eurythmech Postad 26 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2007 Min hypotes är att timlönen bör vara ungefär den samma. Om man har t.ex 12% ROI på 16s så blir det 10.6% ROI på 27s (om jag inte räknar fel), förutsatt samma motstånd. Tycker folk är jättedåliga i 27orna, men rimligtvis är väl motståndet något tuffare i varje fall. Jag tror hur som helst att blir det en sänkning i timlönen så är den inte stor, men att steget från 27s till 60s blir lättare än steget från 16s till 60s (framför allt då pengahoppen). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Grattis till klivet upp i nivå. Kan ha frågat det förr nånstans på forumet men hittade det inte; vad står Bbl för i TM? Har du förresten nån mer TM-statistik än den i första inlägget och i så fall på en höft vilken sida? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 26 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2007 Jag har faktiskt ingen aning om jag postat mer TM-statistik Bbl% är hur stor del av bubblorna man överlever. Snittet är alltså 75%. Det är väl kanske inte hela sanningen iofs, jag antar att den delar antalet fjärdeplatser på summan 1-4:e platser, och då får man ju med såna sällsynta turrar då två spelare slås ut samtidigt så att det inte blir nån bubbla. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 26 November , 2007 Rapport Share Postad 26 November , 2007 Då ses vi. Ban Pls Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Känns som något av en fiskfråga, men: Hur många kör du simultant? Set/continuous (hur i helvete det nu stavas (gah)) ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2007 Känns som något av en fiskfråga, men: Hur många kör du simultant? Set/continuous (hur i helvete det nu stavas (gah)) ? Det är ju just det...sex bord continuous, sjukt ord. Fick vi till det rätt? Kanske borde jag lära mig spela sån där cascade eller vad det heter istället för att ha sexton stela bord intill varann. Då borde jag kunna klara fler, antar jag. In other news, folk är konstiga. PokerStars Game #13507776636: Tournament #68516365, $25+$2 Hold'em No Limit - Level IV (50/100) - 2007/11/27 - 18:08:00 (ET) Table '68516365 1' 9-max Seat #2 is the button Seat 1: AnfieldRoad (1465 in chips) Seat 2: friarbags (1080 in chips) Seat 3: afcjudo (1655 in chips) Seat 5: funkyjunky66 (2350 in chips) Seat 6: prosimon (1395 in chips) Seat 7: GEC99 (2245 in chips) Seat 8: the_copy_guy (1840 in chips) Seat 9: bugle (1470 in chips) afcjudo: posts small blind 50 funkyjunky66: posts big blind 100 *** HOLE CARDS *** Dealt to AnfieldRoad prosimon: folds GEC99: raises 200 to 300 the_copy_guy: folds bugle: calls 300 AnfieldRoad: raises 1165 to 1465 and is all-in friarbags: folds afcjudo: folds funkyjunky66: raises 885 to 2350 and is all-in GEC99: folds bugle: folds *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** funkyjunky66: shows (high card Ace) AnfieldRoad: shows (a pair of Aces) AnfieldRoad collected 3580 from pot *** SUMMARY *** Total pot 3580 | Rake 0 Board Seat 1: AnfieldRoad showed and won (3580) with a pair of Aces Seat 2: friarbags (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 3: afcjudo (small blind) folded before Flop Seat 5: funkyjunky66 (big blind) showed and lost with high card Ace Seat 6: prosimon folded before Flop (didn't bet) Seat 7: GEC99 folded before Flop Seat 8: the_copy_guy folded before Flop (didn't bet) Seat 9: bugle folded before Flop Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Verkar som du hittat upp ur elefantgropen eury? Ger mig fan på att du körde lite In Flames iaf ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2007 Mja, allt känns lite roligare nu. Inte så mycket In Flames, desto mer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 desto mer Anna Järvinen ...det är synd om människorna... Kolla in denna istället; http://www.youtube.com/watch?v=cFgfXgLKzg0. Lägg särskilt märke till den som lagt in den! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NarkotikaPolisen Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 edit: lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 ...det är synd om människorna... Kolla in denna istället; http://www.youtube.com/watch?v=cFgfXgLKzg0. Lägg särskilt märke till den som lagt in den! :D:D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 Äntligen har du tagit steget upp Du kommer regera skiten ur fisken... gl! /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2007 lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 28 November , 2007 Rapport Share Postad 28 November , 2007 lol vaddå "lol"? Den är ju nuts Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 November , 2007 Rapport Share Postad 28 November , 2007 cred åt consp som orkar /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 28 November , 2007 Rapport Share Postad 28 November , 2007 vaddå "lol"? Den är ju nuts De e lugnt Consp. På fredag får du råd att låta lobotomera Eury så hans musiksmak blir mer rumsren... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2007 De e lugnt Consp. På fredag får du råd att chartra över Tori Amos och en mindre flygel hem till eury och därigenom ge honom en gåva som bara en riktig (-t rik) kompis kan FYP Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 28 November , 2007 Rapport Share Postad 28 November , 2007 FYP Näe, det var NU du skulle skriva "lol".... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 28 November , 2007 Rapport Share Postad 28 November , 2007 Såja, här kommer lite Bernard Butler och visar varför Suedes skiva var deras bästa. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2007 Bernard Butler bor gratis hos mig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 28 November , 2007 Rapport Share Postad 28 November , 2007 Bernard Butler bor gratis hos mig. Om han gör det så kommer jag direkt (hem till dig alltså). Tänk att sitta och jamma lite med honom framåt natten... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 November , 2007 Rapport Share Postad 28 November , 2007 http://www.youtube.com/watch?v=LInnlb8e054 *ouch*, där damp den rakt ner i indiedammen /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2007 I'm a midnight toker, yeah! Undrar om Bernard också är det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 28 November , 2007 Rapport Share Postad 28 November , 2007 Jag slänger in två klipp med Ryan Adam och sen går jag och lägger mig. Dear John (tyvärr utan Norah Jones) http://www.youtube.com/watch?v=az0Hu2A2EK0 So Alive Blev ett klipp till som jag råkade snubbla över: Ryan skäller ut journalist. Hoppas verkligen det är han. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2007 =) Jim DeRogatis har totalsågat Ryan Adams och kallat honom en riktigt blek kopia av Wilco. Jag gillar Ryan, men han är ingen Wilco. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts