Gå till innehåll

WSOP 2006: Event 45, Henriksson HU


Flopp

Recommended Posts

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

lol, vad sa du?

 

Ander pusha omkring Hemluth som va shortstackad med 3 kvar så sa jag på svenska att det är en på tusen att helmuth synar en all in efter att hn limpat. Då bad helmuth om att vi inte skulle prata svenska från railen, så översatta jag till engelska högt och tydligt. Då vart han tokig och börja surra som fan :) sluta med att vi fick flytta på oss. lite kul var det iaf :)

 

Men snyggt som fan av anders, spela riktigt bra hela vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, vad sa du?

 

Ander pusha omkring Hemluth som va shortstackad med 3 kvar så sa jag på svenska att det är en på tusen att helmuth synar en all in efter att hn limpat. Då bad helmuth om att vi inte skulle prata svenska från railen, så översatta jag till engelska högt och tydligt. Då vart han tokig och börja surra som fan :) sluta med att vi fick flytta på oss. lite kul var det iaf :)

 

Men snyggt som fan av anders, spela riktigt bra hela vägen.

 

Fy fan va Stockholm är bra!

 

Ett stort grattis till Henriksson! (trots att det första jag minns av honom är att han kallade mig fisk under en hu vs Tiger19)

 

Railandet verkar också ha hållit hög klass! En underårig "pokerhuligan" tiltar Helmuth, det är helt i klass med tändandet av en bengal för några år sedan under en AIK-match i div 1 (och nu snackar jag Bowling!!).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev inte så. Madsen blev POY

 

Inte enligt Cardplayers WSOP 2006 ranking

 

3,700 PTS $1,179,693 Phil Hellmuth Jr.

3,680 PTS $1,467,852 Jeff Madsen

3,146 PTS $833,672 William Chen

2,528 PTS $4,317,197 Allen Cunningham

 

Det stod någon länk i tråden om att Hellmuth blir det, att en på Cardplayer hade garanterat att Madsen blev det. Men dom har ju haft fel förut så :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...