Gå till innehåll

KD om poker


eloge38

Recommended Posts

Belägg kan jag lova dig att det finns, vetenskapliga bevis däremot e väl svårare.

 

Och jag kan också lova dig att ateister själva tror på en massa saker som inte är vetenskapligt bevisade tex bigbang, det är en teori uppbyggd på ett antal axiom "och hur kan man säga att det inte är dumt" :roll: .

 

Och vad skulle det vara?

 

-

Om det saknas kakor och det finns ett smulspår till ditt rum är det väl troligare att du har tagit kakorna än att det är en Snuffilufifuss som tagit dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
KD borde skriva en artikel om hur mkt religion förstör folks liv.

Välkommen till tjugohundra-talet, KD är inte speciellt kristna i sin politik längre.

 

och vänsterpartiet är inte kommunister längre. vad är din poäng?

 

Min poäng..?! Är du så här trög eller skojjar du med mig? Du skulle fråga vad hans poäng är! Min poäng får du ju direkt fram genom att skriva att vänsterpartiet inte är kommunister längre.. Alltså, att säga "KD borde skriva en artikel om hur mkt religion förstör folks liv." är ungefär som att säga att "VP borde skriva en artikel om hur mkt kommunism förstör folks liv.

 

KD borde skriva en artikel om hur mkt religion förstör folks liv.

Välkommen till tjugohundra-talet, KD är inte speciellt kristna i sin politik längre.

 

I hur många frågor går de emot den kristna tron?

Finns det NÅGOT parti som går emot den kristna tron?? Eller du kanske också skojjar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...