Wiggen Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Om man tror man ställer in en stapel med 5k och det är 50k istället Citera
Matteprof Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Jag älskar det här inlägget! Jag kan bara tänka mig att dessutom samma person påstår att det inte är någon skicklighet i turneringspoker. Skicklighet och en stor portion tur behövs. Karl Möller kunde ju vinna Cosmopols större turneringar back-to-back så Thorson kan nog klonka ett finalbord. Dock skulle jag ge både Thuritz och Lirarerik större chans om de låg lika just nu. Citera
AAisking Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Hur fan råkar man höja till $92K när man bara tänkte syna...? Var nog avsiktligt Citera
eurythmech Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Hur fan råkar man höja till $92K när man bara tänkte syna...? Var nog avsiktligt Thorsson förklarade väl det? Han tog tiotusingar, som han trodde var femtusingar. Citera
fincozmoz Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Jag älskar det här inlägget! Jag kan bara tänka mig att dessutom samma person påstår att det inte är någon skicklighet i turneringspoker. Skicklighet och en stor portion tur behövs. Karl Möller kunde ju vinna Cosmopols större turneringar back-to-back så Thorson kan nog klonka ett finalbord. Dock skulle jag ge både Thuritz och Lirarerik större chans om de låg lika just nu. Jag har ingen aning om varken Thorsons eller Lirareriks pokerskicklighet, men jag tycker det är skönt att dom överbevisar den svenska jante-mentaliteten som verkar vara ganska utspridd här. Från AB: Vägen till de riktigt stora pengarna ligger öppen för svenskarna. Det menar amerikanen Prahlad Friedman som ligger 23:a:- Erik och William tillhör de absolut bästa spelarna. Citera
Matteprof Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Jag har ingen aning om varken Thorsons eller Lirareriks pokerskicklighet, men jag tycker det är skönt att dom överbevisar den svenska jante-mentaliteten som verkar vara ganska utspridd härJag säger bara att skicklighet och en stor portion tur behövs. Det har grabbarna haft. Jag hoppas att det går bra för svenskarna. Jag ser gärna Thorson, Thuritz och lirarerik på finalbordet. De har haft tur hittills och det är bara hoppas den håller i sig. Skicklighet vet vi att de har. Tur och skicklighet är nämligen inte perfekt negativt korrelerade. Man kan ha både och... Den slutsatsen är inte jantelag utan sunt förnuft Citera
berocca Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 någon som kan länka till Thorssons första intervju? Lyckades inte hitta den.. Citera
berocca Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Hittade den precis... Dock inte den jag letade efter. Ska inte han ha gjort någon rolig intervju där han påpekat att en stor pott pågår mitt i intervjun? Kanske var någon annan jag blandar ihop med.. Citera
chocowarrior Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Hittade den precis... Dock inte den jag letade efter. Ska inte han ha gjort någon rolig intervju där han påpekat att en stor pott pågår mitt i intervjun? Kanske var någon annan jag blandar ihop med.. Du tänker nog på Thuritz i Pokerlandet? Citera
danielfroberg Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Jag tror inte han vinner. Citera
MajkTheBike Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Jag tror inte han vinner. No shit Sherlock! Citera
sata Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Ey, forumet, sarkasmförbundet ringde, ni är uteslutna. Citera
parvus finans Postad 9 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Out, heja kvarvarande Erik! Citera
Recommended Posts