Marre Postad 31 December , 2004 Rapport Share Postad 31 December , 2004 Hej, satte in 50 E till gdaily nu. Bra initiativ! "€50.00 has been transferred to gdaily" Mvh Marre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matze42 Postad 31 December , 2004 Rapport Share Postad 31 December , 2004 Supporten la till fliken för transfer. Så nu kunde jag föra över €20.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ante Postad 31 December , 2004 Rapport Share Postad 31 December , 2004 €12.00 has been transferred to gdaily Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jot Postad 31 December , 2004 Rapport Share Postad 31 December , 2004 €25.00 has been transferred to gdaily Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kenta Postad 31 December , 2004 Rapport Share Postad 31 December , 2004 1000 spänn till Rädda Barnen. €33.00 has been transferred to gdaily. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pelasun Postad 31 December , 2004 Rapport Share Postad 31 December , 2004 Mina söner ville också bidra till insamlingen.... €20.00 has been transferred to gdaily Från deras julklappspengar.... "Vi vet inte hur många av de saknade som är barn, men det är många. Barnen var på stranden när vågen kom... Som barn är... Så är det." -Göran Persson vid senaste presskonferencen. Kom igen nu och kläm fram några € till... Det tål bankrullen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
perkan Postad 31 December , 2004 Rapport Share Postad 31 December , 2004 Mycket bra initativ! €50.00 has been transferred to gdaily Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mogge Postad 31 December , 2004 Rapport Share Postad 31 December , 2004 Skickade tre SMS till röda korset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m_sjoberg78 Postad 31 December , 2004 Rapport Share Postad 31 December , 2004 Såja, nu fixade supporten så jag kan överföra pengar. €25 has been transferred to gdaily Göran Perssons tal vid eftermiddagens presskonferens var otäckt. Kanske 3500 döda svenskar, det är ca 3480 fler än vad jag trodde när jag hörde om katastrofen första gången... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J4nus Postad 31 December , 2004 Rapport Share Postad 31 December , 2004 €12 has been transferred to gdaily Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MegaSpider Postad 31 December , 2004 Rapport Share Postad 31 December , 2004 50 euro skickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CptCamper Postad 31 December , 2004 Rapport Share Postad 31 December , 2004 "€20.00 has been transferred to gdaily" Bra initiativ grabbar , ha ett gott nytt år allihopa! /Capt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustavsson Postad 31 December , 2004 Rapport Share Postad 31 December , 2004 gdailly har du kanske konto på pokerstars så man kan föra över där istället?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 Januari , 2005 Rapport Share Postad 1 Januari , 2005 Skrev just ett mail och bad 24h överföra 25€ till Gdaily, vi får väl se om det funkar. Om inte, går det att överföra till dig på någon annan site, typ pokerstars, paradise eller empire? //Marcus gdailly har du kanske konto på pokerstars så man kan föra över där istället?? Jag har konto på alla sajter, men nej, då blir det helt enkelt för krångligt - då får ni skicka in pengar till Röda Korset/Radiohjälpen privat. /Ola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m_sjoberg78 Postad 1 Januari , 2005 Rapport Share Postad 1 Januari , 2005 Skrev just ett mail och bad 24h överföra 25€ till Gdaily, vi får väl se om det funkar. Om inte, går det att överföra till dig på någon annan site, typ pokerstars, paradise eller empire? //Marcus gdailly har du kanske konto på pokerstars så man kan föra över där istället?? Jag har konto på alla sajter, men nej, då blir det helt enkelt för krångligt - då får ni skicka in pengar till Röda Korset/Radiohjälpen privat. /Ola Oki, men supporten ordnade det så pengarna (25€) finns på ditt 24h-konto. Gott Nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 1 Januari , 2005 Rapport Share Postad 1 Januari , 2005 Jag och polaren sätter in 50% av vår dricks från igår på röda korset....nästan 700kr iaf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrGunner Postad 1 Januari , 2005 Rapport Share Postad 1 Januari , 2005 €20.00 has been transferred to gdaily Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 Januari , 2005 Rapport Share Postad 1 Januari , 2005 Jag har hört att Cosmopol kommer att matcha alla gåvor i deras insamlingsbössa med lika mycket - kan någon bekräfta? I så fall kommer jag att stoppa pengarna i den bössan när insamlingen är klar. /Ola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 1 Januari , 2005 Rapport Share Postad 1 Januari , 2005 Satte precis in $150 på Stars som dom matchar! Poker Stars matchar $100 för katastrofoffren! PokerAid.org - hjälpa katastrofoffren i Asien! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrkarInte Postad 1 Januari , 2005 Rapport Share Postad 1 Januari , 2005 här 15 € från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerWiz Postad 2 Januari , 2005 Rapport Share Postad 2 Januari , 2005 Satte in 300 kronor till Radiohjälpen. Sedan stoppade jag blygsamma 70 kronor i en insamlingsbössa som gick runt på den nyårsfest jag var på. Keep it coming! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scar Postad 2 Januari , 2005 Rapport Share Postad 2 Januari , 2005 Plussat runt $400 på pokern idag.. Får väl skänka en 1000-lapp till då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asterisk Postad 2 Januari , 2005 Rapport Share Postad 2 Januari , 2005 Kan bekräfta, om du stoppar pengarna i bössor hos cosmopol matchar de. (iaf i gbg) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raqqa Postad 2 Januari , 2005 Rapport Share Postad 2 Januari , 2005 €25.00 has been transferred to gdaily Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Packe Postad 2 Januari , 2005 Rapport Share Postad 2 Januari , 2005 €22.00 has been transferred to gdaily Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts