Gå till innehåll

eyedol går loss på NL400


eyedol

Recommended Posts

  • Svars 314
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hmm.. Plus idag igen, på party dessutom. Riggat?

Klonkade bra idag, förlorade inte en enda riktigt stor pott. Spelet stämde bra också, några småmissar kanske men helt klart nöjd. Fem inköp plus blev det till slut.

 

Avslutade sessionen med att 4-tabla och spela in en 25 minuter lång film med mig som kommentator ^^ En bekant ska göra detsamma så ska vi kommentera varandras filmer, ska se om jag kan få någon ytterligare pokervän att göra detsamma. Kan va nyttigt att diskutera lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm.. Plus idag igen, på party dessutom. Riggat?

Klonkade bra idag, förlorade inte en enda riktigt stor pott. Spelet stämde bra också, några småmissar kanske men helt klart nöjd. Fem inköp plus blev det till slut.

 

Avslutade sessionen med att 4-tabla och spela in en 25 minuter lång film med mig som kommentator ^^ En bekant ska göra detsamma så ska vi kommentera varandras filmer, ska se om jag kan få någon ytterligare pokervän att göra detsamma. Kan va nyttigt att diskutera lite.

 

 

 

vi vill också höra =)!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt kgl =) Looking forward..

 

Vet inte om det blir nåt lir idag, blir utgång ikväll iaf.

Sitter o har lite ångest, har 5-6 entries till Partys Monster Weekly. Frågan är bara när man ska hinna spela skiten, de går ju 22:30 på _lördagar_. Snark, kunde de inte hitta en sämre tid? Har alla på ett konto så kan bara köra en per gång också. En annan aspekt är att det kommer vara fler o fler folk (vet iofs inte i vilken utsträckning) med så vore bra o få kört de hyfsat snart. Får väl se om man kan låta någon annan spela ett par kanske.. Top 2000 ger ju plats till Monthly och där kan det bli lite cash.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget lir igår men blev utgång på kvällen. I Trollhättan av alla ställen, men det var riktigt roligt. Lagom trött idag efter väldigt lite sömn.. Finns kanske någon som är ännu tröttare dock eller vad säger du Syer? ;)

 

Bara blivit lite slölir på crypto idag, drygt 500 händer bara men plus ca 600 så det var nice. Torska KK mot QJo som floppa kåk mot mig, han synar reraise pre. Har inte ens ett halvt inköp och slöspelar, bara betala av. Sen fick jag lägga TPJK på river mot en lös nisse.. De var väl de enda större potterna jag torska i stort sett. Inget mer lir idag tror ja, sjukt trött.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade 2h förut, missflyt hela sessionen i stort sett men lyckades stacka en del på slutet så hämtade upp till drygt ett inköp back. 1700 händer lirade, nya tag imorrn.

 

Fortfarande inte riktigt kommit ikapp med sömnen, var tvungen o gå upp "tidigt" idag för att åka till morsan och hjälpa till med lite grejer. Får hoppas man kan komma i fas igen så det kan bli lite mer grind de närmsta dagarna.

 

Nu blir det sängen, gonatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blivit mycket lir idag, drygt 4600 händer. Vunnit en del sjuka händer med nötstegar mot suckerstegar (tack för det finns folk som lyckas få in hela stacken med suckerstege på turn i en pot som är på $8). Samtidigt har ja förlorat en hel del stora potter, överpar mot halvshort som har set och KK mot AA, JJ mot QQ osv. Slutar i stort sett +- 0 för dan, får analysera mer imorrn om jag spelade illa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, tjena ZwOOp!

 

Så du har konto här iaf, där ser man. :) Hoppas du får dig lite babysömn så kör vi hårdgrind ikväll.

 

Blev lite lir igår, ca 3k händer. Uppe i 60k nu denna månaden, rekord :P

Testade Tribeca lite, man har ju hört om hur tomtigt det ska vara där. Och visst, det var det. Sjukt mycket folk med 60/5/0.4 i stats.. Jäkligt pissig klient dock, var nog sämsta ja spelat på men man vänjer sig kanske :S Körde mest NL450 med 3/6 blinds, såg väl typ en duktig spelare och han var svensk givetvis.

 

Blev en nattsession på party också 12-tablandes. Funka rätt bra men torska en $1000-pot alldeles i slutet som förstörde lite. Floppa set i J, kille med AA sätter A på turn. Segt, men tror nästan jag kunde släppt den på turn för hans spel skrek verkligen KK/AA (KJX flop), möööjligen AK men. Jag kände mig verkligen slagen men ändå tryckte ja in, varför? Surt surt, men blev lite plus igår iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den senaste handen, posta inte din fiendes hand eller ännu bättre posta inte din hand öppet. Sånna här händer av badbeat karraktär är det bra att låta någon "spela" med fiendens hålkort mot din betting. Postat såhär kanske du kan få cleana svar av 2-3 pers på det här forumet men vi andra har inte en suck.

