derric Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Bara en liten fundering, efter att du gjort en okej höjning på 4-5x bb, är det alltid rätt att slänga ut ett CB om det checkas fram till dig? Kanske framgår tydligt, men får tillägga att jag kör på låg nivå (0.50/1 på SS). Citera
Stinkbock Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Contbettar sällan eller aldrig om jag har fler än 2 spelare med mig i potten, även om jag har position på alla. Citera
RoyleAxe Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Contbettar sällan eller aldrig om jag har fler än 2 spelare med mig i potten, även om jag har position på alla. Du skämtar va? Citera
derric Postad 10 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Oj, glömde säga "även om jag missat floppen helt". Citera
bustard Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Man ska aldrig säga alltid! Men du ställer frågan som du inte har någon reaqd på motståndet isåfall blir det stort osäkerhetsmoment: Mot 1 spelare: ja för det mesta, kan tänka mig en check i 10 % av fallen, speciellt om man har några bakdörrsdrag Mot 2 spelare: som ovan fast bara kanske hälften av gångerna Mot 3 spelare: mkt sällan, man är ju till och med rädd när man har träffat mindre än 2 par där, så... Citera
Recommended Posts