Gå till innehåll

Vad f*n kommr att hända?


DaPine87

Recommended Posts

Inget illa menat till dig partypokers representan på forumet, men vad f*an vill party egentligen? Vill dem tappa alla kunder? Är ju det som håller på att hända nu, ofta man vill lira om man kan bli disconectad hela tiden, knapparna försvinner, datorn laggar o.s.v...

 

Skulle va väldigt trevligt om du kunde berätta hur dem (partypoker) har tänkt sig. Gillar verkligen sidan skarpt och vill helst lira där, men när det är såhär så finns det inte en chans att jag kommer spela vidare där...

 

Vill höra vad som händer/kommer att hända!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter monster-buggen har Partys Speed SNGs inte fungerat som de ska för de som spelar 5+ bord samtidigt. Actionknapparna försvinner och enligt HH är man disconnected trots att man kan använda chatten och se övriga spelares val. Mer information finns på 2+2, sök på "buttons" och klicka fram trådarna med Party i rubriken (problemet har även noterats på PF, framför allt i diverse SNG-dagböcker). Tydligen vägrade Party från början att över huvud taget erkänna att problemet existerar till att nu rekommendera folk att inte spela Speed SNG. (Uppdateringen har även gjort så att HH inte sparas som normalt vilket bl.a. betyder att TM inte fungerar.)

 

Vanliga SNG ska tydligen fungera som normalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som ett litet svar på era frågor så ska jag försöka få tag i en lista över kommande uppdateringar och vad de ska avhjälpa.

Att klienten har blivit jobbigare för datorer att hantera efter Monster-starten jobbar vi på då ma självklart inte ska drabbas av några problem på grund av att man spelar flera bord samtidigt.

 

Har hört ett par spelare som nämner just det faktum att actionknapparna försvinner och ska se om det finns något man kan göra för att åtgärda det.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som ett litet svar på era frågor så ska jag försöka få tag i en lista över kommande uppdateringar och vad de ska avhjälpa.

Att klienten har blivit jobbigare för datorer att hantera efter Monster-starten jobbar vi på då ma självklart inte ska drabbas av några problem på grund av att man spelar flera bord samtidigt.

 

Har hört ett par spelare som nämner just det faktum att actionknapparna försvinner och ska se om det finns något man kan göra för att åtgärda det.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

vill tacka PartyPoker. du hade en rätt trist inledande start på pf men har sista tiden gått från klarhet till klarhet. vi är glada att du är här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack, det är alltid trevligt att höra.

 

Ska göra mitt bästa för att få svar på era frågor, även om det ibland tar lite för lång tid för mig.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

 

Då kan jag passa på att fråga om du vet vad det har för planer angående trubblet I Sunday Million den sjätte. Vore roligt att se hur de bestämt sig för att lösa det då jag var en av de inblande.

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack, det är alltid trevligt att höra.

 

Ska göra mitt bästa för att få svar på era frågor, även om det ibland tar lite för lång tid för mig.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

 

Då kan jag passa på att fråga om du vet vad det har för planer angående trubblet I Sunday Million den sjätte. Vore roligt att se hur de bestämt sig för att lösa det då jag var en av de inblande.

 

Tack på förhand!

Skicka ett PM till honom istället, det här är väl den 3:e eller 4:e tråden du skriver det här i?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ades_va: Det där uppstår ibland och jag vet tyvärr inte riktigt varför. Det finns tre olika saker som kan hända:

1. Man hamnar automatiskt på sitt nya bord

2. Man hamnar i Lobbyn och kan klicka på "Take Seat" varvid man hamnar på nya bordet

3. Inget av ovanstående och man får själv leta reda på nya bordet.

 

Ska kolla om det står på en åtgärdslista.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DaPine87: Jag har en liten lista med saker som jag har bollat ut på berörda avdelning - försvunna knappar, varför man inte alltid flyttas till nytt bord i en MTT automatiskt, när en mindre CPU-krävande version släpps, kompensationer för turneringar som flippat etc, men eftersom vi lider av lite semestertider just nu så måste jag be om er förståelse för att svaret kan dröja lite.

 

Hoppas jag har lite svar till er inom kort.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

angående bordbyte finns en annan bug jag inte kan se någon skrivit om:

 

Ibland händer det att man hamnar på ett nytt bord innan sista handen på föregående bord är färdigspelad. Direkt när handen är klar kommer nästa bord upp och då har man kanske bara 5-10 sek kvar av sin tid för den hand som där spelas. Har hänt mig vid 3-4 tillfällen varav en gång såg jag mig själv folda pga tidsskäl precis när nya bordet dök upp.

Inga jätteproblem alltså, men bör ju åtgärdas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och en "orättvise-bug" som jag brukar utnyttja när den ändå finns där:

 

ex. 300 spelare kvar. Man sitter på bord 30 och har några händer kvar före man skall få bigblind. Man avvaktar/tajmar så att 10 spelare hinner flyga precis lagom så sista handen på bordet spelas precis innan man skall få bigblind. Vid bordbytet som sker hamnar man alltid på knappen på sitt nya bord och undviker på så sätt båda blindsen en runda. Kan utnyttjas med fördel om man har få chips kvar vilket gör att man får 8 nya händer att se innan man behöver paniksatsa... orättvist egentligen, men jag kommer fortsätta utnyttja detta så länge det inte åtgärdas..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst. För mig är det helt ospelbart på Party Poker nu. Ungefär 30% av alla händer tvingas jag sitta ute från pga att action-knapparna försvinner. Spelade Million Dollar R+A satelliten igår och tvingades lägga ner AA, QQ och QQ preflop på finalbordet. Jag slet mitt hår i förtvivlan, men tack vara fru fortuna lyckades jag gå vidare i alla fall.

 

Samtidigt spelade jag en "vanlig" MTT där jag hade exakt samma problem. Ingen som vet vad denna bug beror på? Jag har mailat Party Poker också, men får jag inget vettigt svar så blir söndagens turre min sista på Party Poker och jag får flytta majoriteten av min rulle till en stabilare sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...