med dem, avslutar en nedslagen Erik "lirarErik" Friberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 - Jag ska väl gambla med dem, avslutar en nedslagen Erik "lirarErik" Friberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Sista varningen: Sluta snacka hur man ser gratis PPV. (Okej, nu kan jag inte hejda min nyfikenhet längre...) Varför det? jag respekterar beslutet men det kanske skulle underlätta om nu öppnar denna: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=31554&start=105 Tråden är låst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Painman: Lyssnade du inte på vad Nusseman sa? Piratsnack hör inte hemma på pokerforum, inte i någon tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svartmossan Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 piratsnack.... hmm... det var väl mer ett tips till alla som vill se... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 ok... Lite info ifrån ni som tittar... Vad händer.. alla bloggar uppdateras långsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bluffsyn Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 mm håller med fisherman.....VARFÖR? Trodde väl att knappen bluffade och kände att han hade flyt nu eller något kanske? Sån jävla idiotsyn var det ju knappast. Sämre spel har väl förekommit. du svarade iofs på fel inlägg men föstod nog vad du menade ändå.....känns ändå totalt cp att syna där killen har 17 BB tror jag det var. Han ställer inte på sämre än PP eller Aj där. Är han på steal så raisar han antagligen typ 3 bb. Ren idioti att gambla med hela stacken tom.....sånt värde är det inte i blindsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 man saknar en Matusow och/eller Hellmuth vid bordet. En entertainer skulle bordet inte lida av för oss åskådare. Dannenmann var rätt skoj förra året också. iofs, när det är finalbordet på världshistoriens största pokerturnering så kan man väl förstå att de är allvarliga runt bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Bloggarna är på Hand 65.. Antar att ett par händer spelats sedan dess Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Pokermagazine.se: "NEJ! Friberg ut på sjunde plats" Hmm..trodde han kom 8:a...LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 11 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Men sluta nu. Finalbord... WSOP... tråden handlar inte om PPV och den tråd som gör det och är låst innehåller all information de som vill betala för att se PPV behöver och behöver därmed inte låsas upp med risk för överbelastning av severn igen. Vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts