Gå till innehåll

Vad är detta för erbjudande?


illerrre

Recommended Posts

Play any 10 days, earn 100 points each day, and win $30.

Play any 20 days, earn 100 points each day, and win $75.

Play any 25 days, earn 100 points each day, and win $150.

Play 31 days, earn 100 points each day, and win $300.

 

 

seriöst. Spela alla 31 dagar för o vinna de futtiga 300$. Tror dom verkligen folk gör det? :/ Jag har inte ens en chans att göra det eftersom jag åker till liseberg imorgon och är borta hela dan... otroligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Play any 10 days, earn 100 points each day, and win $30.

Play any 20 days, earn 100 points each day, and win $75.

Play any 25 days, earn 100 points each day, and win $150.

Play 31 days, earn 100 points each day, and win $300.

 

 

seriöst. Spela alla 31 dagar för o vinna de futtiga 300$. Tror dom verkligen folk gör det? :/ Jag har inte ens en chans att göra det eftersom jag åker till liseberg imorgon och är borta hela dan... otroligt

 

Är rätt ny kund hos party och vet inte riktigt vad de haft för kampanjer tidigare, men gäller det där även om man fixar poängen via SnG´s?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är rätt ny kund hos party och vet inte riktigt vad de haft för kampanjer tidigare, men gäller det där även om man fixar poängen via SnG´s?

 

Man får poäng även när man spelar SnG's, men man får jättelite poäng.

 

Partypoker verkar ha slutat med de vanliga bonusarna. När jag väl börjar göra annat än att hora på party så slutar bonusarna komma som tack :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är rätt ny kund hos party och vet inte riktigt vad de haft för kampanjer tidigare, men gäller det där även om man fixar poängen via SnG´s?

 

Man får poäng även när man spelar SnG's, men man får jättelite poäng.

 

Partypoker verkar ha slutat med de vanliga bonusarna. När jag väl börjar göra annat än att hora på party så slutar bonusarna komma som tack :(

 

Aj då. Trodde det fanns bra poäng att plocka in där med tanke på hur hög raken är när det gäller de lägsta nivåerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...