Gå till innehåll

Tipsa oss! Vilka nyheter vill du se på Sportingbet?


ParadiseOscar

Recommended Posts

Sportingbet Poker växer så det knakar och undertecknad med kollegor funderar intensivt på vad som bör utvecklas till det bättre och vilka nyheter som kan tänkas dyka upp till hösten. I det här arbetet är era önskemål självklart extremt viktiga och därför ber vi om hjälp. Titta på punkterna nedan och brainstorma fritt. Vi lovar att ta varenda ord till oss!

 

VIP-klubben

I skrivande stund ger 3000 raked hands tillträde till en VIP-freeroll som spelas en gång i månaden. Vår tanke är att VIP-klubben så småningom ska innefatta mer än bara frirullen, men vad vill ni helst ha? En VIP-shop? En fast summa för ett visst antal raked hands? Något helt annat?

 

Pokerklienten

Vi har begränsade möjligheter att påverka funktioner i pokerklienten, men kan självklart framföra önskemål till Boss Media. Låt oss veta vad ni saknar och/eller tycker skulle vara annorlunda.

 

Kundservice

Fungerar vår support tillfredsställande? Vad kan förbättras?

 

Övrigt

Bonusar, hemsidan och allt annat som inte ryms i kategorierna ovan.

 

Tack på förhand! :D

 

Mvh

SportingbetOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur mycket det ligger på ert bord är väl lite oklart men det som stör mig mest at the moment är nog faktiskt beteendet i chatten som periodvis helt urartar. Så, synpunkt:

 

Efter påpekanden till kundtjänst om abuse i chatten (och gärna även utan att behöva påpekas) faktiskt göra något åt

 

1. De (till 99.5% härstammande från Turkiet) som vägrar använda annat än modersmålet att kommunicera med.

 

2. Det (tämligen betydande antalet spelare) som föredrar att sköta kommunikationen i chatten med fraser som

 

FUCK YOU

SHUT UP MOTHERFUCKER I HATE YOU

GAY GAY GAY FUCK YOU

 

osv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VIP-Klubben:

 

Jag tycker att frirullen är en bra idé men att ni skulle kunna lägga mindre värde i den och satsa på andra saker också. Jag tycker ni bör köra en fast summa för ett visst antal spelade händer i kombination med en liten vip-shop :)

 

Pokerklienten:

 

Jag tycker i överlag att klienten är bra men någonstans där man kan se antal rejkade händer bör väll inte vara omöjligt att fixa? Ett annat irritationsmoment har ju tidigare varit problemen med MTT's, blinds som försvunnit osv.

 

Kundservice:

 

Den bästa kundservicen av de sidor jag spelat på. Kan inte se några brister.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Har nyligen börjat spela hos er. Kan säga att det är en trevlig klient och en rolig samling av olika nationaliteter att möta vid borden ;)

 

Jag skulle personligen föredra en vipshop framför frirullar odylikt!

 

Alltid kul att kunna spela till sig lite roliga prylar :D

 

Mvh // mike

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rakeadhands räknare som redan nämts, en tillfällig lösning:

 

Lägg upp en freeroll i början av varje månad som skall spela den första den näst kommande månad med en prispool på 10$. För att deltaga i turneringen så behöver man rakea 100,000 händer, :shock:

 

Kanske inte värt att delta i turneringen men, nu vet du ungefär hur många rakeade händer man har under den kalender månaden, bara genom att försöka anmäla sig till frirullen. (Man får ett fel svar, att man bara har spelat ihop XX händer och det behövs 100k för att deltaga)

 

Har man fått ihop 100k händer så är man givetvis värd att fightas om de 10$ ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rakeadhands räknare som redan nämts, en tillfällig lösning:

 

Lägg upp en freeroll i början av varje månad som skall spela den första den näst kommande månad med en prispool på 10$. För att deltaga i turneringen så behöver man rakea 100,000 händer, :shock:

 

Kanske inte värt att delta i turneringen men, nu vet du ungefär hur många rakeade händer man har under den kalender månaden, bara genom att försöka anmäla sig till frirullen. (Man får ett fel svar, att man bara har spelat ihop XX händer och det behövs 100k för att deltaga)

 

Har man fått ihop 100k händer så är man givetvis värd att fightas om de 10$ ;)

 

:idea:

 

Vilken bra idé! Det borde vara möjligt att lösa. Jag ska undersöka det snarast.

