Rush_Of_Joy Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Tycker ni borde ge en liten extra bonus åt sånna som prickar Royal Straight Flush på era bord. Jag lyckades träffa en idag och vann väl en nätt fin summa på 25$.. *argh att man spelar lowlimits* Hade det varit för mycket begärt med ett gratis inköp till någon stor Live-turnering? Citera
eeekan Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Hehe.. sen när bjöd party på något över huvud taget? Citera
Rush_Of_Joy Postad 6 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Hehe jag vet. Jo, Party Life kanske Ha! Vilket skämt alltså. Fast jag är nog inte den som ska driva med dem om jag nu försöker få något. Man vet ju aldrig. En kortlek kanske? Var väl nån på forumet som fick en sån för en Royal, vars det nu var han/hon spelade? Citera
Blaabar Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 Dom delar nog ut rätt många RF per dag så... vänta inte dig nått Citera
Kissemisse Postad 23 November , 2006 Rapport Postad 23 November , 2006 Jag fick en med QTs i förrgår på 20-40. Kollade runt om det var eller har funnits någon bonus. Dock verkar det inte vara mycket jackpots kvar. Citera
PartyPoker Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 Royal på en torsdag? Låter ju sjukt roligt! Klart du ska ha en present! Jag skickar dig ett PM. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
r3mix Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 Du måste berätta vad du fick av Party Citera
Brumpa Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 Royal på en torsdag? Låter ju sjukt roligt! Klart du ska ha en present! Jag skickar dig ett PM. Med bästa hälsningar, PartyPoker öhm.. jag har med fått en royal på party för ett tag sen Citera
Bein Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 Jag fick 6 royal irad, vann inga potter nästan alls eftersom alla foldad Sitter och väntar på PM på Partypoker nu. Citera
PartyPoker Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Du kan få en klapp på axeln Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Narkissoz Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Royal på en torsdag? Låter ju sjukt roligt! Klart du ska ha en present! Jag skickar dig ett PM. Med bästa hälsningar, PartyPoker Jag kan inte låta bli att asgarva åt det här inlägget. Citera
Kissemisse Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Man tackar för presenten! Det var en fin gest av PP tycker jag. Citera
Sladdafan Postad 5 December , 2006 Rapport Postad 5 December , 2006 Man tackar för presenten! Det var en fin gest av PP tycker jag. Va fick du? *nyfiken* Citera
Recommended Posts