illerrre Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Kan man överföra pengar från ett netteller account till ett annat? Citera
Jeg123 Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 ja, dock måste båda kontona vara verifierade... Citera
alajna Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Det kan man, orkar inte logga in och kolla hur och var, men är säker på att det ligger under "Withdrawal". Citera
illerrre Postad 4 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Jegor säger: ja, dock måste båda kontona vara verifierade... Vad menar du med verifierade? Inte skaffat neteller än, ¨då jag nästan precis fyllt 18, men har pengar på vissa sidor med min pappas uppgifter som hade varit smidigt att få ut genom hans neteller till mitt. Citera
AoZ Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 illerrre säger: Jegor säger: ja, dock måste båda kontona vara verifierade... Vad menar du med verifierade? Inte skaffat neteller än, ¨då jag nästan precis fyllt 18, men har pengar på vissa sidor med min pappas uppgifter som hade varit smidigt att få ut genom hans neteller till mitt. MAn måste ha uppgraderat sitt neteller konto till Premier, detta genom att registrera sitt bankkonto samt skriva in den (lilla) summan som neteller sätter in på kontot som du sedan skall verifiera för att få Premier-status. JAg har en fråga angående överföring Neteller till annat Neteller konto. Hur lång tid tar det innan mottagaren får pengarna på sitt konto?? Citera
Björn85 Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 AoZ säger: illerrre säger: Jegor säger: ja, dock måste båda kontona vara verifierade... Vad menar du med verifierade? Inte skaffat neteller än, ¨då jag nästan precis fyllt 18, men har pengar på vissa sidor med min pappas uppgifter som hade varit smidigt att få ut genom hans neteller till mitt. JAg har en fråga angående överföring Neteller till annat Neteller konto. Hur lång tid tar det innan mottagaren får pengarna på sitt konto?? Instantly Citera
oda10 Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 De tar 1,9% i avgift också. Kan vara bra att veta. Citera
SweCyrus Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 smidigare om båda har en starskonto och skick pengarna där... och det är gratis... Citera
bjora857 Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 sen får man inte logga in på båda kontona från samma IP. För då låses båda. Citera
Uppenberg Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 bjora857 säger: sen får man inte logga in på båda kontona från samma IP. För då låses båda.nepp, de gör dom inte Edit: jag baserar mitt svar på egen erfarenhet Citera
Hertigen Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Gunnarn säger: bjora857 säger: sen får man inte logga in på båda kontona från samma IP. För då låses båda.nepp, de gör dom inte Edit: jag baserar mitt svar på egen erfarenhet Nej, de kommer ringa upp och fråga varför. Eventuellt så fryser de kontona fram tills du har en vettig förklaring till båda kontona på samma IP. Jag talar också om erfaranhet. Citera
Goatse Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Maila stars support innan så låser dom det inte. (egen erfarenhet här också!) Citera
Uppenberg Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Hertigen säger: Nej, de kommer ringa upp och fråga varför. Eventuellt så fryser de kontona fram tills du har en vettig förklaring till båda kontona på samma IP. Jag talar också om erfaranhet.detta hände aldrig mig, fast jag medelade live supporten innan. Citera
Recommended Posts