 

Mvh

SportingbetOscar

 

Ps. Tack för alla förslag så här långt! Raked hands-räknare kommer i oktober.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rakeadhands räknare som redan nämts, en tillfällig lösning:

 

Lägg upp en freeroll i början av varje månad som skall spela den första den näst kommande månad med en prispool på 10$. För att deltaga i turneringen så behöver man rakea 100,000 händer, :shock:

 

Kanske inte värt att delta i turneringen men, nu vet du ungefär hur många rakeade händer man har under den kalender månaden, bara genom att försöka anmäla sig till frirullen. (Man får ett fel svar, att man bara har spelat ihop XX händer och det behövs 100k för att deltaga)

 

Har man fått ihop 100k händer så är man givetvis värd att fightas om de 10$ ;)

 

Gärna en varje timme, har en tendens att fråga livesupporten varje kvart hur många raked hands man har 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VIP-Klubben:

 

Jag tycker att frirullen är en bra idé men att ni skulle kunna lägga mindre värde i den och satsa på andra saker också. Jag tycker ni bör köra en fast summa för ett visst antal spelade händer i kombination med en liten vip-shop :)

 

Pokerklienten:

 

Jag tycker i överlag att klienten är bra men någonstans där man kan se antal rejkade händer bör väll inte vara omöjligt att fixa? Ett annat irritationsmoment har ju tidigare varit problemen med MTT's, blinds som försvunnit osv.

 

Kundservice:

 

Den bästa kundservicen av de sidor jag spelat på. Kan inte se några brister.

 

Håller med ludomir till 100 % på alla punkter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej hej .. Jag tror att flera skulle uppskata detta.. När man spelar en turnering borde man kunna se vad man har för placering . TEX 12 av 564

 

Det kan man redan. :) Klicka på "GAME INFO" och du kan, bland mycket annat, se din position.

 

Mvh

SportingbetOscar

 

 

inte jag

 

Kan det vara så att jag sitter och lovar för mycket? :oops: I så fall ber väldigt mycket om ursäkt och har för avsikt att undersöka saken snarast. Visar det sig att du inte kan se din placering under "GAME INFO" lägger vi såklart till det på önskelistan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej hej .. Jag tror att flera skulle uppskata detta.. När man spelar en turnering borde man kunna se vad man har för placering . TEX 12 av 564

 

Det kan man redan. :) Klicka på "GAME INFO" och du kan, bland mycket annat, se din position.

 

Mvh

SportingbetOscar

 

 

inte jag

 

Kan det vara så att jag sitter och lovar för mycket? :oops: I så fall ber väldigt mycket om ursäkt och har för avsikt att undersöka saken snarast. Visar det sig att du inte kan se din placering under "GAME INFO" lägger vi såklart till det på önskelistan.

 

Har också för mig att man inte kan se sin egen placering bland de som är kvar. Dock kan man se hur många som deltog, antal spelare som är kvar, chipsfördelning osv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att man kunde ha pris till top10(oberoende om vi e 15 eller 70 som deltar) i vip3100 turneringen, det e ju ändå en turnering för dom som spelar mycket på SB så jag tycker fler kunde få dela på kakan.

 

Vad händer om man är färre än 10? Sen skulle man kunna dela ut 3100/X (där X är antal spelare som har spelat ihop vipen) till alla, så alla får en del av kakan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rakeadhands räknare som redan nämts, en tillfällig lösning:

 

Lägg upp en freeroll i början av varje månad som skall spela den första den näst kommande månad med en prispool på 10$. För att deltaga i turneringen så behöver man rakea 100,000 händer, :shock:

 

Kanske inte värt att delta i turneringen men, nu vet du ungefär hur många rakeade händer man har under den kalender månaden, bara genom att försöka anmäla sig till frirullen. (Man får ett fel svar, att man bara har spelat ihop XX händer och det behövs 100k för att deltaga)

 

Har man fått ihop 100k händer så är man givetvis värd att fightas om de 10$ ;)

 

:idea:

 

Vilken bra idé! Det borde vara möjligt att lösa. Jag ska undersöka det snarast.

 

Mvh

SportingbetOscar

 

Ps. Tack för alla förslag så här långt! Raked hands-räknare kommer i oktober.

 

Gick det inte att fixa detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poker:

1. Fixa den sjuka funktionen för höjning på NL-borden.

2. Minst en $10k Freeroll per vecka.

3. Minst en $100 reload bonus per månad med högst 700 rakade händer som krav.

 

Sportsbetting:

Inför riktiga limits. Många kunder får spela max 100:- även på de större fotbollsligorna. "Värdens största online-bookie"=Världens största skämt.

 

Totalt betyg: 16 av max 100 (50 är gränsen för godkännt).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ojdå 16/100 lät lite väl tufft tycker jag ;) 90/100 skulle jag nog säga.

 

Att kräva MINST en 10k (!) freroll varje vecka är nog också lite väl hårt.

 

Tycker det är bra nu med reloads som jag tycker bör köras så gott som varje månad och sedan en liten vipshop som komplement till detta, vilket gör att man alltid har något att spela mot 8-)

 

Sedan som många säger så är de alldeles för få NL25 borden något som bör åtgärdas. Det är ständigt kö på dessa och det känns som att det skulle kunna fyllas massvis med fler bord av dessa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...