jussila Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Har alla fått in sina pengar på bodog kontot ? För jag har då inte fått. Citera
Ruterkung Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Har alla fått in sina pengar på bodog kontot ? För jag har då inte fått. Nepp, inte pengarna jag hade på pokersektionen. Pengarna man hade på sportsbooks kontot kom dock över till Bodog. Citera
Hap Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Har alla fått in sina pengar på bodog kontot ? För jag har då inte fått. Same same. De sa att pengarna skulle vara över inom 1 timme. Nu har det gått 24h och jag har pratat med både bodog och 123poker. Dom säger att dom arbetar på en lösning och ska åkterkomma inom 24-48 timmar. Bra service..... Citera
Hap Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Jag vet inte om de kunde sköta detta mindre smidigt. Jag hade redan ett konto på bodog sen innan, och när bodog fick reda på detta stängde de av det ena kontot och skickade pengarna jag hade på sportsbooken till mitt nya konto. Nu efter drygt ett dygn skickade dom de resterande pokerpengarna (5 siffrigt) till mitt bodogkonto som är spärrat. Bra jobbat. Citera
Nicropoker Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Prima klienten startar inte för er heller va? Citera
cOP Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Nej och endast pengar man hade på sportsbooken har kommit över..... Citera
Plinga Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Nu har iaf alla mina pengar hittat tillbaka. Fick en bonus på 10% med 1x(B+D) för sportsbets och 3 Bodog Poker Points för varje bonus dollar på poker. Ngn som vet vad som krävs för att få ihop 1 poker poäng? Jag är uppenbarligen för dum för att hitta på deras site.. Citera
DrRoland Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Är det någon som kan förklara vad som har hänt med 123poker senaste tiden? prima klienten laddas inte. Fick det här brevet idag Your account has been disabled because you have opened a duplicate account. Please use your ***** account number. For future reference, should you forget your account information, password or account number, please contact customer service to retrieve your information rather than opening any additional duplicate accounts. If you have any further questions, please contact us at 1-888-263-0000 Regards Bodog Security Department security@bodog.com 1-888-263-0000 Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.