Jessica Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Så här bra är dom! PokerStars 30/60 Hold'em (3 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) Preflop: Hero is SB with 8, 6. 1 fold, Hero raises, BB calls. Flop: (4 SB) 8, 6, 8(2 players) Hero bets, BB calls. Turn: (3 BB) A(2 players) Hero checks, BB bets, Hero raises, BB calls. River: (7 BB) T(2 players) Hero bets, BB calls. Final Pot: 9 BB Results in white below: BB has 5s Jd (one pair, eights). Hero has 8s 6d (full house, eights full of sixes). Outcome: Hero wins 9 BB. PokerStars 30/60 Hold'em (5 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) Preflop: Hero is UTG with 6, A. Hero raises, 2 folds, SB calls, 1 fold. Flop: (5 SB) 6, T, K(2 players) SB checks, Hero checks. Turn: (2.50 BB) 4(2 players) SB bets, Hero calls. River: (4.50 BB) A(2 players) SB bets, Hero raises, SB calls. Final Pot: 8.50 BB Results in white below: SB has 3h 3c (one pair, threes). Hero has 6d As (two pair, aces and sixes). Outcome: Hero wins 8.50 BB. PokerStars 30/60 Hold'em (4 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) Preflop: Hero is SB with J, 5. 2 folds, Hero raises, BB 3-bets, Hero calls. Flop: (6 SB) A, 2, Q(2 players) Hero checks, BB bets, Hero calls. Turn: (4 BB) 8(2 players) Hero checks, BB bets, Hero raises, BB calls. River: (8 BB) 5(2 players) Hero bets, BB calls. Final Pot: 10 BB Results in white below: Hero has Jh 5c (flush, ace high). BB has 7s Qs (one pair, queens). Outcome: Hero wins 10 BB. PokerStars 30/60 Hold'em (3 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) Preflop: Hero is BB with 6, K. Button calls, SB completes, Hero checks. Flop: (3 SB) K, 6, T(3 players) SB checks, Hero checks, Button bets, SB calls, Hero raises, Button 3-bets, SB folds, Hero caps, Button calls. Turn: (6 BB) 7(2 players) Hero bets, Button calls. River: (8 BB) A(2 players) Hero bets, Button calls. Final Pot: 10 BB Results in white below: Hero has 6s Kd (two pair, kings and sixes). Button has 9h Kh (one pair, kings). Outcome: Hero wins 10 BB. [/color PokerStars 30/60 Hold'em (4 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) Preflop: Hero is Button with Q, Q. 1 fold, Hero raises, SB 3-bets, 1 fold, Hero caps, SB calls. Flop: (9 SB) J, 7, 3 (2 players) SB bets, Hero raises, SB 3-bets, Hero calls. Turn: (7.50 BB) 2 (2 players) SB bets, Hero raises, SB 3-bets, Hero caps, SB calls. River: (15.50 BB) 4 (2 players) SB bets, Hero calls. Final Pot: 17.50 BB Results in white below: Hero has Qs Qc (one pair, queens). SB has 5d 6d (straight, seven high). Outcome: SB wins 17.50 BB. Nästan alla händer var mot olika villians från gårdagens och dagens spel. Citera
loka2 Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 starkt att söka hålpipe stegen LOOOOOL Citera
Knobbe Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Måste börja lira fixed på Stars, det sjukaste man har sett på så hög nivå.. Citera
matheew Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 hehe skönt (: Men som sagt, Standar Citera
heltok Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 kan du utveckla varför du ogillar att cb floppen i stealsituationer? Citera
bzkt Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Vad menas med den där eurythmech? Citera
The Grand Bark Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Vad menas med den där eurythmech? Det är en s.k. felstavningskänga. Med skruv. Citera
Big Less Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Vad menas med den där eurythmech? MENAS det någonsin någonting eurythmechs inlägg? Det har jag missat i så fall. Citera
toppace Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 har inte jättemycket erfarenhet av 30/60, men Jessicas poäng förstår jag inte, spelarna på denna nivå är oftast mycket bättre än vad som visas i dessa händer. Citera
larsdissler Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 har inte jättemycket erfarenhet av 30/60, men Jessicas poäng förstår jag inte, spelarna på denna nivå är oftast mycket bättre än vad som visas i dessa händer. Hon vill ju möta mer lowlimit-fiskar ju Citera
Skumdum Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 roliga händer är roligare på den nivån. Citera
toppace Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 har inte jättemycket erfarenhet av 30/60, men Jessicas poäng förstår jag inte, spelarna på denna nivå är oftast mycket bättre än vad som visas i dessa händer. Hon vill ju möta mer lowlimit-fiskar ju ok nu e ja me Citera
jackbalsam Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 PokerStars 30/60 Hold'em (3 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) Preflop: Hero is BB with 6, K. Button calls, SB completes, Hero checks. Flop: (3 SB) K, 6, T (3 players) SB checks, Hero checks, Button bets, SB calls, Hero raises, Button 3-bets, SB folds, Hero caps, Button calls. Turn: (6 BB) 7 (2 players) Hero bets, Button calls. River: (8 BB) A (2 players) Hero bets, Button calls. Undrar lite över riverbetten. Ta itne det här som kritik utan jag är jättedålig på FL och frågar mest för att lära mig. Det känns som du är slagen av väldigt mycket som fi kan tänkas ha här, färgdrag och QJ har satt sina drag och esset gör att ditt tvåpar inte är så jättestarkt längre. Är itne check/call ett bättre spel i det läget? Är din riverbet standard eller var det för att du visste att du mötte en riktig fisk? Citera
cassano Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Betfold är bättre än checksyn? (Jag är novis på FLT) Citera
Jessica Postad 10 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Betfold är bättre än checksyn? (Jag är novis på FLT) bet/fold är massssssssssssssssa bättre än check/syn. heltok undrade om jag ej cb floppen i stealsituationer. Jo 95% gör jag det men försöekr variera mig. Om man spelar på samma vis hela tiden med samma spelare på lite högre nivåer ger man upp ev. Imo iaf Citera
morberg Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Betfold är bättre än checksyn? (Jag är novis på FLT) bet/fold är massssssssssssssssa bättre än check/syn. Och jag tycker precis tvärtom. Citera
jackbalsam Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Kanke får igång en liten diskussion kring detta. Motivera gärna varför ni tycker som ni tycker så alla FL-fiskar kan lära sig nåt. Citera
Recommended Posts