vfpaok Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Hejsan, såg reklamen för detta pokerprogram på danska tv3 precis.. Nån som vet något mer eller kan tyda danska http://www.tv3.dk/index.phtml?page_type=document&document=55011 /V * RP - QoS * Citera
cafka Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Verkar jäkligt lovande! Istället för Kanal5s jävla dokusåpor dvs. Interessen for det fascinerende kortspil poker er hastigt voksende. Og de stadigt flere pokerspillere i Danmark, Norge og Sverige kan se frem til, at TV3 nu vil kåre Skandinaviens bedste Celeb-pokerspiller blandt 24 kendte skandinavere. Vinderen får udover æren også lejlighed til at donere gevinsten til velgørenhed. Citera
WeeM Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Blir man opoppis om man avslöjar vem som vinner ? Citera
APC Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Inte för min del . Men du kanske skulle kunna säga vilka som är med om du vet några!!! (Du verkar vet en i alla fall) Citera
freeman Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Inte för min del . Men du kanske skulle kunna säga vilka som är med om du vet några!!! (Du verkar vet en i alla fall) kändisar... sverige... runar...carola... göran persson... jag ser det framför mig..... Citera
APC Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Inte för min del . Men du kanske skulle kunna säga vilka som är med om du vet några!!! (Du verkar vet en i alla fall) kändisar... sverige... runar...carola... göran persson... jag ser det framför mig..... Nej nej nej, det ska vara Kändisar... sverige.... runar.... agneta sjödin...göran persson. Man måste hänga med i Skvaller(afton)bladets svängar. Citera
WeeM Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 det är kändisar från alla kategorier sport, musik, tv mm. sam några "pokerproffs" men det verkar inte ha varit nå vidare bra kvalite på spelet med tanke på att han som vinner hade aldrig spelat poker innan turneringen en lättare genomgång av regler och basics kvällen innan endast. Citera
wayfar Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Vill ni ha startlistan? Hittade nedanstående info via Google... DANMARK: Malene Hasselblad, Dan Rachlin, Sascha Dupont, Rune Klan, Morten Messerschmidt, Michael Sandstød, Mayianne Dinesen, Jason Watt og Rene Dif. NORGE: Idar Volvik, Snorre Rotbæk, Frode Birkeland, Hallvard Flatland, Rudy Claes, Karin Park og John Øde J. SVERIGE: Thomas Nordahl, Peter Henriksen, Per Carlen, Christer Anderson, Frederik Birging, Paolo Roberto, Soffia Wistam og Åke Unger. Citera
Indrivaren Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Från tv3.se En halv miljon kronor står på spel när Skandinaviens bästa pokerspelare 2004 ska koras bland 24 kända skandinavier. Vinnaren får utöver äran också nöjet att skänka vinstsumman till ett välgörande ändamål. I de fyra första programmen tävlar åtta kända deltagare. I det sista programmet sitter fyra delfinalsvinnare vid bordet samt två wildcard-deltagare. I finalen kan vinstpotten bli 500.000 kronor. Poker med kändisar har det senaste åren blivit populärt inte minst i USA och England. TV3 hakar på trenden och ger kända svenska, norska och danska skådespelare, politiker, idrottsstjärnor, musiker och programledare chansen att ta plats vid pokerbordet och visa vad de går för. Under fem program ska vi få fram den bästa pokerspelaren i ”Texas Hold’em”. Programmet filmas i ett pokercenter där tittaren får möjligheten att följa med i spelets alla moment via specialinbyggda kameror under bordet så att man bland annat ser alla kort. Original titel: Celeb Poker Kategori: SERIER Genre: Gameshow, Underhållning TV3: 7/1 00:10 Citera
Papa Kubo Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Thomas Nordahl, Peter Henriksen, Per Carlen, Christer Anderson, Frederik Birging, Paolo Roberto, Soffia Wistam og Åke Unger. Hur många av dessa är inte anställda av TV3? Någon alls? Citera
eurythmech Postad 27 December , 2004 Rapport Postad 27 December , 2004 Vet ju säkert att Nordahl och Unger är anställda av Viasat, och att Paola iaf har jobbat för Viasat tidigare. Citera
Papa Kubo Postad 28 December , 2004 Rapport Postad 28 December , 2004 Ja, TV3 är ju en del av viasat. Citera
cafka Postad 28 December , 2004 Rapport Postad 28 December , 2004 Blääää. Så det är ett nordiskt Celebrity Poker Showdown? Besviken man blir. Citera
piggeh Postad 29 December , 2004 Rapport Postad 29 December , 2004 Skandinaviens bästa pokerspelare 2004 Mmm, skandinaviens bästa pokerspelare. Yes indeed Citera
wayfar Postad 29 December , 2004 Rapport Postad 29 December , 2004 Skandinaviens bästa pokerspelare 2004 Mmm, skandinaviens bästa pokerspelare. Yes indeed Jo, men så kan man ju hoppas på att det andra som Indrivaren citerade ("I det sista programmet sitter fyra delfinalsvinnare vid bordet samt två wildcard-deltagare.") innebär att två "riktiga" spelare kommer in och krossar. Bara det inte betyder att två av de som åkte ut får komma tillbaka in - med TV3 vet man aldrig! Citera
robhed Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 programmet gick ikväll på ztv, även om jag missade det. Citera
anth Postad 3 Januari , 2005 Rapport Postad 3 Januari , 2005 programmet gick ikväll på ztv, även om jag missade det. Ni är lyckliga, ni som kan se både ZTV och TV3 DK. Ni får ju se programmet 2 dar i rad. Citera
David_80 Postad 4 Januari , 2005 Rapport Postad 4 Januari , 2005 Programmet totalsågades på ett annat forum så det var nog tur att man missade eländet. Citera
Recommended Posts