Henkeman Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Sitter här med en polare och lanar lite och behöver spel att spela mot varandra eller gärna med varandra. Hittills har vi konstaterat att Flat Out är riktigt kul, Civilization 3 är riktigt segt och att C&C Generals : Zero Hour börjar bli uttjatat. Vi behöver tips på spel att spela som gärna är strategispel eller taktiska shooters där man kan spela coop. Bilspel går bra också... eller ja, det mesta går bra.. men vi kan inte komma på något bra.. Om någon säger "spela CS" så skickar jag en kärlekstörstande QoS på er. * RP - QoS * Citera
freeman Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 här kommer en lista Starcraft warcraft Quake1 <-- har viss kult status Q3 World Poker Championship ( spelat allså har lan stöd ) need for speed1/2 Hjärter via nätverk ( start /program /tillbehör /spel nu har ni lite att spela Sitter här med en polare och lanar lite och behöver spel att spela mot varandra eller gärna med varandra. Hittills har vi konstaterat att Flat Out är riktigt kul, Civilization 3 är riktigt segt och att C&C Generals : Zero Hour börjar bli uttjatat. Vi behöver tips på spel att spela som gärna är strategispel eller taktiska shooters där man kan spela coop. Bilspel går bra också... eller ja, det mesta går bra.. men vi kan inte komma på något bra.. Om någon säger "spela CS" så skickar jag en kärlekstörstande QoS på er. Citera
drc Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 här kommer en lista Hjärter via nätverk ( start /program /tillbehör /spel Fan vad länge sen sist - hjärter via nätverk är livet Citera
callen Postad 28 December , 2004 Rapport Postad 28 December , 2004 Heroes of might and magic III !!! Citera
pokerpewe Postad 28 December , 2004 Rapport Postad 28 December , 2004 Rise of Nations är faktiskt riktigt kul att lira på lan (Strategi) Om inte annat kan ni ju alltid koppla upp er mot någon pokerklient och lira H2H Citera
summlan Postad 30 December , 2004 Rapport Postad 30 December , 2004 The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth Kanonlir! rekommenderar det starkt. kanske tom värt att köpa strategi a la warcraft 3, med hjältegrejen, men bra mycke roligare och bättre gjort. spec att vissa slag av trupper har ett grymt övertag över andra, som tex pikenerare mot hästfolk, och pilbågsskyttar mot pikenerare. annars är ju cs oxå kul Half-life 2 är ju rätt skoj. och när vi ändå snackar spel vill ja slå ett slag för Knights of the old republic till xbox, både ettan å tvåan. absolut bästa spelen till xbox. Citera
Knapp_0 Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Kapar den här 2,5 år senare. Många år och många utslitna skivor senare sitter jag fortfarande och spelar CCG Zero Hour. Jag brukar avsluta en lång pokersession med schysst pansarslag med Nuke, eller pansar-China. Spelet är ju riktigt bra och communityn lever i välmåga trots att de flesta dör i radioaktiv gegga varje kväll. Men vad fan. Måste ju komma något nytt. AoE 3 kändes ju inget bra. CCG3 verkar skräp. Fan RTS kan ju inte vara dött. Att kuta runt i en skog med massor av troll verkar fascinera många. Obegriplig. Jag är 40+ och vill ha supervapen, mjukvara och hackers istf alver och annat oknytt. Har någon Pf:are gjort ett lyckat RTS köp som inte innefattar tomtar och troll och andra bögar.P Mina köp i genren ser lovande utpå hyllan, men håller definitivt inte när ska gå online Ge mig förslag på vältestade produkter! Edit:Gärna spel där ubåtar ingår.´ Citera
Cleburne Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Kapar den här 2,5 år senare. Många år och många utslitna skivor senare sitter jag fortfarande och spelar CCG Zero Hour. Jag brukar avsluta en lång pokersession med schysst pansarslag med Nuke, eller pansar-China. Spelet är ju riktigt bra och communityn lever i vålmåga trots att de flesta dör i radioaktiv gegga varje kväll. Men vad fan. Måste ju komma något nytt. AoE 3 kändes ju inget bra. CCG3 verkar skräp. Fan RTS kan ju inte vara dött. Att kuta runt i en skog med massor av troll verkar facinera många. Obegriplig. Jag är 40+ och vill ha supervapen, mjukvara och hackers istf alver och annat oknytt. Har någon Pf:are gjort ett lyckat RTS köp som inte innefattar tomtar och troll och andra bögar.P Mina köp i gengern ser lovande utpå hyllan, men håller definitivt inte när ska gå online Ge mig förslag på vältestade produkter! Edit:Gärna spel där ubåtar ingår.