Gå till innehåll

gdaily spelar projekt frirulle!


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

I kväll blir det:

 

2 st på Multi (20:00 och 23:00)

Hittar inget kul på 24h-nätet eller Champs, men någon SnG kanske det blir på 24h...

Inga frirullar på Prima - och hur fanken ska jag kunna anmäla mig till dom, krävs ju under av planering :-(

Tar också "Julklappsturneringen" på QP

 

Före kvällens start kl 20:00, slut 23:59

Förväntat: 16$

Inspelat: 60€

00:00 - 03:00

Spelat 6 "frirullar" + 4 SnG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men HUR orkar du Gdaily? Och varför? Sömnproblem?

 

Det finns ju redan en "freeroll-lista" på pokerlistings.com. Varför ska "vi" ha en här oxå? Enbart för sponsorernas turneringar då eller?

 

Ge upp ditt slit mannen.. Det verkar inte ge så bra betalt att det kan vara värt all tid och uppmärksamhet?

 

Enda anledningen ska väl vara att man lirar för det är KUL. Men det verkar du ju absolut inte ha ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men HUR orkar du Gdaily? Och varför? Sömnproblem?

 

Det finns ju redan en "freeroll-lista" på pokerlistings.com. Varför ska "vi" ha en här oxå? Enbart för sponsorernas turneringar då eller?

 

Ge upp ditt slit mannen.. Det verkar inte ge så bra betalt att det kan vara värt all tid och uppmärksamhet?

 

Enda anledningen ska väl vara att man lirar för det är KUL. Men det verkar du ju absolut inte ha ;)

 

Har jag dummat mig och bestämt mig för en sak, så ska jag fortsätta. Sån är jag :-)

 

Har ju suttit framför datorn och skrivit en artikel, och igår försökte jag cleara en bonus, så lite gör jag vid sidan om... det jobbiga blir dom där udda timmarna, men jag SKA täcka ett het 24-timmarspass till slut.

 

Får ju inte fortsätta över midnatt (med någon ny), då går jag ju in på sådant jag redan betat av, och det vore ju fusk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha du verkar för kul! "har jag bestämt mig för en sak så ska jag fortsätta"... Varför kommer jag genast att tänka på Forrest Gump och hans "-I just felt for running"

 

Men lycka till med bunusen iaf, jag tänkte själv försöka folda mig fram till 10k poäng på doylesroom.com för att nångång få tag på en bok jag är sugen på (supersystem 2 såklart)...

 

Keep it up.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men lycka till med bunusen iaf, jag tänkte själv försöka folda mig fram till 10k poäng på doylesroom.com för att nångång få tag på en bok jag är sugen på (supersystem 2 såklart)...

 

Folda är inget bra sätt - spela 3-6 NL som Doyle spelar i SS1 så har du den på tre timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folda är inget bra sätt - spela 3-6 NL som Doyle spelar i SS1 så har du den på tre timmar.

 

Ja, joo men med min taniga bankrulle vore det bara pinsamt att vara pank på en kvart på 3-6 NL. Garanterat UTAN bok dessutom. Satte bara in $100 och tänkte att det skulle räcka. Men vetefan hur dom räknar poängen riktigt?! Har fått ihop 1000 poäng på ett par timmar på micro NL iaf. Och har fortfarande min hundring kvar. Men det är fan inte kul att spela thight som en tonnårs f***a när man ser att folk spelar "any 2" och man själv bara får junk...

 

Men vadfan, det är ju lite KUL trots allt... Även om sidan inte är snygg, fulare bakfrund än 24h tom. Den ser ut som en bajsbrun tapet från tidigt 70tal. Ja du vet säkert...

 

Nag nag... Ska sluta yra offtopic nu. Sorry.

 

Lycka till med allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18 platser till 5000 guarantee + ett 19:de pris på 45$ - som jag lyckas stalla mig till. Är inte stolt över att spela så, men eftersom de andra borden spelade riktigt riktigt långsamt så kände jag mig tvungen.

 

Förväntat: 20$

Inspelat: 105€

20:00 - 03:00 + 1 timmes "övertid"

Spelat 9 "frirullar" + 5 SnG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klämmer in en 10$ frirulle på 24:h nu halv lunch, en 20$ frirulle på pokerchamps samtidigt, och lunchrullen på Multi - så har jag klarat av det här tidspasset tills framtiden.

 

Förväntat värde i dessa tre tillsamamns är cirka 30 cents - jag skiter i att ta med det i beräkningen :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska försöka klippa eftermiddagen nu när jag ändå sitter och jobbar framför datorn:

 

Start 17:30, slut vid typ 20:00

 

En på PC

En på Doyles

En på Multi

En på Stars (efter ett tag har jag nu hittat frirullarna där, ska försöka klippa några i dag)

 

har jag i alla fall hittat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...