vonClopt Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Trevligt med en midstakes lirare Kommer att följa denna dagbok. Hoppas du fortsätter att skriva länge! Lycka till! Citera
Okok Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Intressant. Lycka till! Kan rekommendera Samsungs 204b. Plockade upp två stycken tidigare i år och har inte ångrat mig! 5k/st - bra pris för icke wide screens. Citera
eyedol Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Skoj med en ny dagbok, lycka till! Monitorn Okok nämner har jag hört mycket gott om också. Dells 20" är fina de med, tror dock 2001WFP (som var och varannan på det här forumet har) som gick på ca 5k utgått ur sortimentet och ersatts med nån ny som är lite dyrare. Kan ju alltid kika Dell.se ifall att. Har tyvärr sålt min sån nu annars kunde du köpt den billigt Citera
eyedol Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Jag var där o lirade Gothenburg Open men har även kört ett par turneringar sen dess. Rätt trevlig klubb, vi kanske ses där framöver. Citera
Hakflem Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Blir kul att följa denna dagboken. Jag befinner mig ungefär i samma sits som du, ska plugga på IT-univers i GBG, ska börja lira NL200 lite mer "seriöst" och ska komma undan studielån är det tänkt. Lycka till! Citera
Hakflem Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Ska plugga Software Engineering. Blir kul att se vad det är för något Citera
eyedol Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Hur gick det då? Va inte så bra värde i den turneringen va? Det gick väl sådär, slutade på 26:e plats tror ja. Ang värdet: Jag satt på samma bord som Legato, Raymi, Sonnert, tiltjohan m.m. Så nej, det var inte bra Men jag såg det mest som en kul grej och att man kunde lära sig ett och annat.. Citera
sten666 Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Jag hade synat och slagit om på turn istället. Du har ju trots allt position. Citera
ampixo Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Slår om där alla dagar i veckan. Finns för många kort som dödar allt för mycket action på turn om han nu faktiskt har något bra, samtidigt som du freerollar mot samma nuts. Citera
vonClopt Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 rolig dagbok att följa Fortsätt att skriva och lycka till Citera
eyedol Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Hade synat utan att tveka på river med 43. Citera
Recommended Posts