illerrre Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Sajten i fråga är bet365, men brukar väl inte vara så värst trafikerat på den delen av forumet och frågan är väl mer allmänt hur pokersidor brukar hantera detta. När jag skulle ta ut pengar så stod det att metoden jag använde för att sätta in pengar inte går för att ta ut. Inte undra på då jag vunnit pengar på freerolls och sedan spelat upp rullen. Jag kontaktade supporten vilket det stod jag skulle och får svaret "Vad jag kan se så har du inte registrerat någon betalningsmetod på ditt konto. Det enda jag hittade av aktivitet var en överförning från poker till sportskontot. Har du vunnit detta på freerolls?" Sedan skrev han hur jag skulle gå till väga osv. Iaf, om jag nu svarar ja, jag har vunnit detta på freerolls, kommer de neka min utbetalning tro? Känns som det inte är läge att ljuga här direkt.. Citera
poker_oscar Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Ljug inte. Förmodligen kommer de att låta dig göra uttaget i alla fall, annars får du helt enkelt göra en liten deposit för att sedan kunna lyfta upp pengarna. Citera
illerrre Postad 5 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2006 så att jag slipper starta 32434 nya trådar - är sort code clearingnummer eller? Citera
illerrre Postad 5 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2006 och vad är BIC/Swiftkod? efter en check på susning antar jag att det även är clearingnummer? Citera
Limpan Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 sätt in 10 dollars med visa kortet och sen tar du ut allting, så gjorde jag hos carlospoker hans bemötande är verkligen perfekt! Citera
deadfish Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 och vad är BIC/Swiftkod? efter en check på susning antar jag att det även är clearingnummer? Det är bankens egen "kod" exemeplivs så är föreningssparbankens Swiftadress: SWEDSESS källa: http://www.fsb.se/sst/inf/out/infOutWww/0,,104142,00.html Citera
illerrre Postad 5 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2006 doh, skrev inte den då, aja dom skickar väl tillbaka:) Citera
Pilotkillen Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 BIC/Swift är bankens identifieringskod (Bank Identification Code) och består av endast bokstäver. Det är en kod som används för att identifiera banker internationellt. Kolla på din banks hemsida så hittar du nog koden. för tex Föreningssparbanken är koden: SWEDSESS. (tror det normalt är 8 bokstäver för samtliga banker) BIC/Swift brukar nästan alltid anges tillsammans med det internationella nummer som identifierar ditt bankkonto. (IBAN = International Bank Account Number) IBAN är normalt omring 16 teckan och inleds med SE (för sverige). Även det får du från din bank. Citera
Loveless Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Gjorde det misstaget första gången jag cashade ut, kom fram till slut (någon vecka eller så) men fsb hade tagit en avgift på några hundra för manuellt arbete. Citera
fl0w Postad 5 Augusti , 2006 Rapport Postad 5 Augusti , 2006 Innan de har hunnit processa betalningen borde du kunna reversa din withdrawal - härligt språk - och fylla i rätt detaljer. Citera
Recommended Posts