mickol Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Finalbordet visas här i USA på ESPN som PPW. Vart kan man se sändningen i Vegas? Citera
danielfroberg Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Finns där inget "Harrys" aller O´Learys? Citera
Moleskin Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Skriver i den här tråden eftersom main event-tråden mest känns som en resultattråd. Är sugen på att beställa hem ppv till datorn men är det någon som förstått vad de egentligen visar? Får man se hålkorten? Sen någon som sitter och kommenterar live? Citera
eurythmech Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Inga holecams, så klart. Kommentator vet jag inte. Rimligtvis. Citera
isuckcallme Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Inga kommentatorer vad jag vet. Är väl samma sak som att sitta i publiken på Rio och kolla på skärmen. Citera
mrghost Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Varför sänder de inte med holecams för? Räckt att de hade sänt med 10 minuters fördröjning och aldrig startat en ny hand för en den andra var klar. På så sätt skulle ingen skulle kunna få reda på vad de har för kort. Citera
Filip Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Ingen som vet om det finns en radiosändning? Citera
The Grand Bark Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Varför sänder de inte med holecams för? Räckt att de hade sänt med 10 minuters fördröjning och aldrig startat en ny hand för en den andra var klar. På så sätt skulle ingen skulle kunna få reda på vad de har för kort. Holecam är patenterat av WPT har jag läst någonstans. Andra som försöker samma grej får troligen en stämning på halsen. Citera
eurythmech Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Varför sänder de inte med holecams för? Räckt att de hade sänt med 10 minuters fördröjning och aldrig startat en ny hand för en den andra var klar. På så sätt skulle ingen skulle kunna få reda på vad de har för kort. Du tycker det är rättvist om spelarna (åtminstone i pauser) kan få reda på om den andre snubben bluffade eller inte i den där stora potten? Citera
Torgny Heurlen Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Finalbordet visas här i USA på ESPN som PPW. Vart kan man se sändningen i Vegas? http://broadband.espn.go.com/ppv/index?product=wsp Funkar som en vanlig PPV fast via datorn. Har du kollat på SF Anytime via datorn någon gång så är det i princip samma sak Citera
me_too Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Varför sänder de inte med holecams för? Räckt att de hade sänt med 10 minuters fördröjning och aldrig startat en ny hand för en den andra var klar. På så sätt skulle ingen skulle kunna få reda på vad de har för kort. Holecam är patenterat av WPT har jag läst någonstans. Andra som försöker samma grej får troligen en stämning på halsen. Hoppas du skämtar eller tror du det allvarligt. Senast jag läste på juristlinjen kunde man inte patentera ideer, men det kanske har ändrats Citera
Morbo Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Jag har beställt finalbordet via PPV, hur bra bildkvalitet blir det? upplösning? loggar jag bara in så streamar den i browsern, eller hur fungerar det? Alldeles för lat för att vimsa runt på deras sida och snoka, men om nån här vet så vore det bra. Citera
eloge38 Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Varför sänder de inte med holecams för? Räckt att de hade sänt med 10 minuters fördröjning och aldrig startat en ny hand för en den andra var klar. På så sätt skulle ingen skulle kunna få reda på vad de har för kort. Holecam är patenterat av WPT har jag läst någonstans. Andra som försöker samma grej får troligen en stämning på halsen. Hoppas du skämtar eller tror du det allvarligt. Senast jag läste på juristlinjen kunde man inte patentera ideer, men det kanske har ändrats Det är av denna anledningen som Poker på kanal fem valde att ha rutor i bordet där kamerorna sitter. WPT har något sorts patent på kameror i boarden. Citera
Gäst Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Jag har beställt finalbordet via PPV, hur bra bildkvalitet blir det? upplösning? loggar jag bara in så streamar den i browsern, eller hur fungerar det? Alldeles för lat för att vimsa runt på deras sida och snoka, men om nån här vet så vore det bra. Vad kostar det? Läste något om $30 stämmer det? Citera
Basselito Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Morbo: Jag skulle tro att du får en länk via email direkt till livefeeden. Sen beror nog kvaliten på din lina, alltså vilken kvalité den klarar av att streama. Citera
BlueAce Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Jag har beställt finalbordet via PPV, hur bra bildkvalitet blir det? upplösning? loggar jag bara in så streamar den i browsern, eller hur fungerar det? Alldeles för lat för att vimsa runt på deras sida och snoka, men om nån här vet så vore det bra. Vad kostar det? Läste något om $30 stämmer det? ESPN.com PPV - 2006 World Series of Poker - Final Table Live! - $24.95 Citera
Gero Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Jag har beställt finalbordet via PPV, hur bra bildkvalitet blir det? upplösning? loggar jag bara in så streamar den i browsern, eller hur fungerar det? Alldeles för lat för att vimsa runt på deras sida och snoka, men om nån här vet så vore det bra. Vad kostar det? Läste något om $30 stämmer det? Det står ju på deras site att det kostar $24.95! Citera
Morbo Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Morbo: Jag skulle tro att du får en länk via email direkt till livefeeden.Sen beror nog kvaliten på din lina, alltså vilken kvalité den klarar av att streama. 100mbit så den klarar nog mycket. men vad tror du att dom erbjuder, så att säga? Vad kostar det? Läste något om $30 stämmer det? nåt mellan $25-30 var det Citera
Gero Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 är det piratsnack om man nämner en sida där de ska streama espn´s sändning? Nej Citera
gdaily Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 är det piratsnack om man nämner en sida där de ska streama espn´s sändning? Nej Jo, det är det nog... tror det i alla fall... Citera
XoteR Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 är det piratsnack om man nämner en sida där de ska streama espn´s sändning? Nej, tell us eller posta på http://www.prosharks.se Citera
blejd84 Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Varför sänder de inte med holecams för? Räckt att de hade sänt med 10 minuters fördröjning och aldrig startat en ny hand för en den andra var klar. På så sätt skulle ingen skulle kunna få reda på vad de har för kort. Holecam är patenterat av WPT har jag läst någonstans. Andra som försöker samma grej får troligen en stämning på halsen. Hoppas du skämtar eller tror du det allvarligt. Senast jag läste på juristlinjen kunde man inte patentera ideer, men det kanske har ändrats Det är av denna anledningen som Poker på kanal fem valde att ha rutor i bordet där kamerorna sitter. WPT har något sorts patent på kameror i boarden. Men om du tittar på WSOP avsnitten så har dom också holecam (samma princip som WPT, där kameran sitter i vallen på bordet). Det vanligaste nuförtiden verkar dock vara kamera underifrån där korten läggs. Citera
Recommended Posts