Gå till innehåll

Partypoker Bad Beat Monster Jackpot


hajen

Recommended Posts

Satt och skummade igenom lite bord idag på förmiddagen och på ett av borden som var ett 3/6 FL full ring så hade precis jackpotten gått

388.000$ :shock: . De som satt fattade nada verkade det som. Den ene svor åt den andre och sa de sedan va hände typ ?

Kolla era konton skrev den andre, Jag har typ 88K där nu sa han.

 

Kul att man sponsrar sådana spelare med sin rake....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara berätta att det faktiskt tar en stund o fatta vad som inträffar när BB-jackpotten slår in...

 

Igår natt när jag satt o lira 4 bord NL200 på party så ploppa en ruta upp där det stod att jackpotten utfallit på ett 1/2 bord.

 

Ni som spelar där vet ju att den var ganska fet vid det laget..

 

Coolt tänkte jag o gick in i lobbyn för att leta rätt på bordet för att se hur mycket spelarna vann (brukar ju va ett jäva liv i chatten vid ett sånt bord).

 

När jag till slut hittar bordet så klickar jag på det och ett av mina bord markeras....fattar inte riktigt vad som händer utan tror nog att jag klickat på fel bord i lobbyn...sen börjar folk bli som galna i chatten...

 

Jag som foldade min hand pre flop går snabbt in o kollar mitt saldo i lobbyn o ser till min stora glädje att jag har fått 21K dollares för att jag satt med !

 

Sjukt flyt att man satt vid d bordet, helt orimliga odds...

 

Kan bara bekräfta att det kanske inte alltid är så lätt att fatta en sån grej så snabbt när d väl inträffar.

 

Pokern får vila 1 dag nu då jag faktiskt måste supa ner mig lite !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde precis som Koppan. Satt och spelade igår och när det annonserades att jackpotten lösts ut så sökte jag direkt upp aktuellt bord för att kika. Tyvärr hade jag inte samma "tur" som Koppan.. det var inte mitt eget bord som kom upp, men det var intressant att se att dom som satt där inte fattade ett smack. Han som vunnit storvinsten spelade bara vidare och reagerade inte överhuvudtaget. Han som vann mellanvinsten frågade ungefär "Vad menas med Jackpot"... bara 2 av de 4 som vann "småvinsterna" var glada och skrev att dom vunnit 20k.

Jag har alltid trott att det syntes när man vann jackpotten men förstår nu att man inte får mer meddelande än alla andra bord.. är ju självklart inte helt enkelt att märka att man vunnit om man spelar flera bord.

Glömde nästan: Grattis Koppan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde precis som Koppan. Satt och spelade igår och när det annonserades att jackpotten lösts ut så sökte jag direkt upp aktuellt bord för att kika. Tyvärr hade jag inte samma "tur" som Koppan.. det var inte mitt eget bord som kom upp, men det var intressant att se att dom som satt där inte fattade ett smack. Han som vunnit storvinsten spelade bara vidare och reagerade inte överhuvudtaget. Han som vann mellanvinsten frågade ungefär "Vad menas med Jackpot"... bara 2 av de 4 som vann "småvinsterna" var glada och skrev att dom vunnit 20k.

Jag har alltid trott att det syntes när man vann jackpotten men förstår nu att man inte får mer meddelande än alla andra bord.. är ju självklart inte helt enkelt att märka att man vunnit om man spelar flera bord.

Glömde nästan: Grattis Koppan!

När jag var med och vann BBJ-jackpotten på party så kom det upp en satans massa Pop-ups med "Gratualations bla bla jackpott blaha blaha". Tog ändå en stund att fatta att det var mig det handlade om, men de som vinner får info om att de har vunnit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...