 

Dina funderingar med sethanden. Finns ju två skolor, de som tycker man ska gå på känslan och folda och de som tycker man ska tuta ock köra. Är ju samma sak med KK mot troligt AA mot kassa spelare. Jag tror det är så sjukt marginellt att det inte är värt för de flesta att fundera över. Jag har spelat båda skolorna, ibland är jag världens bästa spelare och då foldar jag, ibland tänker jag att jag har råd att pröjsa och då degar jag. I alla fall så har jag gjort fel lite hursomhelst vad jag än gjort och då har jag kommit fram till att det spelar fan ingen roll utan det är bara att välja en skola och sen inte fundera mer på saken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den senaste handen, posta inte din fiendes hand eller ännu bättre posta inte din hand öppet. Sånna här händer av badbeat karraktär är det bra att låta någon "spela" med fiendens hålkort mot din betting. Postat såhär kanske du kan få cleana svar av 2-3 pers på det här forumet men vi andra har inte en suck.

 

Dina funderingar med sethanden. Finns ju två skolor, de som tycker man ska gå på känslan och folda och de som tycker man ska tuta ock köra. Är ju samma sak med KK mot troligt AA mot kassa spelare. Jag tror det är så sjukt marginellt att det inte är värt för de flesta att fundera över. Jag har spelat båda skolorna, ibland är jag världens bästa spelare och då foldar jag, ibland tänker jag att jag har råd att pröjsa och då degar jag. I alla fall så har jag gjort fel lite hursomhelst vad jag än gjort och då har jag kommit fram till att det spelar fan ingen roll utan det är bara att välja en skola och sen inte fundera mer på saken.

 

Stycke ett, jo det har du rätt i. Tänkte göra om den lite mer seriöst med konverterare osv men var så less just i det ögonblicket att ja la upp den rakt av.

 

Stycke två, tja kanske. Det är ju jävligt readbetonat ivf, så svårt att analysera när man inte spelat vid bordet själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget att tillföra som vanligt men måsta bara säga att doktorns kommentar till din syrra när du föddes är fan det bästa jag hört:

 

"Din mamma är så dum att hon försökte dränka en fisk."

 

Sov got grindarn!!!!

 

Vi ses imorrn ;) Ska ju lira match vid 16, du får komma o kika. Är ute vid dina hoods, nära lindholmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- y0 sitting in seat 1 with $193.10

- eyedol sitting in seat 2 with $85.20 [Dealer]

 

eyedol posted the small blind - $0.50

y0 posted the big blind - $1.00

** Dealing card to y0: 6 of Clubs, King of Clubs

eyedol raised - $3.50

y0 called - $3.50

 

** Dealing the flop: 7 of Clubs, 2 of Spades, 5 of Hearts

y0 checked

eyedol bet - $3.32

y0 called - $3.32

 

** Dealing the turn: 10 of Clubs

y0 bet - $10.00

eyedol raised - $28.00

y0 went all-in - $177.28

eyedol went all-in - $50.88

 

** Dealing the river: 10 of Diamonds

eyedol shows: 9 of Clubs, Ace of Clubs

y0 mucks: 6 of Clubs, King of Clubs

eyedol wins $170.40 from the main pot

 

Synen känns rätt kall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Synen känns rätt kall.

 

Muahaha. Synd o ta en hand helt ur sitt sammanhang sådär, jag tycker det är ledsamt :/ Men men, jag höjer ju inte där och sen foldar mot omslag. Såg dessutom att det ryckte i ditt högra ögonlock så synen kändes given. Man ska väl syna när man är favorit? Hade dessutom mycket fina pot odds som vår vän Dan G brukar säga. In med keramiken!

 

** Game ID 963547054 starting - 2006-09-30 02:39:36

** Inidgo Girl [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- y0 sitting in seat 1 with $138.40

- eyedol sitting in seat 2 with $137.90 [Dealer]

 

eyedol posted the small blind - $0.50

y0 posted the big blind - $1.00

** Dealing card to eyedol: 10 of Hearts, King of Spades

eyedol raised - $3.50

y0 raised - $13.00

eyedol called - $13.00

 

** Dealing the flop: 8 of Diamonds, 2 of Clubs, 3 of Diamonds

y0 checked

eyedol checked

 

** Dealing the turn: Queen of Diamonds

y0 checked

eyedol bet - $11.00

y0 called - $11.00

 

** Dealing the river: 7 of Diamonds

y0 checked

eyedol bet - $29.00

y0 folded

eyedol mucks:

eyedol wins $76.00 from the main pot

 

End of game 963547054

 

** Game ID 963520765 starting - 2006-09-30 02:22:11

** Inidgo Girl [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- y0 sitting in seat 1 with $166.10 [Dealer]

- eyedol sitting in seat 2 with $121.95

 

y0 posted the small blind - $0.50

eyedol posted the big blind - $1.00

** Dealing card to eyedol: Ace of Diamonds, 8 of Diamonds

y0 raised - $3.50

eyedol called - $3.50

 

** Dealing the flop: 6 of Diamonds, 3 of Hearts, 4 of Diamonds

eyedol bet - $1.00

y0 called - $1.00

 

** Dealing the turn: 4 of Hearts

eyedol checked

y0 checked

 

** Dealing the river: King of Diamonds

eyedol bet - $7.00

y0 raised - $14.00

eyedol raised - $38.00

y0 folded

eyedol mucks:

eyedol wins $60.00 from the main pot

 

End of game 963520765

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...