´ Lätt. Paradox-spel som Hearts of Iron (där ingår även ubåtar) och Europa Univeralis är helt enkelt lysande. Paradox är ett svenskt företag som har inriktat sig på själva spelkvaliteten och inte på grafiken - åtminstone fram till EU3. Jag har själv bara spelat Europa Universalis 2, Hearts of Iron och Hearts of Iron 2: Doomsday, men det finns ett helt gäng till att välja mellan. När det gäller strategispel har jag inte hittat något som ens är i närheten, och det fina med spelen är att det finns en hel uppsjö av mods till alla spel - så när man köper ett spel så får man i praktiken hundra spel till priset av ett. Gå bara in på forumet Paradoxplaza och kolla själv. Själva spelen går att köpa och ladda ned från GamersGate. När det gäller FPS är jag svag för Half-Life 2-motorn och särskilt förtjust i att spela Day of Defeat. FPS på nätet som utspelar sig under andra världskriget. Citera
ltdrichard Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Givetvis ska ni spela "Sid Meier´s Railroads!" Själv har jag aldrig haft någon förkärlek för tåg, jag spelade heller inte det första klasiska spelet när det begav sig. Men jag är verkligen fast i detta spel. Prova! *edit, såg inte att tråden skapades 1882 Citera
brainslicer Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Givetvis ska ni spela "Sid Meier´s Railroads!"Själv har jag aldrig haft någon förkärlek för tåg, jag spelade heller inte det första klasiska spelet när det begav sig. Men jag är verkligen fast i detta spel. Prova! *edit, såg inte att tråden skapades 1882 ojoj, vilka minnen, rails på 8086an(powered by 4,7Mhz CPU), vilken nostalgi tripp Citera
sorkenkk Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Kapar den här 2,5 år senare. Många år och många utslitna skivor senare sitter jag fortfarande och spelar CCG Zero Hour. Jag brukar avsluta en lång pokersession med schysst pansarslag med Nuke, eller pansar-China. Spelet är ju riktigt bra och communityn lever i välmåga trots att de flesta dör i radioaktiv gegga varje kväll. Men vad fan. Måste ju komma något nytt. AoE 3 kändes ju inget bra. CCG3 verkar skräp. Fan RTS kan ju inte vara dött. Att kuta runt i en skog med massor av troll verkar fascinera många. Obegriplig. Jag är 40+ och vill ha supervapen, mjukvara och hackers istf alver och annat oknytt. Har någon Pf:are gjort ett lyckat RTS köp som inte innefattar tomtar och troll och andra bögar.P Mina köp i genren ser lovande utpå hyllan, men håller definitivt inte när ska gå online Ge mig förslag på vältestade produkter! Edit:Gärna spel där ubåtar ingår.´ Va CC3 är ju skitbra? "Verkar skräp", du har inte spelat det alltså? Annars kommer ju Starcraft 2 snart. http://www.starcraft2.com Citera
Knapp_0 Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Va CC3 är ju skitbra? "Verkar skräp", du har inte spelat det alltså? Jag körde demot och gillade det inte. Kändes gammalt. Hur är det att spela online? Typ trafik, quickmatching, balansering? Starcraft är ju en gammal favorit så det måste spanas in. Citera
urmy Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Jag körde demot och gillade det inte. Kändes gammalt. Hur är det att spela online? Typ trafik, quickmatching, balansering? Starcraft är ju en gammal favorit så det måste spanas in. Jag lirar det online, diggar det som fan. Har itne spelat så mycket strategi online innan, men det finns gott om motstånd och det går relativit fort att få igång ett spel, dock lite segt ibland om ni är mer än 4 spelare. Dock så brukar jag göra en fuling ibland och byta nick så att jag åter får den lägsta ranken och ser "noobig" ut, så går jag inte i nybörjarspel och trashar sönder alla Citera
moffeS Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Red Alert 2, inte de bästa av red alert serien, för det är ettan. Men det är sjukt beroende framkallande och det har lan-stöd. Lirade det mycket när jag var yngre då vi lanade massor, sjukt kul Citera
Chris_ Postad 23 Maj , 2007 Rapport Postad 23 Maj , 2007 Unreal Tournamnet (första i serien - riktigt kul 1on1 om man är få) Track Mania (Bilspel - tanka på http://www.trackmanianations.com) Valfritt spel i C&C serien (föredrar första Red Alert, men vet inte hurucida man kan lana det ) Mina givna förslag om man lanar. Citera
XaaL Postad 23 Maj , 2007 Rapport Postad 23 Maj , 2007 Red Alert 2 Vilket spel ! Heroes 3 är ju fin fint det med! Fast inget slår ju cs.. Citera
Recommended Posts